Lidköping

Plavvan

Kapten Haddock
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Honda VTR 1000 SP1
Hallå gubbs! Börjar väl snart att bli vår hoppas man. Tänkte höra lite hur intresset var att samla ihop ett gäng mc-fantaster och ta en utekväll med lite käk o bowling. Alla har ju familj o annat att göra inkl. jag, så jag vet att det kan vara lite svårt med tidstillgången. Men jag tycker man kanske kunde viga en lördag till en liten träff med de mc-frälsta här på sidan (även andra om de vill).

Vad tror ni passar majoriteten. Lönehelg eller mitt i månaden??

fahlgren

Daniel "Snigeln" Fahlgren
Gick med
11 May 2007
Hoj
2012 ZX10R
Hallå gubbs! Börjar väl snart att bli vår hoppas man. Tänkte höra lite hur intresset var att samla ihop ett gäng mc-fantaster och ta en utekväll med lite käk o bowling. Alla har ju familj o annat att göra inkl. jag, så jag vet att det kan vara lite svårt med tidstillgången. Men jag tycker man kanske kunde viga en lördag till en liten träff med de mc-frälsta här på sidan (även andra om de vill).

För min del blir det bäst på en ojämn vecka då min fru är ledig.
Kul att höra från piraten igen, hemma nu lr?
Vad ska du köra iår? bandagar lr tävla?
:banana:banana:banana

Solhagaracing4

Vifferist
Gick med
20 Apr 2009
Hoj
2001 Honda VFR800fi

verkar intressant. dock inte den 26/3 "jobbar" då

Plavvan

Kapten Haddock
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Honda VTR 1000 SP1
För min del blir det bäst på en ojämn vecka då min fru är ledig.
Kul att höra från piraten igen, hemma nu lr?
Vad ska du köra iår? bandagar lr tävla?
:banana:banana:banana

Tjabba ;) ja nu är det näsan i böckerna o en massa tentor. Ska försöka
Få tag på ett sommarjobb till sjöss så jag har möe tid till hojåkning istället. Ska ut igen på en längre seglats i oktober igen. Ngn tävling blir det inte men kanske lite bana. Vi får se vad som sker.

Hur blir det för dig då? Du var väl ny båge oxå eller?bana??

Tänkte ringa o preliminär boka bowlingen den 19/3 ngn gång efter 18.
Ni kan väl ringa runt till folk som kanske inte är inne på sidan så ofta. De i skara, skövde
Som vi känner o informera dem. Deadline för bokningen sätter jag till den 10/3. Vore bra om alla som vill hänga på kunde ta och ringa o anmäla sig till mig innan dess.
Ring eller messa anmälan på nummer 0709-304530

Ps. Kan bli en längre deadline men måste ringa o höra med dem

Last edited:

Plavvan

Kapten Haddock
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Honda VTR 1000 SP1
Jaaaa nu är lördagen den 19/3 bokad. Kl 18.30 mat, 19.30 - 21 bowling (röda käglan). 5 banor bokad då jag uppskattade oss till 15st men det går att få in fler. Hoppas många av er hakar på så vi kan ha lite trevligt innan säsongen drar igång. Ca 300 kr per skalle för kvällen. RING ELLER MESSA MIG DIN ANMÄLAN NUUUUUU!!!! ;)

fahlgren

Daniel "Snigeln" Fahlgren
Gick med
11 May 2007
Hoj
2012 ZX10R
Jaaaa nu är lördagen den 19/3 bokad. Kl 18.30 mat, 19.30 - 21 bowling (röda käglan). 5 banor bokad då jag uppskattade oss till 15st men det går att få in fler. Hoppas många av er hakar på så vi kan ha lite trevligt innan säsongen drar igång. Ca 300 kr per skalle för kvällen. RING ELLER MESSA MIG DIN ANMÄLAN NUUUUUU!!!! ;)

Tja igen
jajjemen köpte mig en zx10r 2004 går finfint, nä ingen tävling men lite bana och gata.
ska kolla upp partaj med frugan och så
vi hörs mannen.
danne:yoparty:yoparty:yoparty

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
vi som ställer upp:yoparty som jag vet roger colbin odèn conny plavvan + BROR nordis fält ni andra som vill bowla å träffamc folk anmäl er till plavvan :tummenupp öl å mc tjöt:tungan

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
hej med actionpics mantorp 2-3 maj tävling blir 2 i år 28 juli gelleråsen å i sep på mantorp om jag inte får tag i massa pengar, du då.

okok
jag tänkte mest för att komma och kolla och ta kort.
jag har inget att köra på än, saknar RD motor.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!