Olof Eriksson
1 0lof 3riksson
Tyvärr, dom är endast bröder i rejssammanhang!Lilla_damen skrev:För visst var de bröder va? fick för mig det?
Tyvärr, dom är endast bröder i rejssammanhang!Lilla_damen skrev:För visst var de bröder va? fick för mig det?
Palmas skrev:Jag såg på bilderna att ni hann dit i lördags. Ledsen att jag inte hörde av mig nåt mer men det blev så himla körigt på fredagkvällen. Det var junior som skulle ha uppmärksamhet och sedan kom det en massa jäkla kunder. Så jag hann helt enkelt inte höra av mig och när jag väl hade tid så var klockan jättesent på kvällen och då sover väl du.
Jag önskar att jag hade haft skrotet jag köpte monterat så jag hade kunna vara där också. Ja ja det får bli nästa gång.
Sweet! Men jag tror du missade den snyggaste hojen av dem alla, den blanksvarta CB1000RR:en som var med var så ruskigt läcker! Fick 04:a R1rna att likna leksaker..Lilla_damen skrev:Här kommer några av mina bilder..
Nicke, martin och nån som jag inte minns vad han hette.
Och så till höger, tre förbannat snygga hojjar
Peccus skrev:Sweet! Men jag tror du missade den snyggaste hojen av dem alla, den blanksvarta CB1000RR:en som var med var så ruskigt läcker! Fick 04:a R1rna att likna leksaker..
Måndag, kanske Jag måste byta gaffeltätningar och måla huset. Köpa en släpvagn måste jag också göra för att få ner maskinen till Härnösand. Hårda bud men det ska nog gå.ducce uno skrev:Ingen fara vi fick dag på Per:s nummer ändå. Och på nått vis fick vi honom att ställa upp på efteranmälningar trots det extrajobb det medförde på fredagkvällen. När ses vi på banan nästa gång?
Det har som funnits med i tanken och det är förankrat hos hon som bestämmer men jag vill inte anmäla mig förrän jag vet att hojen går som den ska. Klart intressant att vara med, i alla fall på söndagen.RJ skrev:Ta och anmäl er till bankörningen på Midlanda sista helgen i maj. Mycket gasande för små pengar.
Det är riktiga takter de! Vänta inte för länge bara, antalet platser är begränsat. Mer än hälften är redan upptagna. Gå in på Umeådelen här sporthoj och läs mer om du inte gjort det redan. Observera att det är en tråd för lördag och en för söndag.Palmas skrev:Det har som funnits med i tanken och det är förankrat hos hon som bestämmer men jag vill inte anmäla mig förrän jag vet att hojen går som den ska. Klart intressant att vara med, i alla fall på söndagen.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari