ligga mycket som tjej med sporthoj?

Mat_hilda

ABY
Gick med
29 Aug 2005
Hoj
Honda VFR 400r
Men om du får förlsag men ändå inte ligger så får du ju skylla dig själv.
Otacksamma kärringar :näsblod

Det ar skillnad pa forslag och forslag. "Ska vi ga bio bio? Ska jag kora dig i skitan tills" osv....... :näsblod
Ligger du med varenda karring som fragar om ni ska knulla?
Jag tror faktiskt inte att du gor det... :7peta

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Tror du att du har någon slags ensamrätt på vårat namn här på forumet eller!?
Hon kan ju lika gärna kalla dig för pinky, eller porr-Emil :rolleyes:

Även om jag inte har något emot att bli kallad Limez här på forumet, så är det ändå trevligt när folk kommer ihåg mitt(vårat:krama) riktiga namn
:tummenupp :) :D

Haha! Jag är äldre än dig, vik hädan pojkspoling! :mad:

bakhjulet

...NNAAAeee Nuuu Jaääklar!!!!
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
H-D Chopper
...jag vill ligga... :cdevil ska fråga frugan,... Hon säger nog nej,.. Ääähh Skiter i o fråga,.. Nepp,.. inge ligga idag heller..

Fosgate

Singel och glad
Gick med
25 Sep 2005
Hoj
KAWASAKI Z1000 -03
Viggo fick liggo i helgen =)...:tuttar

En fråga till: Varför är det så många tjejer som kör hoj i gbg (om man söker på SH) men endast 3% är med på våra träffar och mc körningar mm... ??? Vart fan är dom andra... Blomman har du skrämt iväg dem för att slippa konkurransen lr?:confused:

Fan va ja alltid är offtopic känner ja:mattias

Last edited:

xylitol

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Hornet 600 -01, blå! Tjejmagnet...
:D

En fråga till: Varför är det så många tjejer som kör hoj i gbg (om man söker på SH) men endast 3% är med på våra träffar och mc körningar mm... ??? Vart fan är dom andra... Blomman har du skrämt iväg dem för att slippa konkurransen lr?:confused:

blomman e inte så svår.. låssas va lite tam.. sen tycker hon synd om en o s får man stödhångla... o har man fått in en fåt, bingo. raka vägen till drakens grotta, dvs. blommans mamma... härligt härligt mn farligt farligt ;) haha... :D

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00

De andra kör kanske, med sin kille de få ggr de kör, Det är ju rätt få av oss som är singlar och som faktiskt kör för att det är vårat primära intresse...

Skulle jag tro, men din gissning är säkert nånstans i närheten av rätt ;)

:D

blomman e inte så svår.. låssas va lite tam.. sen tycker hon synd om en o s får man stödhångla... o har man fått in en fåt, bingo. raka vägen till drakens grotta, dvs. blommans mamma... härligt härligt mn farligt farligt ;) haha... :D
Du, fyllo.. gå och sov med sig :fatta!

Stödhångla, det va det värsta.. man får fan göra sig förtjänt av saker! :gnissla

Last edited:

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696

Klart att Blomman skrämt iväg alla :)

Nä, skämt åsido så är det väl minst hälften av de reggade Göteborgs-tjejerna som inte varit aktiva de senaste 1-2 åren. Kanske många som bara varit "inne och vänt" när dom inte tyckt att SH var nåt för dom. Sen vet jag inte hur många av resterande som har egna hojar eller bara åker bakpå.

De flesta kanske har sitt "ligga" ordnat och inte har tid/lust att vara med på träffar och samkörningar.

För att vända på frågan så är det väl bara en bråkdel av de ca 1700 reggade göteborgskillarna som är med på träffar och samåkningar också.

Edit: Får man för mycket ligga kan det sluta med att man inte kan köra hoj alls under en period :mattias :ensomvet

Last edited:

xylitol

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
De andra kör kanske, med sin kille de få ggr de kör, Det är ju rätt få av oss som är singlar och som faktiskt kör för att det är vårat primära intresse...

Skulle jag tro, men din gissning är säkert nånstans i närheten av rätt ;)

Du, fyllo.. gå och sov med sig :fatta!

Stödhångla, det va det värsta.. man får fan göra sig förtjänt av saker! :gnissla

VA bra det är me datorer o forum så man vet när man kom hem, jag trodde jag va hemma runt halv elva men det va visst halv tolv... :D

jag e inte full, längre! men du går dig bra som barhäng! :tuttar morgan gillade dig ;)

Klart att Blomman skrämt iväg alla :)

edit: Får man för mycket ligga kan det sluta med att man inte kan köra hoj alls under en period :mattias :ensomvet

Varför är min första tanke fight club o gul diskhandske när jag hör detta... för övrigt är det bästa scenen i filmen, hehe :D

Last edited:

Josefine*

.....
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
R6 -00

En fråga till: Varför är det så många tjejer som kör hoj i gbg (om man söker på SH) men endast 3% är med på våra träffar och mc körningar mm... ??? Vart fan är dom andra...

Vissa kör, men mest ensam... Har inte kommit sig iväg till träffar o körningar, men tänker väl masa sig dit nån gång den närmaste framtiden

Jag tillhör ovanstående kategori:)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
VA bra det är me datorer o forum så man vet när man kom hem, jag trodde jag va hemma runt halv elva men det va visst halv tolv... :D

jag e inte full, längre! men du går dig bra som barhäng! :tuttar morgan gillade dig ;)

haha, ja du gick hem själv, vad du hittade på vägen ner för berget det vet inte jag ;)

Jag kanske kan få Morgans nr? han va ju trots allt rätt het :rolleyes:

xylitol

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
haha, ja du gick hem själv, vad du hittade på vägen ner för berget det vet inte jag ;)

Jag kanske kan få Morgans nr? han va ju trots allt rätt het :rolleyes:

morgan är snäll, jag hoppa dock att jag inte är sån när jag är i hans ålder :va
men det va skoj om inte annat, jag gillar verkligen det stället, synd att jag ska flytta snart! :rolleyes:

men allvarligt, du e lite för söt för honom.. :pannkyss
men som din vän, lycka till :D

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...