Judas
Ny medlem
tjenare, ja ett skitigt jobb har du kört nått på gixxern ska du köra nån bandag. ha de gott
kört massor, säkert 3-4 gånger Har inte bokat nån bandag iaf, kanske dyker upp nåt som passar
tjenare, ja ett skitigt jobb har du kört nått på gixxern ska du köra nån bandag. ha de gott
kört massor, säkert 3-4 gånger Har inte bokat nån bandag iaf, kanske dyker upp nåt som passar
ja nu på söndag kan du va uppe på kullen 7.30 å köpa en bandag fanns fler än 5 platser kvar i alla grupper 850 kr det är ju kul å köra bana
japp det går fint . åk in genom grindarna till banan, åk 100 m tag höger in igenom tunnelnkör upp mot depån . körningen pågår 0900 till 1630 kul att titta , skit kul för alla att köra .Finns de möjlighet/är det någon ide för en annan att kika förbi som inte vill köra bana själv, utan bara glida på bågen dit upp =) ?
Trevlig Midsommar på er alla här i tråden.
Må alla få sig något gott i strupen
sup å va glad glad midsommarGlad midsommar på er alla hoj vänner!!!
Glad midsommar på alla hojfantaster från kapten haddock ifrån Sydafrika. Ligger
bakfull som ett ägg efter en trevlig fest ombord på fartyget Manon. Rycker som faaaaaan i min högerhand o jag är väldigt avis på Er som har tid att köra lite båge. Själv kommer jag inte hem förrän mitten av oktober o då är säsongen slut. Bara ta nya tag nästa år. Skepp o hoj landkrabbor
Du har väl inte gashantaget i högern för i så fall är det lite mer info. än vi behöver.
HALLÅ ERA TOKAR!!! JA DÅ SKA DEN HÄR PAPPERS BITEN MED SKICKAS!!!
roger du kan väl ringa mig sen, har hitta lite platser till den 22 ,21 där
ja jag riger efter moto gp boka kullen bara jag boka 8-9 sep mantorp idag
Är det någon Honda-kunning som kan svara på om mätarställning lagras i ECM (engine control module) eller i instrumentet?
Skall besiktiga hojen och monterar (en himla massa lödande, men det gick) därför tillbaka original instrumentpanel istället för den AIM MYCHRONE Plus som satt på när jag köpte hojen. När jag kopplade in orginalen fick jag fram att hojen gått drygt 800 mil. Kan det vara alla mil som hojen gått eller bara de mil som original instrumentpanel satt på plats?
Hej då har man fått godkännande om att få lösa ut en licens , va jävligt varmt att köra men anderstorp va en kul bana.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|