Slowroller
Skrämmer små barn
Haha fan vad du har suttit o letat på nätet efter den bilden!
Inte då. Man ska bara veta var man ska leta.
Haha fan vad du har suttit o letat på nätet efter den bilden!
Inte då. Man ska bara veta var man ska leta.
Bara inte testet efter ligget blir positivt så.....
Bara inte testet efter ligget blir positivt så.....
Nej. Du tyckte den var lite rolig ju.Haha då kanske det är ganska tragisk om du visste vart du skulle leta!
Aj, ni tänker så....
Finns kanske de som vill ha ett positivt test efteråt!
Ni verkade ju utgå från ett test som man bara vill ska visa negativt.....så jag tänkte att jag får träda in här o styra upp saker o ting......igen!Det beror på vilket sorts test det är kanske?
Tur att du finns och bringar ordning.Ni verkade ju utgå från ett test som man bara vill ska visa negativt.....så jag tänkte att jag får träda in här o styra upp saker o ting......igen!
Tur att du finns och bringar ordning.
Finns kanske de som vill ha ett positivt test efteråt!
Precis vad jag syftadepå!
Måste bara vara kvinnor...?
Alltså visst finns det män so vill ha barn, men som vill ha ut en unge av one night strands, det måste bara vara kvinnor det.
JAG skulle då inte vilja ha det så! Tycker det är för djävligt när tjejerna lurar killar till att bli pappa. Tycker de ska slippa betala underhåll i ett sånt läge! Men å andra sidan så kan ju killarna använda regnkappa!Måste bara vara kvinnor...?
Alltså visst finns det män so vill ha barn, men som vill ha ut en unge av one night strands, det måste bara vara kvinnor det.
JAG skulle då inte vilja ha det så! Tycker det är för djävligt när tjejerna lurar killar till att bli pappa. Tycker de ska slippa betala underhåll i ett sånt läge! Men å andra sidan så kan ju killarna använda regnkappa!
Mm inte lätt! Frågan är om man kille ska chansa? 4sekunders njutning o betala i 20 år eller gummi?Det där är lustigt, drar man fram ett gummi möts man av att hon använder piller.
Nu står man inför problemet att öppet visa att man antingen inte litar på henne eller att man själv inte är hundra...
:ligga ?
Får du nåt napp?
Ni verkade ju utgå från ett test som man bara vill ska visa negativt.....så jag tänkte att jag får träda in här o styra upp saker o ting......igen!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|