Nyteknik skrev:
Med din hjälp hittade jag bilden på Micke och hans mobilnummer/mail. Men jag tycker det är otydligt gjort. "Debutant" är troligen mer begripligt för er som är aktiva. Men för en utomstående vore troligen en rubrik som heter "Licenskurs" lättare att hitta. Den vänsterstälda listan med röda rubriker är svår att avläsa och likaså det första valet man ska göra - "Roadracing" etc. Det är något förvirrande att man jämte rubrikerna till vänster har "Kontakt", "sektioner", "fakta" etc. centrerat på sidan. Ett välmenande råd som skulle göra det lättare för era besökare är att ha färre val per sida. En annan synpunkt är att det borde finnas fler och bättre bilder på banan.
Debutant har det alltid hetat men du har rätt i att det borde heta Licenskurs, I will fix!
Att sektionerna listas utan länkar när man trycker på texten "Sektioner" i mitten på förstasidan är ju litta dumt men att hitta de olika sektionerna via menyn till vänster på förstasidan är ju ganska så intuitivt tycker jag. Sen är jag bara ansvarig för RR-sektionens sidor och har alltså inget att göra med hur allt hänger ihop.
Bilder på banan finns det helt klart för lite av, men det finns en videosnutt över ett varv och fr.o.m igår tre stoora panoramabilder, allt på den första av rr-sektionens sidor. Men visst borde det vara flera, jag har ett hundratal bilder från i lördags som så småningom ska hamna på hemsidan på en klickbar bild av banan.
Tack för synpunkterna i vilket fall men nu återgår vi till att diskutera licenskursen tycker jag!