Robban Nr1
Team Sajk
Hoppas det går bra då, så att du kan åka lite i sommar med mig o anndra.
Vad blir det för båge då Råttan?
Vad blir det för båge då Råttan?
rSEXa skrev:Jag har köpt en R6 -03 i veckan.
Är det en bra nybörjarhoj?
Miip Miip skrev:Håller med föregående talare. Började själv med min Fireblade och man får öka farten i kurverna efter hand...
H4 skrev:Jag tror att ZX9R är ett bra val för den som vill ha över 600 cc som första hoj.
Sett att många väljer R1, den är väl också ett bra val men kanske för snabb.
hymac skrev:jag har aldrig förstådd det där med att man ska analysera vilken hoj man ska ha det är bara att köpa en jävel man gillar och sen byter man vart efter man ändrar smak man behöver inte vara Einstein för att välja båge bara man når fram till styret sen är det bara att gasa
Har kört både liters och halvliters men alldrig tröttnat på 600 klassen, Den överlägset roligaste var nog den trimmade banhojen och den var endast 250 Trodde aldrig att det var så mycke sprätt i en 1/4 liters hoj. Bör väl nämnas att det var en banhojljungen_79 skrev:Jag letar första hoj, men alla skriver en massa om 600. Kan man inte gå på dom stora direkt?
Har kompisar som testat både 600 och 1000, och dom säger att man tröttnar på dom små.
ljungen_79 skrev:Jag letar första hoj, men alla skriver en massa om 600. Kan man inte gå på dom stora direkt?
Har kompisar som testat både 600 och 1000, och dom säger att man tröttnar på dom små.
hymac skrev:jag har aldrig förstådd det där med att man ska analysera vilken hoj man ska ha det är bara att köpa en jävel man gillar och sen byter man vart efter man ändrar smak man behöver inte vara Einstein för att välja båge bara man når fram till styret sen är det bara att gasa
ljungen_79 skrev:Jag letar första hoj, men alla skriver en massa om 600. Kan man inte gå på dom stora direkt?
Goiting skrev:Jag skall kolla efter en cykel nu, vet bara inte vilket märke jag skall ha. Är lite kort i benen så det verkar inte som om jag kommer att kunna välja och vraka.Imorgon skall jag till Yamaha bara för att provsitta lite olika modeller. Är ute efter en 600. Fzr:en har ju fått min uppmärksamhet.Har aldrig kört mc innan så detta skall bli spännande.
Några tips?
Goiting skrev:Jag skall kolla efter en cykel nu, vet bara inte vilket märke jag skall ha. Är lite kort i benen så det verkar inte som om jag kommer att kunna välja och vraka.Imorgon skall jag till Yamaha bara för att provsitta lite olika modeller. Är ute efter en 600. Fzr:en har ju fått min uppmärksamhet.Har aldrig kört mc innan så detta skall bli spännande.
Några tips?
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |