Licenskurs på Midlanda

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
Honda oldschool - i bitar
Några till...

Bifogat

• PICT0112.jpg
    PICT0112.jpg
    72.5 KB · Visningar: 54
  • PICT0114.jpg
    PICT0114.jpg
    109.6 KB · Visningar: 61
  • PICT0115.jpg
    PICT0115.jpg
    79.1 KB · Visningar: 60
  • PICT0116.jpg
    PICT0116.jpg
    100.2 KB · Visningar: 53
  • PICT0117.jpg
    PICT0117.jpg
    98.8 KB · Visningar: 49
  • PICT0120.jpg
    PICT0120.jpg
    64.6 KB · Visningar: 85

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Ingen
Lilla_damen skrev:
Hahaha! va taskig du är! :7peta :hihi

Han är ju fin! :kär

Hade det vart jag så hade de väl ringt nån sanitetsfirma eller nåt om jag tagit av mig hjälmen.. haha :D
Ja jag är taskig. Egentligen är han ju jättefin :hihi :rolleyes: :hihi Ska inte kommentera mer eftersom Nicke inte har chansen att försvara sig :fatta!på mig!!

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Lilla_damen skrev:
Här kommer några av mina bilder.. :)

Nicke, martin och nån som jag inte minns vad han hette.

Josef och så skymtar Björn i bakgrunden. Sthlm/Uppsala-folk... :)

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Klart kul med flera bilder! Kalas Linn! :tummenupp

Någon som vet om killen som var med Per B på kursen och satt i depå vänstern fick några bra bilder? Är det något han publicerar någonstans?

- P -

Mr *

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2005
Hoj
HM 450
Peccus skrev:
Klart kul med flera bilder! Kalas Linn! :tummenupp

Någon som vet om killen som var med Per B på kursen och satt i depå vänstern fick några bra bilder? Är det något han publicerar någonstans?

- P -

Jag har fått några suddiga, skall snart publiceras. Tack än en gång alihopa för den roligaste helgen på länge, jag skall plåstra om hojen och mig själv lite sen skall jag köra ifrån er allihopa :lol . Tålamod är en dygd, skall ladda batterierna sen suga bilderna ur kameran, kommer att publiceras här.

mvh,

mr *

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Mr * skrev:
Jag har fått några suddiga, skall snart publiceras. Tack än en gång alihopa för den roligaste helgen på länge, jag skall plåstra om hojen och mig själv lite sen skall jag köra ifrån er allihopa :lol . Tålamod är en dygd, skall ladda batterierna sen suga bilderna ur kameran, kommer att publiceras här.

mvh,

mr *
Var det du som körde den röda CRF450:in som gick av vid utgången av rakan? Gjorde du illa dig mycket?

Klart du ska komma upp och köra mera! Mera bantid åt folket! :)

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Mr * skrev:

mvh,

mr *
Ordna till drevningen å kom upp nästa helg! Då har vi större möjligheter till föråk och hojbyte! In på umeådelen här på forumet å boka plats, två olika trådar för lördag å söndag. 15-40(kanske 42) borde funka bra för dig :tummenupp

Mr *

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2005
Hoj
HM 450
Peccus skrev:
Var det du som körde den röda CRF450:in som gick av vid utgången av rakan? Gjorde du illa dig mycket?

Klart du ska komma upp och köra mera! Mera bantid åt folket! :)

Nej då, jag hade lite fel handskar på mig, jag gav mig iväg till kursen hals över huvud direkt från jobbet, (hård arbetsvecka) så det var ju tur att jag fick hojen med mig iaf ;-) Jag hade planer på att åka upp till helgen men det ser ut att bli trist mässa ist (jobbet)

mvh,

Mr *

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2005
Hoj
HM 450
OlleR skrev:
Ordna till drevningen å kom upp nästa helg! Då har vi större möjligheter till föråk och hojbyte! In på umeådelen här på forumet å boka plats, två olika trådar för lördag å söndag. 15-40(kanske 42) borde funka bra för dig :tummenupp

Tänkte göra det men jobb kom emellan.. nu har jag fått tillbaka mina racinghandskar så nu är jag redo att klota igen dock ;-) jag har beställt drev så jag hoppas att vi träffas igen, (jag har fel arbete, mkt jobb på sommaren, skulle kanske blivit börsmäklare ist ;-))

mvh,

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping