Lidköping

Gick med
18 Apr 2009
Ort
kinnekulle
Hoj
Kawasaki zx750r ninja 1989
:)Hej ni ej skrivkunniga som läser min blogg:D trots att min mor är sjuk min växellåda måste lagas på bilen för 15 lappar, kommer jag att lämna mitt hem å familj för att jaga resten av denna v. så om ni kommer att uppleva min blogg som död såhåll ut, fortsättning följer......för skam den som ger sig:huvet:yoparty mvh roger

Hoppas din mor kryar på sig !! Bilen går ju alltid att fixa även om det suger purjo...mvh
 

Nordis

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Ort
Lidköping
Hoj
Yamaha r6 -06
:)Hej ni ej skrivkunniga som läser min blogg:D trots att min mor är sjuk min växellåda måste lagas på bilen för 15 lappar, kommer jag att lämna mitt hem å familj för att jaga resten av denna v. så om ni kommer att uppleva min blogg som död såhåll ut, fortsättning följer......för skam den som ger sig:huvet:yoparty mvh roger

Hoppas det finns gott om ripa så du inte åker hem tomhänt. Det kan ju bli en mager vinter annars för dig och inte minst för Lola :D God jaktlycka, MVH Nordis
 

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Ort
lidköping
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
:tummenupphello hemma igen:D blev några ripor:yoparty ska ner till stan å kolla på bil ut ställningen vid parken lola ställer ut sin.ser fram mot mantorp:banana då jag ska piska upp oden:)
 

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Ort
lidköping
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
Hej, kul att du är tillbaka och skriver i din blogg, har saknat det.
Hoppas allt är bra och att din mamma kryar på sig.
Vi hörs
Danne

haha :D tackar , mor är bättre men det tar nog tid innan hon blir som förr. hur går det med din hoj, ska du inte med å köra på mantorp det är en skit kul bana:yoparty. svetsa gräsklipparen idag,åtydligen rinner det ut bensin när man lutar den:död så det börja brinna som fan rusa efter släckarn så det gick bra:tummenupp gräsklippar jävel:huvet ha de gött där utealla bikers
 

fahlgren

Daniel "Snigeln" Fahlgren
Gick med
11 May 2007
Ort
På rätt ställe.
Hoj
2012 ZX10R
haha :D tackar , mor är bättre men det tar nog tid innan hon blir som förr. hur går det med din hoj, ska du inte med å köra på mantorp det är en skit kul bana:yoparty. svetsa gräsklipparen idag,åtydligen rinner det ut bensin när man lutar den:död så det börja brinna som fan rusa efter släckarn så det gick bra:tummenupp gräsklippar jävel:huvet ha de gött där utealla bikers

Tja
Du har tur du trasig bil o brinnande gräsklippare,
Jag skulle gärna men har ont i axeln och dåligt med tid till hojen
vi får ta det nästa år, när är det motogp nästa gång? så får vi
träffas och tjöta lite.
danne
 

Nordis

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Ort
Lidköping
Hoj
Yamaha r6 -06
haha :D tackar , mor är bättre men det tar nog tid innan hon blir som förr. hur går det med din hoj, ska du inte med å köra på mantorp det är en skit kul bana:yoparty. svetsa gräsklipparen idag,åtydligen rinner det ut bensin när man lutar den:död så det börja brinna som fan rusa efter släckarn så det gick bra:tummenupp gräsklippar jävel:huvet ha de gött där utealla bikers

HAHAHA:D Har man inte jobb så skaffar man sig.
Är gött sugen på att följa med till mantorp å köra men vet ej om jag kan ta ledigt än.

Jag tänker åka till g-åsen på lördag eller söndag och kolla på sista SO-tävlingen för året om någon vill med hör av er.
 

Plavvan

Kapten Haddock
Gick med
24 Jun 2009
Ort
Lidköping
Hoj
Honda VTR 1000 SP1
Hallå allihopa :-D !!

Skickar en liten hälsning från Adenviken, somaliapiraternas önskebrunn verkar det som. Vi har fått klä in hela båten på 228*33 meter i taggtråd, gjort molotovcocktails, fixat brandslangar som med högt tryck ska hindra dem från att klättra upp, krossat massa glas på däck för de jävlarna går barfota :-D mm mm ...Lite spännande. Systerfartyget hade påhälsning 1 dygn innan men klara sig därifrån med lite kulhål i skrovet. Svårt dock att se dem i mörkret men vi får se om det blir lite action. Längtar till medelhavet där det är mycket lugnare.

Har hört att det regnat en hel del där hemma. Trökigt att mc-säsongen ska flyta bort för er. Hoppas annars ni är OK och att ni kör så det ryker. Ses i vinter ngn gång ...Ciao
 
Last edited:

Nordis

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Ort
Lidköping
Hoj
Yamaha r6 -06
Hallå allihopa :-D !!

Skickar en liten hälsning från Adenviken, somaliapiraternas önskebrunn verkar det som. Vi har fått klä in hela båten på 228*33 meter i taggtråd, gjort molotovcocktails, fixat brandslangar som med högt tryck ska hindra dem från att klättra upp, krossat massa glas på däck för de jävlarna går barfota :-D mm mm ...Lite spännande. Systerfartyget hade påhälsning 1 dygn innan men klara sig därifrån med lite kulhål i skrovet. Svårt dock att se dem i mörkret men vi får se om det blir lite action. Längtar till medelhavet där det är mycket lugnare.

Har hört att det regnat en hel del där hemma. Trökigt att mc-säsongen ska flyta bort för er. Hoppas annars ni är OK och att ni kör så det ryker. Ses i vinter ngn gång ...Ciao

Tja! Det var ett tag sedan vi hörde av dig. Är det gött ute på de 7 haven eller får du bara vatten i knäna? :D
Blir det någon mer mc-säsong för dig eller har du skjutit upp det till nästa år eller året därpå?
 

Plavvan

Kapten Haddock
Gick med
24 Jun 2009
Ort
Lidköping
Hoj
Honda VTR 1000 SP1
Tja! Det var ett tag sedan vi hörde av dig. Är det gött ute på de 7 haven eller får du bara vatten i knäna? :D
Blir det någon mer mc-säsong för dig eller har du skjutit upp det till nästa år eller året därpå?

Hello!! :yoparty

Nä inge H2O i knäna inte, faktiskt inte ens sjösjuk hehehe...Kommer hem ngn gång i början av November så ngn mc-säsong för mig blir det inte. Bettan står på verkstad för lite uppgraderingar av el, power commander mm. Får ta nya tag nästa år istället. Får se om man kanske köper en annan hoj. Vart lite sugen på bmw´n efter 4 provkörningan :tummenupp. Men vi får se...man skiter ju inte pengar som student precis:arsele.
 

Nordis

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Ort
Lidköping
Hoj
Yamaha r6 -06
Hello!! :yoparty

Nä inge H2O i knäna inte, faktiskt inte ens sjösjuk hehehe...Kommer hem ngn gång i början av November så ngn mc-säsong för mig blir det inte. Bettan står på verkstad för lite uppgraderingar av el, power commander mm. Får ta nya tag nästa år istället. Får se om man kanske köper en annan hoj. Vart lite sugen på bmw´n efter 4 provkörningan :tummenupp. Men vi får se...man skiter ju inte pengar som student precis:arsele.

Säg som det är, du lägger pengarna på vin:öl, kvinnor:tuttar och sång.
För det är väl så att en sjöman har väl en kvinna i varje hamn:D
 

fahlgren

Daniel "Snigeln" Fahlgren
Gick med
11 May 2007
Ort
På rätt ställe.
Hoj
2012 ZX10R
Hej Bikers
Hoppas ni får två underbara dagar på Mantorp, och gör
inte som jag och avsluta säsongen med en vurpa
Ha de gött
Danne
 

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Ort
lidköping
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
hej alla glada mc åkare det gick bra första dan 1.28.97 det vann jag en öl på:) av odén smaka jätte bra:yopartydag 2 inte lika snabb. så nu är det bara att börja bygga race hoj till nästa år:tummenupp gp till helgen en svensk med i redbull kul
 

fahlgren

Daniel "Snigeln" Fahlgren
Gick med
11 May 2007
Ort
På rätt ställe.
Hoj
2012 ZX10R
hej alla glada mc åkare det gick bra första dan 1.28.97 det vann jag en öl på:) av odén smaka jätte bra:yopartydag 2 inte lika snabb. så nu är det bara att börja bygga race hoj till nästa år:tummenupp gp till helgen en svensk med i redbull kul

Hej
Tänkte skriva lite i rogersblogg.
Ska ta ut pärlan lite i veckan ihop skruvad nu, känns fint.
När kör dom GP i helgen
mvh
Danne
 

odde rsv mille

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2009
Ort
lidköping
Hoj
2001 yamaha r1
den ölen sved ordentligt men den var du värd för min del gick det fortare på torsdagen 1.29.20 är inte så pjåkigt men det är ingen 1.28 tid
men nästa år ska jag vända på steken hoppas jag håller på att fixa ordning hojen
sen ska den säljas och köpa nått vassare så att jag kan haka på när det blir rakt
 

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Ort
lidköping
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
den ölen sved ordentligt men den var du värd för min del gick det fortare på torsdagen 1.29.20 är inte så pjåkigt men det är ingen 1.28 tid
men nästa år ska jag vända på steken hoppas jag håller på att fixa ordning hojen
sen ska den säljas och köpa nått vassare så att jag kan haka på när det blir rakt
japp men om du nu ska börja köra fort på rakorna så måste du lära dej att bromsa:tummenupp
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top