Mhm. Jag har också börjat luta åt det hållet så smått. Inte för att jag vill bo så precis nu, men jag inbillar mig att de som lever ett enkelt liv har det bäst av någon anledning.
Dom enda synder man ångrar är dom man inte begick när tillfälle gavs....
Jag minns inte vem som sa det, men det var tvivelsutan en människa med livserfarenhet....
Mhm. Jag har också börjat luta åt det hållet så smått. Inte för att jag vill bo så precis nu, men jag inbillar mig att de som lever ett enkelt liv har det bäst av någon anledning.
Jag minns inte vem som sa det, men det var tvivelsutan en människa med livserfarenhet....
Tror faktiskt även att barn i såna lägen har roligare än ungar i Sverige som sitter vid datorn och förstör sitt liv.
Precis. Min mamma sa alltid till mig när jag var liten att "Det blir inte roligare än man gör det". Nu på äldre dagar förstår man den fulla innebörden. Man skapar sig sitt eget liv.
Barn som sitter vid datorn i ett skjul i Boxholm är halvnöjda alltså?
Tror faktiskt även att barn i såna lägen har roligare än ungar i Sverige som sitter vid datorn och förstör sitt liv.
Skulle själv kunna tänka mig att prova ett liv på landet. Dels för att man får så mycket mer boende för pengarna, och dels för att man förmodligen skulle få en mer meningsfull fritid.
Min plan är ett helylletorp som tokisoleras, får dolda solpaneler och ett litet vindkraftverk som puttrar ute i skogen, ska kosta 0kr i drift
Min plan är ett helylletorp som tokisoleras, får dolda solpaneler och ett litet vindkraftverk som puttrar ute i skogen, ska kosta 0kr i drift
Och sen försvinner du från polisens register och är ute på vägarna i 230 km/h
Och smiter skatt betalning och alla räkningar
Det är ju perfekt att du vet vad du gillar. Tror inte de flesta har en aning.
Att tro man blir lycklig om man har den senaste 55" 3D Plasman är ju ett generalfel.
Går att lösa med fonder
Näe men få ett boende som kostar 0kr i månaden är möjligt..
Det var garanterat en han, och han hade rätt.
Ett jobb är viktigt i människans liv tycker jag. Det är en grej man får hålla på med och inte bara hålla på med det roliga. Och! Det viktigaste, Man träffar folk också(ja i vissa jobb) både otrevliga och trevliga personer.
Går att lösa med fonder
Näe men få ett boende som kostar 0kr i månaden är möjligt..
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|