Lidl produkter (billiga mctillbehör)

centertanksen

Medlem
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR900RR
På Sveavägen fanns det iallfall några tänkväskor kvar vid lunch. Det kan ju också vara så att dom fyller på eftersom.
 

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/på ön mitt i stan
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Köpte tre förstaförband (mycket frisvärda med tanke på att det låg en "räddningsfilt" i oxå. Imopnerande.)
Fyra små tankväskor (där jag betalade för två, mycket prisvärda mao).
Två laddare (får se om de funkar som de ska. Jag är lite skeptisk, men ett biltema batteri är det värt att bränna för att se om den funkar).
Ett par underställs-brallor (bekväma och rätt storlek, när jag provad här hemma)
En kedja.
Kom ut med två kassar som var fullsmetade. Tur för mina polare att jag inte har så mycket att göra på dagarna just nu....:D

/Carin
 

Peter_E

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
1999 - Yamaha Thunderace
I Frölunda tog jag den näst sista lilla tankväskan. Blev även ett första förband. Ryggskyddet som man hört så mycket om (i alla fall fiolårets) kändes riktigt B. Stelt och dåligt passform. Den svarta integralhjälmen såg ut att vara handmålad av (nybörjar) praktikanter...
 

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Gbg
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
det blev till sist ett regnställ storlek L (hoppas det passar till ställ strl 52) :rolleyes: och en prydlig fetekedja som ska skrämma folk som inte kan skilja på ditt och mitt. Dom hade dessvärre inga intercom på den butik i Malmö som jag besökte :mad:
 

malmo

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Ort
malmö
Hoj
SV1000s -03
det blev till sist ett regnställ storlek L (hoppas det passar till ställ strl 52) :rolleyes: och en prydlig fetekedja som ska skrämma folk som inte kan skilja på ditt och mitt. Dom hade dessvärre inga intercom på den butik i Malmö som jag besökte :mad:


Vilken lidl var du på? Skulle själv vilja ha intercom.

mvh
 

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Gbg
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
Vilken lidl var du på? Skulle själv vilja ha intercom.

mvh

den som är uppe vid caroli, var där runt 11 och då fanns det fortfarande en massa grejer kvar (fast ingen intercom såklart). Hittar du någon så köp gärna 2 så kommer jag och hämtar den :tummenupp
 

malmo

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Ort
malmö
Hoj
SV1000s -03
den som är uppe vid caroli, var där runt 11 och då fanns det fortfarande en massa grejer kvar (fast ingen intercom såklart). Hittar du någon så köp gärna 2 så kommer jag och hämtar den :tummenupp

Va nyss där nere. Blev iallafall en balaklava och ett regnställ. hitta även två intercoms. Är du fortfarande sugen kan du ju pm:a mig

Hejsvejs
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Va på Lidl på Sveavägen vid lunch å då fanns de massor av saker kvar å dessutom fylldes det på. För min del blev det lilla yankväskan å ett par strumpor!
Prisvärt!:tummenupp
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Nope, det blir retur på ryggskenan då den sitter ritktigt illa Mitt gamla Halvarsson som ff funkar bra (var bara sugen på nytt) får duga även detta år.

Provade en crosshjälm (kan ju va bra att ha), men när jag började syna den så upptäckte jag att inredningen släppte från skalet bara man petade lite. Kollade på 2 stycken, å de var lika på båda. Det fick alltså också vara.

Slutade med att det blev en minitankväska, kapell & en underställströja för behållning.

Underställsbyxorna & sockarna lös med sin frånvaro

P.S Hur uttalar man de där "bakverken" egentligen :confused:
 
Last edited:

Sad Glad

Kolestrolet som täpper till dina artärer
Gick med
1 Feb 2005
Ort
Lund
Hoj
Ducati Multistrada 1000DS, Bimota DB2
Jag tog bussen till Netto... :näsblod
 

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Ort
Skogen
Hoj
Sålda fifan
Stora tankväskan, är det en magnetväska eller finns det nån form av spännremmar?

Magneter samt 2 remmar. en runt ramen framför tanken och en runt tanken är nog meningen. Jag tycker iaf att väskan verkar riktigt vettig.
 

DmS

En ständig ombörjare
Gick med
24 Jun 2006
Ort
Tyresö
Hoj
VN800 & GPZ900R
Var på Lidl på sveavägen vid lunch. Jag i gul jacka stod nog mittemot watson när hon diskuterade inköp i telefon, hennes inköpslista lät väldigt bekant, jag hittade nämligen inga första förband och hon hade 3... (mutter) ;) Var ute efter byxor men fanns inte i min storlek.

/Danne
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
kl 9 öppna dom. tjejen var där kl 10 o då var de slut på skorna storlek 45 :mad: de va knappt nå folk där :mad: :mad: :mad:
 

ChristianSTHLM

Trafikpolisen finns för Din skull!
Gick med
12 Aug 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Gul Hornet 600
Jag kunde inte komma loss förräns efter jobbet. Stora tankväskan var slut både i Skärholmen och Solna. Dock blev det kapell, lilla väskan, ryggskydd, regnkläder och en balaklava. Gott mos! :tummenupp
 

Dr.Bike

Guest
Var in på hemorten efter jobbet.
ALLT fanns!
Jag tjackade regnställ, olika lås, fodrade handskar...(de jag har nu har jag haft sen jag var 16 så...)
Underställ samt nåt mer jag glömt! :D
Shoppade som ett fruntimmer...bara lassade på!

Kanske inte världens bästa grejer, men håller de denna säsong har de betalt sig.
Sakerna KÄNDES iaf ok de grejer jag köpte.

Ullis; Inga inredningar sitter fast i hjälmarna egentligen. Om du nu menar springan mellan skal och stoppning? Frigoliten däremot är limmad i sin övre del i skalet.



P.S Såg att jag i yran hade tjackat TVÅ kättinglås.
Vet inte om jag behöver det...
Nån som är sugen? PM:a
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top