De hade inte inte noterat att någon annan hade ringt om hojen tidigare idag. Jag ringer efter två jävla timmar o de kan inte hitta nån info om det!!
Kom på en sak till.
Glöm inte avboka din bandag.
Urch vad tråkigt sånt här är.
Lycka till med allt.
Jonas
Jag ringde till polisen när han fortfarande var i Agnesberg. Dom skulle då skicka en patrull sa dom. Sen ringde jag 1,5h senare för o se om dom hittat hojen så ja slapp ut o leta. Dom sa då att de inte fanns någon notering om detta eller Agnesberg... Ja tackade för mig o begav mig ut utan resultat... Ska ut nu till några garage i området som ja inte kunde komma in i förut![]()
Jag ringde till polisen när han fortfarande var i Agnesberg. Dom skulle då skicka en patrull sa dom. Sen ringde jag 1,5h senare för o se om dom hittat hojen så ja slapp ut o leta. Dom sa då att de inte fanns någon notering om detta eller Agnesberg... Ja tackade för mig o begav mig ut utan resultat... Ska ut nu till några garage i området som ja inte kunde komma in i förut![]()
Snabba ryck från dig! Synd att de inte va nån annanstans man mötte en sån idiot...
har du försäkring på den?
lider med dig![]()
cred till dig för att vara på alerten och fota! mer sånt hos folk.![]()
fy fan vad surt... har du inga bilder på ansikten till dåren? ska hålla koll efter hojen..
lätt för mig o säga i efterhand med facis i hand
men jag hade sagt till polisen att jag gör ett envarsgripande & att det kan bli handgämäng, skicka bil omgående..
bättre att be om ursäkt om killen äger hojen, än som i detta fall ångra sig
hoppas ni hittar killen / hojen igen
Hittade ingen hoj... Rekade lite i Hjällbo, Angered, Kortedala, Gamlestan utan resultat...
Jag kan inte veta allt, men jag vet mycket!![]()
Om ni ska ut på nån samåkning nån dag o vill ha nån på bönpallen så tänk på lilla mig![]()
det finns säkert nån snäll kille som lånar ut sin hoj till dig!
![]()
det finns säkert nån snäll kille som lånar ut sin hoj till dig!
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand