Du kan ju titta på min hoj. Honda CBR600F. http://www.sporthoj.com/annonser/?id=12858 Passar oss osm inte är så långa. Jag når ner med båda benen i marken trotts att dom är lite korta. Tycker dessutom att Hondan är väldigt trevlig att köra.
han är 174 man måste ju va hulken för att fckparkera med enn sånn
Du kan ju titta på min hoj. Honda CBR600F. http://www.sporthoj.com/annonser/?id=12858 Passar oss osm inte är så långa. Jag når ner med båda benen i marken trotts att dom är lite korta. Tycker dessutom att Hondan är väldigt trevlig att köra.
kan ge dig ett bra svar.
det heter r hoj a la suzuki . råaste effekt registret . lättmekad och billiga delar honda har lätt riktigt fina bågar men tyvärr lite tråkiga i effekt registret
..
sj gillar jag lite tuffare saker .. lite kännsla av gas/vxl låda kontra drag.. har testat en hel hög med olika bågar..
hadde en 750 gsxr -96 som första hoj .. gick sjukt bra till en början men insåg fort att effekten inre gav det ja sökte så det blev turbo .. 220hk på slangen .. kul som fan men ram och allt annat lirade inte som jag ville
den va riktigt billig att försäkra dryga 500 i månaden för halv försäkring i piteå
så ge dig på en 750 att börja med räcker en bit på vägen och när du känner att du hanterar bågen så köp en 1000
ha en kul sommar på din båge vilken det än blir..
mvh johan ..
Du har en lite tråkig natt eller?
Sitter o letar upp gamla trådar o ger meningslösa svar
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|