Kolla med Fiver på Anderstorp. (Dra ett PM till NR18).
Tycker också det är dåligt med licenskurser, men det är klart att dom flesta håller dom på våren innan alla tävlingar drar igång.
Själv är jag anmäld till licenskursen på gelleråsen 22-23/7, men det kanske är för sent..
Tycker också det är dåligt med licenskurser, men det är klart att dom flesta håller dom på våren innan alla tävlingar drar igång.
Själv är jag anmäld till licenskursen på gelleråsen 22-23/7, men det kanske är för sent..
Vart hittar man anmälan?
Skulle helst ha tagit licensen innan 27-28/6 men i värsta fall så får de bli den på gåsen om de finns platser kvar.
Anmälan mailas in. Se http://www.karlskogamotorstadion.com/kmf/kurser/2009/roadracingkurs2009bikeweek.htm
Jo jag skulle också hellre tagit den betydligt tidigare. Cykel och allt är inhandlat, så nu blir det 2 månaders väntan..
Kom upp till härnösand och ta licensen på mittsverigebanan då.
Grymmt mycket mera bantid än på gelleråsen blir det med då det är en heldag på banan.
http://www.n-r-s.se/utbildning.htm
Ni missade precis en superbra kurs i Linköping 14-15/5... MEN de ger en till runt 16/7. Kolla deras hemsida! Skulle det stå att det inte blir fler kurser i år så beror det på att hemsidan inte är uppdaterad. Jag fick muntlig info om detta igår direkt av Micke, Håkan och Ola som är involverade kurserna.
Lyckat till!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |