Om ni ska ut på nån samåkning nån dag o vill ha nån på bönpallen så tänk på lilla mig![]()
ja det kan jag väl...![]()
Men vafan har du blivit av med hojen va inte du ute häromdan å körde.
hihi söt du är
Jodå, men det kan vända snabbt![]()
va tråkigt.. men jag ska tänka på dig nästa gång vi ska köra i grupp ..
om du nu skulle vilja hänga på ..
Nej! Fan vad tråkigt. Jag lider verkligen med dig, och hoppas att det löser sig snabbt.![]()
hihi söt du är
det kan du skriva upp![]()
![]()
Stod den i ett eget garage eller i ett gemensamt? Hur var den låst?
Nu är iaf fordonet avställd och jag har ringt försäkringskassan. Dessutom har jag mailat bilderna till polisen.
Kan inte göra mer nu än att försöka skaka av mig detta....![]()
Har du försäkrat hojen hos försäkringskassan?
Kan man få ersättning dom dagarna hojen är dålig då?
![]()
haha tack för rättelsen Mark![]()
Jag har ju en assistansförsäkring hos Folksam och då jag använde hojen som transportmedel så får man låna hyrbil men bara för tre jävla dagar! Vad är det liksom?
Snålt?
Jag tycker att det är snålt.
YES 1 rätt av mig =)
hoppas verkligen dom hittar hojen...
har du varit ute å letat?
Vart ska jag leta liksom? George körde ju runt igår, jag spanar vart jag än går...får lita på polisen?
Hade ett sådant lås
http://www.locknersbilochmc.se/index.php?main_page=product_info&cPath=51&products_id=4114
MY ASS ATT: Den kompakta konstruktionen omöjliggör i stort sett alla försök till angrepp. Även med de mest sofistikerade dyrkningsverktyg har tjuven inte en chans att forcera låscylindern.
![]()
haha tack för rättelsen Mark![]()
Jag har ju en assistansförsäkring hos Folksam och då jag använde hojen som transportmedel så får man låna hyrbil men bara för tre jävla dagar! Vad är det liksom?
Detta e snäppet säkrare
http://www.locknersbilochmc.se/index.php?main_page=product_info&cPath=51&products_id=5451
Polisen ringde mig idag o fråga om de va ok att ta me bilderna på efterlyst iom att ja e upphovsrättsman
Jag fick av Folksam/smc försäkring 100kr/dag som jag inte hade hojen när ja blev påkörd förra året. Ja vill minnas att ja inte hade hyrbilstilläggsförsäkring oxå. Men fick det ändå då jag inte var vållande...
Tycker du ska fråga efter detta. Du har gjort din din skyldighet med lås o bom o allt va de e.
Frågade just om detta efter att ha pratat med min försökringskille..han kopplade vidare mig till skadeavdelningen o sa exakt vad jag skulle säga till dem. i början ville dem inte ens ge mig dessa tre dagar.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |