Lidköping

Kroon

Jourhavande älskare
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
Kinespuff Vespa 125cc
Jag och en polare tänkte sticka ner till smögen på torsdag, vädret ser ut att bli snuskigt bra och jag åkte en riktigt skön sträcka förra året som jag gärna åker igen! Förslaget är alltså: Lilleskog -> Vänersborg -> väg 173 mot färgelanda -> 172:an mot Uddevalla -> väg mot munkedal därefter E6:an och den vanliga sträckan om ingen annan har något förslag. Vägen mot munkedal är min personliga favorit!! Ett trevligt inslag kannske vore ett dopp i vattnet efter en längre tid i sadeln. Häng gärna på, ju fler ju roligare!

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Hoj
Skeppshult
Jag och en polare tänkte sticka ner till smögen på torsdag, vädret ser ut att bli snuskigt bra och jag åkte en riktigt skön sträcka förra året som jag gärna åker igen! Förslaget är alltså: Lilleskog -> Vänersborg -> väg 173 mot färgelanda -> 172:an mot Uddevalla -> väg mot munkedal därefter E6:an och den vanliga sträckan om ingen annan har något förslag. Vägen mot munkedal är min personliga favorit!! Ett trevligt inslag kannske vore ett dopp i vattnet efter en längre tid i sadeln. Häng gärna på, ju fler ju roligare!

Låter helt klart intressant. men när åker ni??
Jobbar till 4 på torsdag.
Ja helt underbara vägar i dalsland.
Vi är några som ska åka i morgon. samling kl 5 vid hydro för den som är intresserad av att hänga på :tummenupp

Kroon

Jourhavande älskare
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
Kinespuff Vespa 125cc
Låter helt klart intressant. men när åker ni??
Jobbar till 4 på torsdag.
Ja helt underbara vägar i dalsland.
Vi är några som ska åka i morgon. samling kl 5 vid hydro för den som är intresserad av att hänga på :tummenupp

Vi tänkte faktiskt ägna hela torsdagen till att bara glida omkrong, så vi startar runt 10-11, så det är bara att kompa ut hela dagen...!

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
Tjena! Fan va kul, har själv anmält mig å fått bekräftat. Vilken/vilka grupper åker ni i?
tjenare hehe ja ska bli skit kul . vi kör i medel. odde hoppas han ska få ihop delar så han kan va med . bäck å fält va uppe hela lördagen å fusk träna:yoparty . har du varit ute å gasat sen sist 1198 :tummenupp

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
tjenare hehe ja ska bli skit kul . vi kör i medel. odde hoppas han ska få ihop delar så han kan va med . bäck å fält va uppe hela lördagen å fusk träna:yoparty . har du varit ute å gasat sen sist 1198 :tummenupp

Fan va najs. Jo endel åkning har d blivit sen Gbg resan men inte mkt. Åkte lite igår men inget idag, vart soffläge idag :fyllisar

Ska väl hinna me nån tur i veckan hoppas man på. Ja kommer sj åka lung då ja inte åkt förut, men ska bli förbannat kul!

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Hoj
Skeppshult

:D Ja nu jävlar :)

Ska bli så nice. Regnar la jävel. fan ja har ju betalat för länge sen men inte fått nån bekräftelse ?????

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
hm såg ikväll att polisen hade stoppat en sporthoj och några glidare mitt i mc donalds rondellen kolla plåtarna med mera vad jag kunde se.otäcka saker det där.

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Hoj
Skeppshult
hm såg ikväll att polisen hade stoppat en sporthoj och några glidare mitt i mc donalds rondellen kolla plåtarna med mera vad jag kunde se.otäcka saker det där.

:va kunde dom inte valt ett bättre ställe ???

Edit: Läste i olyckstråden att det vart en mc-olycka :gnissla
Hoppas det gick bra med vederbörande :(

Last edited:

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
vilket piss väder tur man har viasat motor och att det inte är långt till 17 maj

D menar du inte. Men å andra sida e d bra att d kommer nu, så det blir fint till den 17:e! Sen blir ju små vägarna som legat fulla me skit från bönnerna renare nu åxå :tummenupp

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
D menar du inte. Men å andra sida e d bra att d kommer nu, så det blir fint till den 17:e! Sen blir ju små vägarna som legat fulla me skit från bönnerna renare nu åxå :tummenupp

ja du har så rätt , har inte åkt på över en v nu.:mad:beställde stomp grip men dom var restade , får se om dom kommer innan den 17 . men med min vanliga dator beställnings tur skiter det väll sej:D blåsigt idag men i morgon kanske man kan få åka en sväng:yoparty

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...