Lidköping

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
skotta av min gård och tak tog 2tim igår,sen åkte jag bort till kompisen blev stående på hans lagårdstak skotta i 1,5 timme,kom till jobbe idag skotta snö och palla under tak stolar på ett halvt in rasat lagerhus tak bakom motorgårn. åkte till skara å fick skotta en halv timme. jag hatar snö.

loadmaster

Lev idag, i morgon kan det vara försent!
Gick med
5 Jan 2004
Hoj
KTM 690 SMC -10
Skottade snö redan i fredags hos morsan/farsan i Skara. Skottade ut resten av familjen i lördags för de skulle ner till genrepet för Melodifestivalen i GBG. Det gick bra eftersom det bara var Vägverkets bilar ute och körde. Själv är jag begåvad med en svärfar som har traktormonterad snöslunga så snart var det fritt på gårdsplanen. Igår var det skottning på hustakets lågdel som resulterade i att barnen hoppade från taket ner i snöhögarna. Och så var det bara att fortsätta skotta snö på jobbet idag. Jag känner mig som dagen/arna efter ett rejält styrkepass.

Bifogat

• Takhopp.jpg
    Takhopp.jpg
    170.4 KB · Visningar: 45
Gick med
18 Apr 2009
Hoj
Kawasaki zx750r ninja 1989
Jag skulle vara redig och skotta av gargetaket i fredags och lyckades ramla ner på min dumt parkerade släpkärra så nu känns det i kroppen som jag gjort en mindre klotning på mcn ..Resultat = ont i nacken.lårkaka.stukat lillfinger..förbannade snö.....:mad:

Nordis

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Hoj
Yamaha r6 -06
Nu tycker jag att ni är pesimistiska, det är bara skotta och se glad ut. För man vet ju i alla fall att det är ogjort arbete när våren kommer och den smälter bort. Var glada att ni har något att fördriva tiden med i stället. :D:D:D

Skämt å sido, men nu får det fan vara nog med snön.

Ps. man har det alltid värst själv. Ds.

fahlgren

Daniel "Snigeln" Fahlgren
Gick med
11 May 2007
Hoj
2012 ZX10R
Ja men titta, nu kommer det mer snö, yiippiiieee.
Jag tror jag ska fira med att hänga mig i garaget!!!!....
Jag blir sååååå glad, NOT
Vill köra snart

Nu tycker jag att ni är pesimistiska, det är bara skotta och se glad ut. För man vet ju i alla fall att det är ogjort arbete när våren kommer och den smälter bort. Var glada att ni har något att fördriva tiden med i stället. :D:D:D

Skämt å sido, men nu får det fan vara nog med snön.

Ps. man har det alltid värst själv. Ds.

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
:huvetjaha nu kommer der meeeeeeer vit skit:gnissla gjutit i skara kom hem 19 30 å i morgon tak skottning hela dan , ja man behöver ju inget gym nu:yoparty

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
Göööööööt mooooos, ska nog starta upp pärlan då, det ska bli så skönt, drömma mig bort lite, haha ha de bra gubbs.
Roger ring om ni ska ut till racer lindén igen, vill åka med då. mvh
Danne
japp ska jag, men det blir nog inte för än i april.tänkte jag skulle klippa ett par regn däck när ekonomin tillåter:)

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
jag å rageus va på bike idag, en jävla massa folk svårt att prova grejer när det är så. men det är ju alltid kul att kika lite

Isak

Åk ni i förväg så väntar jag där framme
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
Ktm 625,er6-n
Vem tar 1:a turen för året?
Jag har satt mitt sista datum till 21 mars och hoppas det kan bli tidigare bara det smälter undan lite och torkar upp:gnissla,måste ju på nåt vis ta sig ur denna totala vinterdepp.:mad:

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
hej på er verkar inte som att vintern släpper sitt tag,bäck är på 23 maj kul.annars inget nytt under solen.utom att dekodern till viasat är trasig.tråkigt utan tv

Gick med
18 Apr 2009
Hoj
Kawasaki zx750r ninja 1989
Lider med er !!Så förbannat trist utan tv .... Hoppas det fixar sig snart för er...... Våran jä.la parabol funkar till och från" LITE " snöande eller regn så ser tv bilden ut som ett dåligt pussel ....

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
Lider med er !!Så förbannat trist utan tv .... Hoppas det fixar sig snart för er...... Våran jä.la parabol funkar till och från" LITE " snöande eller regn så ser tv bilden ut som ett dåligt pussel ....
tjenare har du bokat nån körning på kullen vi åker med racingworld 23 maj vore kul att tjöta lite annars får du komma å kolla:tummenupp,blev med hd låda till parabolen igår fick igång den 2030 efter några tim i telefon med suport dom är tydligen ännu signal kännsligare. med nu har vi bild:D

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO