Lidköping

rageus

Rageus
Gick med
26 Apr 2008
Hoj
Honda CBR 954 RR -03 / BMW F 800 GS -11
Kullen!!

Tjoho!!

Nu är det inte många dagar kvar till racingworld på kullen den 23/5!!:banana hur många bllir vi från stan?

kan ni som ska dit inte göra ett inlägg så vi vilka vi blir!!

//Rageus:hojcbr

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
hej tänkte ta hojen till gelleråsen på lördag, st1 kl 8 om det inte regnar. kollar ett bil race sen pro superbike ca 1300 sen åker jag nog hem å packar för söndagens kinnekulle drabbning. jag kommer att vara vid st1 för upptankning ca 0700

Isak

Åk ni i förväg så väntar jag där framme
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
Ktm 625,er6-n
När börjar själva körningen? Jag tänkte ta mig dit med lillgrabben och kolla lite.

rageus

Rageus
Gick med
26 Apr 2008
Hoj
Hej gubbs!! nu får det allt bli lite fart på denna tråd!! har ramlat ner till sida 2!! skärpning!!hehe

ses på kullen imorn!!

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
Hej gubbs!! nu får det allt bli lite fart på denna tråd!! har ramlat ner till sida 2!! skärpning!!hehe

ses på kullen imorn!!
:va hinner ju inte sitta å skriva här när man har lite intresse för mc , jag lola å oden va ju på gelleråsen idag å kolla , det va skit bra. syns i morgon på kullen allihop:tummenupp

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
hej va körning på kullen idag skit kul. 1,03,6 det är jag nöjd med,tack alla som va med för en trevlig dag

Gick med
18 Apr 2009
Hoj
Kawasaki zx750r ninja 1989
skitkul

hej va körning på kullen idag skit kul. 1,03,6 det är jag nöjd med,tack alla som va med för en trevlig dag

Hallå !!! Känner mersmak...Det blir kullen den 20e juni åxå :D Kul att träffas......... ps snygg ford mustang :tummenupp HA DE SÅ GOTT .... MVH Claes

Last edited:

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
Tjena Liköpings bor, kul å se er som va på kulle i söndags, va ju bara ett årsen. Nån som har numret till en i trakterna (kommer ej ihåg namn eller firma) som kan rikta fälgar? Stort behov av att fixa den däringa saken därfram nu när kärleken för kullen uppstått igen sen kraschen!

Isak

Åk ni i förväg så väntar jag där framme
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
Ktm 625,er6-n
Har planer på att boka in mig på kullen den 20/6 men tycker nu att jag fått tillbaka vibrationer i hojen. Hade det även innan service och det visade sig att 2 lameller var paj som byttes ut, efter det blev det bra men nu tycker jag att det vibrerar mer igen:huvet. Vet inte om det bara är jag som är inbillar mig eller är nojjig. Nån här som har råd,tips,hjälp att ge? Vill verkligen att hojen är okej när jag kör på bana för första gången.

Mvh Isak.

rageus

Rageus
Gick med
26 Apr 2008
Hoj
hej!!

Har planer på att boka in mig på kullen den 20/6 men tycker nu att jag fått tillbaka vibrationer i hojen. Hade det även innan service och det visade sig att 2 lameller var paj som byttes ut, efter det blev det bra men nu tycker jag att det vibrerar mer igen:huvet. Vet inte om det bara är jag som är inbillar mig eller är nojjig. Nån här som har råd,tips,hjälp att ge? Vill verkligen att hojen är okej när jag kör på bana för första gången.

Mvh Isak.

Har du provat med att balansera om hjulen??

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras