TREVLIGT !!!!!!
det va inget att ha samma cyklar å inte mycket som det va rea på
TREVLIGT !!!!!!
det va inget att ha samma cyklar å inte mycket som det va rea på
Hallå gubbs! Börjar väl snart att bli vår hoppas man. Tänkte höra lite hur intresset var att samla ihop ett gäng mc-fantaster och ta en utekväll med lite käk o bowling. Alla har ju familj o annat att göra inkl. jag, så jag vet att det kan vara lite svårt med tidstillgången. Men jag tycker man kanske kunde viga en lördag till en liten träff med de mc-frälsta här på sidan (även andra om de vill).
Vad tror ni passar majoriteten. Lönehelg eller mitt i månaden??
Hallå gubbs! Börjar väl snart att bli vår hoppas man. Tänkte höra lite hur intresset var att samla ihop ett gäng mc-fantaster och ta en utekväll med lite käk o bowling. Alla har ju familj o annat att göra inkl. jag, så jag vet att det kan vara lite svårt med tidstillgången. Men jag tycker man kanske kunde viga en lördag till en liten träff med de mc-frälsta här på sidan (även andra om de vill).
Vad tror ni passar majoriteten. Lönehelg eller mitt i månaden??
massa text om käka och bowling
För min del blir det bäst på en ojämn vecka då min fru är ledig.
Kul att höra från piraten igen, hemma nu lr?
Vad ska du köra iår? bandagar lr tävla?
Jaaaa nu är lördagen den 19/3 bokad. Kl 18.30 mat, 19.30 - 21 bowling (röda käglan). 5 banor bokad då jag uppskattade oss till 15st men det går att få in fler. Hoppas många av er hakar på så vi kan ha lite trevligt innan säsongen drar igång. Ca 300 kr per skalle för kvällen. RING ELLER MESSA MIG DIN ANMÄLAN NUUUUUU!!!!
tjenare har du anmält dig hoppas det å ni andra osså annars kommer ni få höra det hela säsongenverkar intressant. dock inte den 26/3 "jobbar" då
tjenare har du anmält dig hoppas det å ni andra osså annars kommer ni få höra det hela säsongen
hello på söndag 1800 börjar moto 2 1930 moto gp nu är säsongen nära (odén ska få pisk)
Hallå Roger ,,, Hur går det med hojen ? lackat ?bilder?
ha de ,,,mvh
tjenare inte fått framskärmen ääääääään, ska du bowla på lör. kollar gp träningen nu
Hej du, när kör du första gången?
hej med actionpics mantorp 2-3 maj tävling blir 2 i år 28 juli gelleråsen å i sep på mantorp om jag inte får tag i massa pengar, du då.
tjenare inte fått framskärmen ääääääään, ska du bowla på lör. kollar gp träningen nu
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|