tjenare har du bokat nån körning på kullen vi åker med racingworld 23 maj vore kul att tjöta lite annars får du komma å kolla,blev med hd låda till parabolen igår fick igång den 2030 efter några tim i telefon med suport dom är tydligen ännu signal kännsligare. med nu har vi bild
ok låter spännande var ska ni ta licensen, vad har ni tänkt köra för serier inte annat att man funderar lite själv.köpa en ren ban hoj å tävla.Hallå.. Nej har inte bokat ... Jag och en arbetskamrat ska försöka ta licensen nu i vår ...Har vi inte fixat det innan ni kör den 23e så kommer jag givetvis upp och kikar på er....Låter trevligt att ni fick igång tvn
ok låter spännande var ska ni ta licensen, vad har ni tänkt köra för serier inte annat att man funderar lite själv.köpa en ren ban hoj å tävla.
ok låter spännande var ska ni ta licensen, vad har ni tänkt köra för serier inte annat att man funderar lite själv.köpa en ren ban hoj å tävla.
Vem tar 1:a turen för året?
Jag har satt mitt sista datum till 21 mars och hoppas det kan bli tidigare bara det smälter undan lite och torkar upp,måste ju på nåt vis ta sig ur denna totala vinterdepp.
ja gör det så får jag se om jag kan. nordis tog i höstas på falkenberg 1500 för 2 dag sen kostar licensen från 1800 för b lite mer för a ungefärBåde jag och jobbar polaren är gröna vad det gäller rr så det blir nog ingen tävling i år .. Köpte R1an i höstas och bara kört på landsvägen ca 20 mil .. Tanken var att köra lite bana på låg nivå dvs vad stålarna räcker till..Nu i vår så var tanken att ta en licens så man kan köra på lite tränings dagar med den hojen ..Jag ska kolla upp var den närmaste kursen går så vi får se vart det blir licenstagning . Är du lite sugen på att hänga med så skriker jag till när jag vet mer..
ja gör det så får jag se om jag kan. nordis tog i höstas på falkenberg 1500 för 2 dag sen kostar licensen från 1800 för b lite mer för a ungefär
Tja Pöjka o Töser!
För er som är sugna på licens så har Karlskoga MF licenskurs
den 10-11/4 2010 se mer på inbjudan på www.karlskogamotorstadion.com ni hittar den under fliken "kalender".
ps. klä er varmt ds.
Här har ni samtliga priser på licenser:
Roadracing
-11år Guldhjälm 500:- Gäller endast i Sverige
12-16år Ungdom 800:-
13-19år Junior 1400:-
20-55år Senior 2600:-
16-55år Elit 3100:-
16-55år Classic 1100:-
16- Bas-licens 1000:- Gäller endast i Sverige
..och där i ligger svaret på varför jag inte tar ut min
Personligen skulle jag rekommendera att köra många bandagar med en hoj man inte är så jätte rädd om, kombinera med en baslicens och känna på träningstempo och ev plocka ut en engångs licens och testa ett race eller två framåt hösten.
Om man tycker det är dyrt så kan man lösa ut licensen vart 5:te år
för att inte behöva gå en ny kurs. Men vad är det roliga i det?
jaja pengar ja fick räkning för plogning av min väg jävel 3750kr svenska bara för att den jätte fina roliga snön kom så fint i år
jaja pengar ja fick räkning för plogning av min väg jävel 3750kr svenska bara för att den jätte fina roliga snön kom så fint i år
va vad är det för en mässa har tydligen dålig koll nu då jag renoverar min toa på kvällarnaNågon ifrån lidköpingstråden som tänker åka till mc mässan i halmstad på lördag ??
va vad är det för en mässa har tydligen dålig koll nu då jag renoverar min toa på kvällarna
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|