FettSnok
96% enligt läkaren
Inte kan? Ragga?
Nä, inte riktigt. Snarare i stil med "en god hantverkare behöver ingen reklam".
I klartext, kan du din sak, kommer liggat och dess tillgänglighet att vara obegränsat.
Inte kan? Ragga?
klart man inte ska göra....men jag kör ju till o med en tjejhoj....hävdar alla
Nä, inte riktigt. Snarare i stil med "en god hantverkare behöver ingen reklam".
I klartext, kan du din sak, kommer liggat och dess tillgänglighet att vara obegränsat.
Du hävdar att du kör menar du.
Det här är internet, allt kan vara påhittat, precis allt.
Hehe så man lever på ryktet då? Är tydligen en fördel för killar men inte för tjejer!
Nja, det är bara killar&tjejer som inte kan, som har ont av tjejer som kan. Ryktesspridning för att de tror det skulle ge dem fördelar.. Själviskt, avundsjukt och fjantig. Det absolut värsta med liggat är om det är dåligt ligga.
Nja, det är bara killar&tjejer som inte kan, som har ont av tjejer som kan. Ryktesspridning för att de tror det skulle ge dem fördelar.. Själviskt, avundsjukt och fjantig. Det absolut värsta med liggat är om det är dåligt ligga.
Du kan nog stryka killar, för som kille har man medfödd kunskap att :ligga, :slåss och :körafort.
Är du go i hela huvudet eller? Alla killar kan inte :köra fort :ligga eller :slåss! Men ojoj de som kan det
Du vet, ironi....
Men killar kan du stryka från listan oavsett.
Hihi jo jag vet
Ja, så jag vet ju vad jag pratar om när det gäller förlorade fap-timmar och längtan efter oändligt rövkliande i garaget. Vem skulle annars utfärda ett varningens ord till dom sista fria männen på jorden?
Hmmm svårare för kille att :ligga? Oftast så är det ju tjej o kille som ligger med varandra så då borde väl möjligheterna vara lika stora....eller?Jag tror.
Att :liggat är svårare om man är snubbe.
Att :ligga med en tjej är ju ungefär som pizza som bekant, är den bra är det riktigt mumma, och även när den är lite stel, slemmig och luktar illa vill man fortfarande ha den.
Hmmm svårare för kille att :ligga? Oftast så är det ju tjej o kille som ligger med varandra så då borde väl möjligheterna vara lika stora....eller?
Nu gissar jag lite, men vad jag tror att han menar är att en tjej bara behöver visa lite för att få :ligga. Killar har inga att visa.
Hmm men spelar det nån roll hur ser ut då? Eller skiter killarna i vilket bara det finns ett par bröst att klämma på?
Det bror på vilken kille du frågar. En del kan nog få för sig att klämma på precis vilka lökar som helst.
Hmm men spelar det nån roll hur ser ut då? Eller skiter killarna i vilket bara det finns ett par bröst att klämma på?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|