Ser bra ut Tur att det är ett tonat visirLilla_damen skrev:och en bild på min darling
Palmas skrev:Ser bra ut Tur att det är ett tonat visir
Ja jag är taskig. Egentligen är han ju jättefin Ska inte kommentera mer eftersom Nicke inte har chansen att försvara sig på mig!!Lilla_damen skrev:Hahaha! va taskig du är!
Han är ju fin!
Hade det vart jag så hade de väl ringt nån sanitetsfirma eller nåt om jag tagit av mig hjälmen.. haha
Lilla_damen skrev:Här kommer några av mina bilder..
Nicke, martin och nån som jag inte minns vad han hette.
Peccus skrev:Klart kul med flera bilder! Kalas Linn!
Någon som vet om killen som var med Per B på kursen och satt i depå vänstern fick några bra bilder? Är det något han publicerar någonstans?
- P -
Var det du som körde den röda CRF450:in som gick av vid utgången av rakan? Gjorde du illa dig mycket?Mr * skrev:Jag har fått några suddiga, skall snart publiceras. Tack än en gång alihopa för den roligaste helgen på länge, jag skall plåstra om hojen och mig själv lite sen skall jag köra ifrån er allihopa . Tålamod är en dygd, skall ladda batterierna sen suga bilderna ur kameran, kommer att publiceras här.
mvh,
mr *
Ordna till drevningen å kom upp nästa helg! Då har vi större möjligheter till föråk och hojbyte! In på umeådelen här på forumet å boka plats, två olika trådar för lördag å söndag. 15-40(kanske 42) borde funka bra för digMr * skrev:Jag har fått några suddiga, skall snart publiceras. Tack än en gång alihopa för den roligaste helgen på länge, jag skall plåstra om hojen och mig själv lite sen skall jag köra ifrån er allihopa . Tålamod är en dygd, skall ladda batterierna sen suga bilderna ur kameran, kommer att publiceras här.
mvh,
mr *
Peccus skrev:Var det du som körde den röda CRF450:in som gick av vid utgången av rakan? Gjorde du illa dig mycket?
Klart du ska komma upp och köra mera! Mera bantid åt folket!
OlleR skrev:Ordna till drevningen å kom upp nästa helg! Då har vi större möjligheter till föråk och hojbyte! In på umeådelen här på forumet å boka plats, två olika trådar för lördag å söndag. 15-40(kanske 42) borde funka bra för dig
Sweet, jag hade missat att du lagt upp den Tack!jesper skrev:Nu är en lite filmsnutt klar från licenshelgen (1:a start-övningen). 47MB film finns här: ftp://ftp:ftp@home.joppes.com/teampyamasvideo 20050515 midlanda - start 1.wmv
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari