allt mellan 65-110k för rätt cykel.Vad har du för budget?
allt mellan 65-110k för rätt cykel.Vad har du för budget?
Det är nakenhoj jag är ute efter.Tracer 900
KTM 1090/1190
Tre modeller där du kommer sitta bra.
Annars så funkar både en massa nakenhojar rätt skapligt faktiskt, där jag personligen är svag för MT-10 och MT-09.
Kika på en fullutrustad BMW S1000R. Grym motor, quickshifter och elektronik.Det är nakenhoj jag är ute efter.
Sneglat lite på ducati hypermotarder, mt-09sp.
Ett rungande JA!Är ute efter en KTM 690 SMC R, finns en på Blocket från 2016.
Är det något bra tro?
Ingen CF moto!Tog kortet idag och letar efter en hoj nu att köra på under sommaren.
Är 38000 för denna ett skäligt pris?
Touring säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin touring säljes i hela sverige med över 7065 annonserwww.blocket.se
eller denna
Tack för svar! Har du en uppfattning vad ett skäligt pris för Yamahan är? Har ingen koll allsIngen CF moto!
Köp en Honda, Suzuki, Kawasaki, Yamaha som första hoj.
Då slipper du troligen krångel som får dig att tröttna på mc.
Du vill ändå byta om något år eller två.
Tills dess hinner du lära dig lite om olika hojar, kanske rent av vill ha en KTM ?
Beträffande priser så sök på Blocket hela landet så får du antagligen en del träffar. Sedan är ju prisetbi annonsen vad säljaren önskar sig, inte nödvändigtvis vad den får.
Tror att det nog är rimligt pris, åtminstone den här tiden på året. Jämför med typ FZ-6 och ER-6 med halvkåpa. Tog körkort på en sån. Otroligt lättkörd och hade säkert passat som första hoj, väldigt lätt att manövrera, låg vikt, silkeslen motorgång. Rätt högvarvig om man stör sig på sådant. Fjädring och bromsar är lågbudget-prylar, men duger gott.Tack för svar! Har du en uppfattning vad ett skäligt pris för Yamahan är? Har ingen koll alls
Torde vara rätt skottsäker och OK pris. Avsaknad av ABS drar ju ner priset.38 är nog lite mycket för mig.
Vad tycker du om denna? Ok pris?
Touring säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin touring säljes i hela sverige med över 7065 annonserwww.blocket.se
Torde vara rätt skottsäker och OK pris. Avsaknad av ABS drar ju ner priset.
vill annars slå ett slag för V-twin. Mycket skönare motorljud och inte lika toppig motorkaraktär, bättre bottendrag alltså.
SV650 ligger dessutom något lägre i pris ändå.
690/701 tycks vara passande.Jag har varit utan hoj i 6-7 år och är ute efter att införskaffa en igen nu. Jag är helt ointresserad av att köra fort, eventuella buskörning kommer aldrig handla om att köra så fort som möjligt. Kommer köra till jobbet (15km) i Stockholm city 1-2 gånger i veckan samt träningar och andra såna saker. Så gärna snirkla sig igenom lite trafik men inget överdrivet, lära mig köra på bakhjulet, gärna hitta några fler att köra med, glida runt på kvällarna och ha lite roligt helt enkelt. Jag kommer som sagt inte kört fort, inte köra några längre sträckor direkt, inte ha någon som sitter bakom. Givetvis roligt med snabbt 0-100, men om min framtida hoj inte skulle gå över 130 km/h så skulle jag nog aldrig ens märka det ärligt talat =)
Jag har varit inställd på en KTM 690SM just för en supermotard verkar jäääääkla roligt, kul community, men fått så himla många kommenterar om att en 950SM vore bättre/roligare, att jag växer ur motorn, att det bara är "kids som kör motards" (givetvis inte från en enda som kör motard själv. Btw så är jag 40 bast) och liknande kommentarer.
Förstår att det inte alls är mycket info alls, men har ni någon kommentar på det? Jag har svårt att se att jag kommer bli missnöjd oavsett vilken jag väljer, båda verkar otroliga, men det är ändå smart att försöka välja "rätt" direkt.
Pruta några tusenlappar och åk och handla. Inte mycket som kan gå fel på de där. Sen när du kört en sommar är det bara att byta om du vill ha nåt annat.Som du säger så saknar den ABS, vilket är synd.
Vad tycker du om denna? ABS + ok pris?
Jag har en CBF 600 SA, år 2004. Tror att 2006 var sista året med förgasare. En förutsägbar hoj, Hondakvalitet upplever jag att det är. Tänkte sälja min när jag köpte en Er-6, men ångrade mig. kritiken när den kom var mest att det inte var särskilt sensationell i något avseende, litet tråkig men bra. Säkert en vettig hoj att starta medSom du säger så saknar den ABS, vilket är synd.
Vad tycker du om denna? ABS + ok pris?
Häng inte upp dig på kubik och hästar för mycket. Körställning och vikt är viktigare. Jag tycker en radfyra är bra att börja med. Känns som en moppe på låga varv. Vill du dra järnet så måste du aktivt växla ner och varva satan.Bra tråd, tycker att ducati streetfighter är grymt snygg. Men absolut inget för mig som första hoj utan körvana för den effekten.
Finns de någon som liknar den till utseende fast i 650cc klassen? Har kollat på deras 950 supersport, men de känns också extremt att börja med.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|