skit kul ska blii kul att träffas, bankörning är ett giftFixade ledigt den 23e så nu är man anmäld till bankörningen..vi ses på ringen
skit kul ska blii kul att träffas, bankörning är ett giftFixade ledigt den 23e så nu är man anmäld till bankörningen..vi ses på ringen
hej jag ska ju medTjoho!!
Nu är det inte många dagar kvar till racingworld på kullen den 23/5!! hur många bllir vi från stan?
kan ni som ska dit inte göra ett inlägg så vi vilka vi blir!!
//Rageus
Tjoho!!
Nu är det inte många dagar kvar till racingworld på kullen den 23/5!! hur många bllir vi från stan?
kan ni som ska dit inte göra ett inlägg så vi vilka vi blir!!
//Rageus
När börjar själva körningen? Jag tänkte ta mig dit med lillgrabben och kolla lite.
hinner ju inte sitta å skriva här när man har lite intresse för mc , jag lola å oden va ju på gelleråsen idag å kolla , det va skit bra. syns i morgon på kullen allihopHej gubbs!! nu får det allt bli lite fart på denna tråd!! har ramlat ner till sida 2!! skärpning!!hehe
ses på kullen imorn!!
hej va körning på kullen idag skit kul. 1,03,6 det är jag nöjd med,tack alla som va med för en trevlig dag
Har planer på att boka in mig på kullen den 20/6 men tycker nu att jag fått tillbaka vibrationer i hojen. Hade det även innan service och det visade sig att 2 lameller var paj som byttes ut, efter det blev det bra men nu tycker jag att det vibrerar mer igen. Vet inte om det bara är jag som är inbillar mig eller är nojjig. Nån här som har råd,tips,hjälp att ge? Vill verkligen att hojen är okej när jag kör på bana för första gången.
Mvh Isak.
Har du provat med att balansera om hjulen??
tjenare grabbar lugnt här i tråden, ska nog ta licens. kan va kul
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |