Har våren kommit till Väsjötaschletta än? och går de å ta en tur på kullen utan att kurpa i alla små-tvär-fina-kurvor?
jajjemen lite gräs ser man allt, men hur kullen ser ut vet jag inte. bäst att åka med fulldubb. hahaha
Japp jag tog en repa till götene och letade efter min baklampa och nrskylt.Tappade skiten igår när jag drog en lite längre sväng ..Håller på att bygga om bakdelen så jag satte dit skiten provisoriskt "klantigt" men det är nog bara att beställa en ny skylt..Men fy fan vad det är skitigt på vägarna hojen ser ut som att jag skulle vart med och kört november kåsan..Tur att jag åker ratbike Men när jag fightade hojen så får jag vobbel vid ca 200km/h det suger ju purjo så jag får nog kolla efter en styrdämpareha nu har familjen invigt den nya bastun på den nya duschen å toa,funka bra med en öl. är det nån som varit ute en repa idag
haha jaja 200 så fort har jag aldrig kört bara på bana kolla med nordis här om han sitter på en styrdämpare. själv har jag inte hunnit köra nått än.kanske blir nästa helg eller ner till elmia i påskJapp jag tog en repa till götene och letade efter min baklampa och nrskylt.Tappade skiten igår när jag drog en lite längre sväng ..Håller på att bygga om bakdelen så jag satte dit skiten provisoriskt "klantigt" men det är nog bara att beställa en ny skylt..Men fy fan vad det är skitigt på vägarna hojen ser ut som att jag skulle vart med och kört november kåsan..Tur att jag åker ratbike Men när jag fightade hojen så får jag vobbel vid ca 200km/h det suger ju purjo så jag får nog kolla efter en styrdämpare
Tack för tipset !! Låter trevligt att du får komma ut och lufta hojen snart...Jaha elmia..Nice !!haha jaja 200 så fort har jag aldrig kört bara på bana kolla med nordis här om han sitter på en styrdämpare. själv har jag inte hunnit köra nått än.kanske blir nästa helg eller ner till elmia i påsk
ja det är ju kul att köra men det är lite väl mycket skit på vägarna än. fan snöa ju lite i söne idag.Tack för tipset !! Låter trevligt att du får komma ut och lufta hojen snart...Jaha elmia..Nice !!
ja det är ju kul att köra men det är lite väl mycket skit på vägarna än. fan snöa ju lite i söne idag.
hej man brukar va så trött att man tar sig hem så fort man kan, man hinner ju tjöta lite skit i depå när man vilar mellan passen.man ska ju lasta all skit å det tar ju sin tid , fan va jag längtar till mantorp nuEn fråga angående bankörningar .. Hur brukar ni göra när körningen är klar ? Typ packa ihop alla prylar och hem direkt eller stannar ni kvar en stund tänder grillen och snackar om dagens bravader ?
Ok..Jag har bara kört bilar på bana och även där va man ju lite sliten efter en heldag så där var det ju typ samma stil typ lasta och hem ...Det suger nog inte mindre kraft i kroppen med mchej man brukar va så trött att man tar sig hem så fort man kan, man hinner ju tjöta lite skit i depå när man vilar mellan passen.man ska ju lasta all skit å det tar ju sin tid , fan va jag längtar till mantorp nu
Hej på er alla! Känns som man får försöka hänga med i tråden lite nu när säsongen närmar sig. Bor i Götene och får tungt kort i augusti så då ryker strypningen Har även bokat in en BKK-kurs den 1 maj på Kinnekulle, nån mer som ska dit då tro? fält var den som visade mig tråden och solhagaracing körde ifrån mig i Götene i somras Syns på vägarna i vår!
Tja välkommen i gänget, helt rätt att börja med en BKK på kullen jag var på flera stycken förra året å de var riktigt kul och man lär sig mycket nyttigt. Jag tror att de flesta packar och ger sig av till mantorp den dagen
för att åka med actionpics den 2 maj men du lär få skoj i alla fall och kom ihåg att köra med insidan av hjälmen och inte med de röda hornen i pannan.
Hallå DSL-FZR !!!! Vi ses säkert Ha de gott... mvhHej på er alla! Känns som man får försöka hänga med i tråden lite nu när säsongen närmar sig. Bor i Götene och får tungt kort i augusti så då ryker strypningen Har även bokat in en BKK-kurs den 1 maj på Kinnekulle, nån mer som ska dit då tro? fält var den som visade mig tråden och solhagaracing körde ifrån mig i Götene i somras Syns på vägarna i vår!
jaha har idag skaffat ett set beg regn däck å ett set nya slicks .jag å gumman ska i kväll göra stan osäker , få se hur det går med alla lössläppta raggare ha ha
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|