hello jag med några till åker på sön till mantorp för körning mån tis ha de göttnågra av er som ska ner till Anderstorp idag och campa över natten?
hello jag med några till åker på sön till mantorp för körning mån tis ha de gött
Hallå Roger !!! Hur gick körningen på mantorp ??
tog hem ölen av oden första dan sen körde han snabbare 2 a dan 3 plus snö å regn inget vidare, körde go kart idag gick bättre . nu öl å grill , ska du köra nån bana
hålloj vilka var det som körde kullen i söndags å hur gick det. jag skulle på kalas så jag kunde inte kolla som jag tänkt. nu på ons ska jag nordis odén köra träningen på gelleråsen . ska bli kanon. ha de gött alla
är det nån som är på anderstorp idag, eller bara vet race tids resultaten på erf sprint och erf så kan ni kanske skriva ut dom tack. nu klassfotboll
tjenare såg tiderna , verkar ju inte va några nybörjare som körde direkt. va uppe å träna kvällsträning på åsen denna onsdag med . svår teknisk bana av å på . körde på 1.16.83 med det är ju kass om man ska se vad dom snabba kör.
Är det någon här som tänkt åka till Anderstorp och köra med fiver i veckan/helgen efter midsommar?
Det kanske vore något att tänka på när ni har nyktrat till efter helgen.
TREVLIG MIDSOMMAR på er alla här i tråden!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|