Ullis; Inga inredningar sitter fast i hjälmarna egentligen. Om du nu menar springan mellan skal och stoppning? Frigoliten däremot är limmad i sin övre del i skalet.
Har inte riktigt hunnit kolla riktigt. Men det följer med en hel del remmar. Så jag är rätt säker på att det är både magnet och remmar.
Magneter samt 2 remmar. en runt ramen framför tanken och en runt tanken är nog meningen. Jag tycker iaf att väskan verkar riktigt vettig.
Var på Lidl på sveavägen vid lunch. Jag i gul jacka stod nog mittemot watson när hon diskuterade inköp i telefon, hennes inköpslista lät väldigt bekant, jag hittade nämligen inga första förband och hon hade 3... (mutter) Var ute efter byxor men fanns inte i min storlek.
/Danne
Fan, så hälsar du inte!! Börjar gå utför med hojsverige! Hehe... Tog de sista tre som jag hittade, men jag tror iof att det låg under allt annat... Jag var behjälplig och langade väskor och skit till folk som inte hittade grejjer. Jag kanske ska söka jobb där?! Du skulle helt enkelt bara ha frågat mej, så hade jag langat fram lite förstaförband!
/Carin
Snälla PA, klart jag vet att inte inredningen sitter tokfast i skalet
Nä, i limningen kindkudden/skalet (de främre & yttersta delen närmast kinden/ögat) så lossnade det från skalet då jag petade lite. Alltså, lite mer pill där så hade hela skiten lossnat. Inte lätt att förklara vad jag menar, mer än att det är vad man får för 400:- å jag tycker inte att de är värt att lägga ens de pengarna utan köper något mer hållbart.
OT....fy fan vad de är sirap i SH-systemet.
Förra året var jag sen till Lidel, då var allt slut.
I morgon kommer jag att vara utanför Lidel 8:59.
Oj, oj, oj. Var på lidl i morse för att köpa lite fler prisvärda saker. Upptäckte att ryggskydden och första förbandskudden hade gått som smör i solsken.
Ryggskydden finns att köpa på blocket, annonsen lades upp idag!
http://www.blocket.se/vi/11334022.htm?ca=11_s
Morgonstund har guld i mund, nästa år får man var ute i god tid om man vill ha RIKTIGT prisvärda ryggskydd.
Oj, oj, oj. Var på lidl i morse för att köpa lite fler prisvärda saker. Upptäckte att ryggskydden och första förbandskudden hade gått som smör i solsken.
Morgonstund har guld i mund, nästa år får man var ute i god tid om man vill ha RIKTIGT prisvärda ryggskydd.
köper inte mina mc skydd där man kan köpa ost och hundfoder
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar