Lidköping

Kroon

Jourhavande älskare
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
Kinespuff Vespa 125cc
Som det ser ut nu kommer det inte att bli någon mer sporthojsåka i år iallafall, sålde av R1:an förra veckan med darret på läppen! Darret släppte ändå lite när jag tingade en Suzuki 250 -08. Jag ska sprätta grus resten av säsongen, kanske någon som är sugen här inne på att sladda omkring lite på bana...

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Hoj
Skeppshult
Som det ser ut nu kommer det inte att bli någon mer sporthojsåka i år iallafall, sålde av R1:an förra veckan med darret på läppen! Darret släppte ändå lite när jag tingade en Suzuki 250 -08. Jag ska sprätta grus resten av säsongen, kanske någon som är sugen här inne på att sladda omkring lite på bana...

Nej va har du gjort :näsblod

loadmaster

Lev idag, i morgon kan det vara försent!
Gick med
5 Jan 2004
Hoj
KTM 690 SMC -10
"Välkommen till Lidköping, Vara, Skara tråden"

Va kul! Den här tråden har jag missat helt och hållet. Får hålla mer koll på den i fortsättningen.

Är det någon som skall till Kinnekulle den 5 Juli? Det vore najs och veta om det finns några fler lokala "förmågor" som hittar dit.:krama

Nordis

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Hoj
Yamaha r6 -06
"Välkommen till Lidköping, Vara, Skara tråden"

Va kul! Den här tråden har jag missat helt och hållet. Får hålla mer koll på den i fortsättningen.

Är det någon som skall till Kinnekulle den 5 Juli? Det vore najs och veta om det finns några fler lokala "förmågor" som hittar dit.:krama

Tja det är tänkt att jag ska till kullen då har dock inte anmält mig än. Det ska däremot upp och snurras runt ringen nu i helgen. :yoparty Vilken grupp är du anmäld till?

loadmaster

Gick med
5 Jan 2004
Hoj
KTM 690 SMC -10
Tja det är tänkt att jag ska till kullen då har dock inte anmält mig än. Det ska däremot upp och snurras runt ringen nu i helgen. :yoparty Vilken grupp är du anmäld till?

Det blev mellangruppen. Anmälde mig tidigt på året och kände mig lite ringrostig. Är det inte för många som byter är det inte omöjligt att byta grupp. Får se hur jag känner mig. Måste hinna med ett packboxbyte på framgaffeln först:smasha De ä mycke nu.

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Hoj
Skeppshult

Fan va ja ångrar att ja inte anmälde mig till på söndag.
Funderar på den 5 men kan kännas lite mö med tanke på att ja ska köra den16-17 juli med actionpics.

Nordis

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Hoj
Yamaha r6 -06
Det blev mellangruppen. Anmälde mig tidigt på året och kände mig lite ringrostig. Är det inte för många som byter är det inte omöjligt att byta grupp. Får se hur jag känner mig. Måste hinna med ett packboxbyte på framgaffeln först:smasha De ä mycke nu.

Gött! Jag är anmäld till mellansnabb, men du får väl leta upp en bil det står rackeby el på så hittar du oss lätt! Det är ju alltid roligt att prata skit medan de andra grupperna åker. Har du kört mycket bana förut?

loadmaster

Gick med
5 Jan 2004
Hoj
KTM 690 SMC -10
Gött! Jag är anmäld till mellansnabb, men du får väl leta upp en bil det står rackeby el på så hittar du oss lätt! Det är ju alltid roligt att prata skit medan de andra grupperna åker. Har du kört mycket bana förut?

På Kinnekulle Ring rör det väl sig om ett 25-30tal gånger:rofl
Sviesta 1 gång.

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
Fan va ja ångrar att ja inte anmälde mig till på söndag.
Funderar på den 5 men kan kännas lite mö med tanke på att ja ska köra den16-17 juli med actionpics.

Fan ska du inte åka!? Verkar dock inte som om vädret blir så bra så du kankse har gjort rätt i å inte anmäla dig :huvet

Själv anmäölde ja mig till mellansnabb när d va 2 platser enligt hemisdan men sen när ja fick bekräftelsen så va dom slut, blev lugn, IGEN :D

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Hoj
Skeppshult
Fan ska du inte åka!? Verkar dock inte som om vädret blir så bra så du kankse har gjort rätt i å inte anmäla dig :huvet

Själv anmäölde ja mig till mellansnabb när d va 2 platser enligt hemisdan men sen när ja fick bekräftelsen så va dom slut, blev lugn, IGEN :D

Ja jag såg det så får hoppas på bättre den 5 för ja anmäler mig nog fan till den.
Men då känner man ju sig kung när man får köra om många o inte bli ömkörd :D

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
Ja jag såg det så får hoppas på bättre den 5 för ja anmäler mig nog fan till den.
Men då känner man ju sig kung när man får köra om många o inte bli ömkörd :D

De där me vädret e ju en osäker del, fan nu stod det att de ska bli 16 grader soool! :) Men vi får väl se hur d blir me d.

Man kan ju iaf hoppas på att inte bli omkörd i lugn, gick ju rätt bra sist :tungan

Kom dit å kika!

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Hoj
Skeppshult
De där me vädret e ju en osäker del, fan nu stod det att de ska bli 16 grader soool! :) Men vi får väl se hur d blir me d.

Man kan ju iaf hoppas på att inte bli omkörd i lugn, gick ju rätt bra sist :tungan

Kom dit å kika!

Ska på 30års kalas på lördag så är ja inte general bakis hela dan så göra ja absolut det.:fyllisar:öl:zpy:ätapiller

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...