Leta reda på hojtjyven! [Stulen svart]

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Om ni ska ut på nån samåkning nån dag o vill ha nån på bönpallen så tänk på lilla mig :(

Men vafan har du blivit av med hojen va inte du ute häromdan å körde.

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000

Zam

jensen.nu:929
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR SP-2, BMW R nineT
Nej! Fan vad tråkigt. Jag lider verkligen med dig, och hoppas att det löser sig snabbt. :kiss

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Nu är iaf fordonet avställd och jag har ringt försäkringskassan. Dessutom har jag mailat bilderna till polisen.

Kan inte göra mer nu än att försöka skaka av mig detta....:brinnerup

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
Stod den i ett eget garage eller i ett gemensamt? Hur var den låst?

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Stod den i ett eget garage eller i ett gemensamt? Hur var den låst?

Gemensamt garage, tydligen har de smitit in när någon annan kört ut eller in. Låst med godkänt ABUS-lås. De hade tydligen gått hårt mot hojen och låset hade de kapat bort med vinkelslip :(

Enligt dumma Poseidon så hade vi haft inbrottsförsök redan i lördags och en kvinna hade till o med ringt om just denna händelse igår på morgonen men Poseidon hade inte gjort något.

Jag ska ner o sätta upp en lapp snart i garaget om händelsen.

Och deras dumma övervakninssystem är bara skit!

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Nu kommer polisen att lägga upp bilderna på deras interna hemsida runt om i Sverige...innan de kanske läggs upp på efterlyst.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Nu är iaf fordonet avställd och jag har ringt försäkringskassan. Dessutom har jag mailat bilderna till polisen.

Kan inte göra mer nu än att försöka skaka av mig detta....:brinnerup

Har du försäkrat hojen hos försäkringskassan?

Kan man få ersättning dom dagarna hojen är dålig då?

:rolleyes:

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Har du försäkrat hojen hos försäkringskassan?

Kan man få ersättning dom dagarna hojen är dålig då?

:rolleyes:

haha tack för rättelsen Mark ;)

Jag har ju en assistansförsäkring hos Folksam och då jag använde hojen som transportmedel så får man låna hyrbil men bara för tre jävla dagar! Vad är det liksom?

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
YES 1 rätt av mig =)

hoppas verkligen dom hittar hojen...
har du varit ute å letat?

Vart ska jag leta liksom? George körde ju runt igår, jag spanar vart jag än går...får lita på polisen?

Hade ett sådant lås

http://www.locknersbilochmc.se/index.php?main_page=product_info&cPath=51&products_id=4114

MY ASS ATT: Den kompakta konstruktionen omöjliggör i stort sett alla försök till angrepp. Även med de mest sofistikerade dyrkningsverktyg har tjuven inte en chans att forcera låscylindern.

:mad:

Last edited:

oskrapt

Ny medlem
Gick med
11 May 2009
Hoj
R1
Vart ska jag leta liksom? George körde ju runt igår, jag spanar vart jag än går...får lita på polisen?

Hade ett sådant lås

http://www.locknersbilochmc.se/index.php?main_page=product_info&cPath=51&products_id=4114

MY ASS ATT: Den kompakta konstruktionen omöjliggör i stort sett alla försök till angrepp. Även med de mest sofistikerade dyrkningsverktyg har tjuven inte en chans att forcera låscylindern.

:mad:

Detta e snäppet säkrare ;)
http://www.locknersbilochmc.se/index.php?main_page=product_info&cPath=51&products_id=5451

Polisen ringde mig idag o fråga om de va ok att ta me bilderna på efterlyst iom att ja e upphovsrättsman :D

haha tack för rättelsen Mark ;)

Jag har ju en assistansförsäkring hos Folksam och då jag använde hojen som transportmedel så får man låna hyrbil men bara för tre jävla dagar! Vad är det liksom?

Jag fick av Folksam/smc försäkring 100kr/dag som jag inte hade hojen när ja blev påkörd förra året. Ja vill minnas att ja inte hade hyrbilstilläggsförsäkring oxå. Men fick det ändå då jag inte var vållande...

Tycker du ska fråga efter detta. Du har gjort din din skyldighet med lås o bom o allt va de e.

Last edited:

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Detta e snäppet säkrare ;)
http://www.locknersbilochmc.se/index.php?main_page=product_info&cPath=51&products_id=5451

Polisen ringde mig idag o fråga om de va ok att ta me bilderna på efterlyst iom att ja e upphovsrättsman :D

Jag fick av Folksam/smc försäkring 100kr/dag som jag inte hade hojen när ja blev påkörd förra året. Ja vill minnas att ja inte hade hyrbilstilläggsförsäkring oxå. Men fick det ändå då jag inte var vållande...

Tycker du ska fråga efter detta. Du har gjort din din skyldighet med lås o bom o allt va de e.

Frågade just om detta efter att ha pratat med min försökringskille..han kopplade vidare mig till skadeavdelningen o sa exakt vad jag skulle säga till dem. i början ville dem inte ens ge mig dessa tre dagar.

oskrapt

Ny medlem
Gick med
11 May 2009
Hoj
R1
Frågade just om detta efter att ha pratat med min försökringskille..han kopplade vidare mig till skadeavdelningen o sa exakt vad jag skulle säga till dem. i början ville dem inte ens ge mig dessa tre dagar.

Skummt. Ja tror ja fick typ 1700 nåt... 17 dagar :D Sen blev den skrotad hehe

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...