Slowroller
Skrämmer små barn
Hehe om de inte vore så kräsna så kanske de fick :ligga mer då!
Kräsen blir utan heter det ju.
Hehe om de inte vore så kräsna så kanske de fick :ligga mer då!
Haha ja när spriten går in så blir många fan så mycket snyggare.....eller som Nanne Grönvall sjunger.....du får väl duga för ikväll!Beror på vad klockan är, samt det faktum att alkoholen uppfanns för att jämna ut stegen.
Kräsen blir utan heter det ju.
Hmmm därför jag är ensam då...... får väl bli lite mer alkohol här då!
Hmm inte alltid bra!När spriten går in går vettet ut.
Hmmm därför jag är ensam då...... får väl bli lite mer alkohol här då!
Menade att om jag dricker mer alkohol så blir jag inte lika kräsen o då har de större chans! Eller måste han kröka för att vilja ta i mig?Ja, ta sen och snubbla ner till hotellet, har du tur finns där någon mer än kocken....
Men du missuppfattar, om du är kräsen och inte får ligga är det ju mannen som du vill ha i säng som skall kröka.
Menade att om jag dricker mer alkohol så blir jag inte lika kräsen o då har de större chans! Eller måste han kröka för att vilja ta i mig?
Du har så rätt så!Vilket som funkar ju, men det vanliga för tjejer är ju att killen står för krökandet om det inte vill sig utan alkohol.
En tjej kan ju få :ligga precis när som bara hon frågar en handfull killar i motsvarande poänggrad, går hon ner i betyg ökar chansen till :ligga exponentiellt.
Sen kan jag ju naturligtvis inte uttala mig om dina chanser utan att ha en bild av dig och mannen som är mottagaren för din
Eller, skit i snubbens bild....
Du har så rätt så!
När spriten går in går vettet ut.
Spännande med en ny tråd med ett sådant här ämne. Följer.
Hehe tolka fritt!Smicker?
Det är andra gången, vad är du ute efter egentligen?
Edit, fan, var det ironi nu igen.:mad
Vad är det för vett du talar om? Det här är :ligga-tråden...
Näe, jag tänkte mer för att lyckas i självaste akten.Nu gissar jag lite, men vad jag tror att han menar är att en tjej bara behöver visa lite för att få :ligga. Killar har inga att visa.
Tänkte inte på det. Du är inte vettig någonstans.
Vilket som funkar ju, men det vanliga för tjejer är ju att killen står för krökandet om det inte vill sig utan alkohol.
En tjej kan ju få :ligga precis när som bara hon frågar en handfull killar i motsvarande poänggrad, går hon ner i betyg ökar chansen till :ligga exponentiellt.
Sen kan jag ju naturligtvis inte uttala mig om dina chanser utan att ha en bild av dig och mannen som är mottagaren för din gunst.
Eller, skit i snubbens bild....
ExaKt o det ska ni andra föreställa då eller...?
Fast, det där med att gå ned i tredje & fjärde sorteringen efter behov funkar ju för män också iofs.
Funkar bättre, men det är aldrig någon garanti för ett positivt utfall.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|