Lidköping

loadmaster

Lev idag, i morgon kan det vara försent!
Gick med
5 Jan 2004
Hoj
KTM 690 SMC -10
Det är lagrat i instrumentet så det är väl mätarställningen sedan den kopplades ur.

Du har väl inte glömt 600 mils-servicen? :D:D:D

Då blir det + 234 mil till, 1077 mil in alles. Snart dags för 1200 mils service.:tummenupp

Gick med
18 Apr 2009
Hoj
Kawasaki zx750r ninja 1989
tackar ska du köra 21-22 juli på kullen å kanske mantorp 8-9 sep:tummenupp

Nej,Jag kanske kör ihop med trackworld i aug.Har plockat ner den gamla hojen pga en bult som håller motorn har gått av plus att den började skramla i ventilerna så förbannat det sista:smasha..Men jag kommer säkerligen upp till kullen och tittar den 21a eller 22e .. Ha det bäst...mvh

fahlgren

Daniel "Snigeln" Fahlgren
Gick med
11 May 2007
Hoj
2012 ZX10R
Nej,Jag kanske kör ihop med trackworld i aug.Har plockat ner den gamla hojen pga en bult som håller motorn har gått av plus att den började skramla i ventilerna så förbannat det sista:smasha..Men jag kommer säkerligen upp till kullen och tittar den 21a eller 22e .. Ha det bäst...mvh

Hej hopp Hur har ni det på semestern,
Får se om det blir körning på kullen beror på om man är borta lr inte.
Ha de bra
Fahlgren

Gick med
18 Apr 2009
Hoj
Kawasaki zx750r ninja 1989
Hej hopp Hur har ni det på semestern,
Får se om det blir körning på kullen beror på om man är borta lr inte.
Ha de bra
Fahlgren

Hallå där..Jo tack semestern har vart helt ok..Vilket datum har du funderingar på att köra på kullen ? Själv funderar jag på 15e aug för nu har jag fått ihop den gamle ratbiken igen :D....mvh Claes

fahlgren

Gick med
11 May 2007
Hoj
2012 ZX10R
Hej
Ja det låter ju som en god idé, får satsa på 15aug.
Sen kanske smc i aug.
Ska ev. till gelleråsen med actionpics beroende på semesterplanerna.
Då ses vi kanske på kullen 15aug.
Danne

Hallå där..Jo tack semestern har vart helt ok..Vilket datum har du funderingar på att köra på kullen ? Själv funderar jag på 15e aug för nu har jag fått ihop den gamle ratbiken igen :D....mvh Claes

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
hej på er jag kör 21 22 på kullen sen 8 9 sep på mantorp toby från licens kursen kommer upp nu till kullen kul är det nån som kör på gata ha de gött

fahlgren

Gick med
11 May 2007
Hoj
2012 ZX10R
Grattis

Får grattulera i förskott på din stora dag, ha en jättebra helg!!
mvh
Danne:yoparty:yoparty:yoparty

hej på er jag kör 21 22 på kullen sen 8 9 sep på mantorp toby från licens kursen kommer upp nu till kullen kul är det nån som kör på gata ha de gött

Ja, Jag ska gå en rättstavningskurs snart.
danne:va:va:va

mvh

Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

Jag kommer upp en av dagarna nästa V och knäpper kort på dig, så feta nerlägg önskas :)
Köpte mig en systemkamera som tröst för missad mcsommar.

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
mvh

Ja, Jag ska gå en rättstavningskurs snart.
danne:va:va:va

ja tackar :yoparty:banana börja dagen med fiske i stenbrottet på kullen nu kolla jag gp å red bull vår svensk blev 4 sen grillning å sen stadt :banana

Jag kommer upp en av dagarna nästa V och knäpper kort på dig, så feta nerlägg önskas :)
Köpte mig en systemkamera som tröst för missad mcsommar.

hej det det kommer nog bli perfekt , nu när min fotograferande tjej jobbar. ska bli kul att träffas , för du måste ju leta upp oss:yoparty . hur är det med benet :confused:körde anderstorp på 1.51.89 en bit kvar till bra tid :D

Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
ja tackar :yoparty:banana börja dagen med fiske i stenbrottet på kullen nu kolla jag gp å red bull vår svensk blev 4 sen grillning å sen stadt :banana

hej det det kommer nog bli perfekt , nu när min fotograferande tjej jobbar. ska bli kul att träffas , för du måste ju leta upp oss:yoparty . hur är det med benet :confused:körde anderstorp på 1.51.89 en bit kvar till bra tid :D

ja visst en han grym, kristiansson.

jo jag ska leta efter din hoj, annars får du hojta på han med kryckor och kamera.
anderstorp ja, tänk på att du spenderar mer tid med nerlägg där än på rakor, kan vara lätt att tro tvärtom och fokusera på fel i träningen.

Last edited:

Lillsven

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
Yamaha FZS 600 Fazer
Tjena!

Johan Svensson heter jag, är 22 år och har börjat åka hoj i år.

Mitt bakdäck sjunger på sista versen så jag tänkte höra vilket ställe i stan som rekommenderas för hojdäck? Jag kan inte kränga själv.

Mvh
Johan

fahlgren

Gick med
11 May 2007
Hoj
2012 ZX10R
Hej
Antingen frågar du nån på denna tråd utom jag för jag kränger inte däck
heller.

Annars kvittar det nog vilken däckfirma du väljer, kom bara med lösa däck mycket billigare.
Danne

Tjena!

Mitt bakdäck sjunger på sista versen så jag tänkte höra vilket ställe i stan som rekommenderas för hojdäck? Jag kan inte kränga själv.

Mvh
Johan

Nordis

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Hoj
Yamaha r6 -06
Tjena!

Mvh
Johan

Gummicentralen fixar biffen!:tummenupp

JensColbin

mkt nöjd kawaägare
Gick med
7 Oct 2003
Hoj
cbr1000rr -07 och zxr10r -05 som ska säljas
Tjena!

Mvh
Johan

kom till oss på carpart.:banana:banana..så ska vi fixa rätt däck för din körning... löst hjul eller hela hojen har ingen betydelse. (lite smygreklam e aldrig fel :D:D:D )

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO