Jag gick licenskurs i april med Lodnert genom Hyllinge-MS. Så här ligger det till:Kobbe skrev:Har du löst ut licensen än? På svemos hemsida står det att den ska kosta 2.200 kr men på licenskursen sa de 2.800 kr
Kurs under Bikeweek låter bra! Dit har jag planerat att åka iaf. Annars börjar ju sommaren bli rätt uppbokad med div semesterplaner. Keep up the good work!X-up skrev:Annars så blir det ev ett tillfälle i Karlskoga i samband med Bike Week /X-up
nattvakten skrev:vad kostar en sån licenskurs??
Några nyheter på licensfronten???X-up skrev:*****************UPPDATERING #3**********************
Jag har idag pratat med Mike Luff på Gelleråsen, han tyckte att det lät väldigt intressant att vi var så många sugna på RR licens, så han skulle kolla upp möjligheterna till detta. han ville få en vecka på sig, det har dragit ut på tiden men håll ut!!! Dessutom så sa Mike att det var ett gäng från falkenberg som också var sugna, så det verkar ju bra........
Det finns ju även möjlighet att ta RR licens på Midlanda, men för egen del så blir det ju 80 mil enkel resa.
/Morgan
Geiger skrev:Härligt Exup!! Då kan du ju köra SM'et till helgen där.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|