Lidköping

Danne_M

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
R1 -99
Tja, finns det några som brukar köra gemensamma turer här som jag kan hänga på? Jag är här familjen på semester (fråga inte varför :huvet) och lyckades få med mig min gamla skithoj.

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
Tja, finns det några som brukar köra gemensamma turer här som jag kan hänga på? Jag är här familjen på semester (fråga inte varför :huvet) och lyckades få med mig min gamla skithoj.

hej har varit lite dåligt med samm åkning ,vi kör mycke bana nu men kolla skövde tråden dom åker tis eller ons

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Hoj
Skeppshult
Hur hade ni det med vädret på kullen tors-fre?? tänkte kikat upp på fre men han fan inte.
Kanske var bra annars hade nog abstinensen blitt fruktansvärd :)

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
hej tor fre på kullen va kanon , satte pers b 1.00.67. fre börja med regn bara att lägga om till regn däck i mycke regn 1.07 sen lite torrare 1.04 då brann regndäcken upp va skit kul.tis morgon inför avfärd spydde jag. träna tis ons mellen 3å6 kvala skitdåligt på torsdagen 0900 heat 1 1130 missa starten blev 27 a av 32 odén 25 tror jag colbin 13 heat 2 1730 kanon start tog rygg på colbin blev om bromsad av odén å kom inte om en jävel som jag körde fortare än i kurvorna men han styra bort mej å vi körde jämt på rakorna skit colbin 20 odén 21 jag 27 igen men ska ordna det. tider finns på mylaps.com under erf sprint karlskoga . odén körde 13.27 kanon bra jag 14.67 sänkte mej 2 sek . mådde kräkdåligt inför varje heat. starten va en hissnande upplevelse med gummi rester som small i hjälmen å 32 man som ville in först i kurvan men det säger jag det var inte min sista tävling. tack till alla som hjälpte mej

MindBeat

Ny medlem
Gick med
17 May 2009
Hoj
KTM 640 LC4 PRESTIGE 04
Tjoho! Nyinflyttad till lidköping och söker hojpolare! Har sett lite hojjar här i stan men inte sett någon som åker motard än! illa :) Men lite samåkning hade varit kul! Finns det några favorit slingor? åkte ut till svalnäs, det var en rätt trevlig sträcka bitvis. :)

loadmaster

Lev idag, i morgon kan det vara försent!
Gick med
5 Jan 2004
Hoj
KTM 690 SMC -10
Tjoho! Nyinflyttad till lidköping och söker hojpolare! Har sett lite hojjar här i stan men inte sett någon som åker motard än! illa :) Men lite samåkning hade varit kul! Finns det några favorit slingor? åkte ut till svalnäs, det var en rätt trevlig sträcka bitvis. :)

Finns åtminstone en Motard i VARA. Men hem och familj tar sin tid så det blir inte så många svängar på ett år. Till Kinnekulle Ring blir det allt ett par gånger per år.

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
nån som ska åka köra nått, jag ska köra mantorp 7-8 sep med ap. sen blir det tävling på mantorp 30 sep erf sprint å 8 okt på anderstorp erf sprint:tuttar

MindBeat

Ny medlem
Gick med
17 May 2009
Hoj
KTM 640 LC4 PRESTIGE 04
Finns åtminstone en Motard i VARA. Men hem och familj tar sin tid så det blir inte så många svängar på ett år. Till Kinnekulle Ring blir det allt ett par gånger per år.

Gött det, Sånt är det, men hör av dig om du vill ta en tur.
Jag är ganska flexibel då jag studerar distans för tillfället :)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Detta är väl Nordis?

so-8796-1024b.jpg

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring