likasinnade runt borås trakten?

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
GSX-R Micke skrev:
ja har inte tålamod till å tanka ner den!! de skulle nog kosta runt 1500 i anslutning 300 i månaden men de e de värt!!

Helt klart värt det. Jag kollade aldrig upp vad månadskostnaden skulle bli på att ansluta sig till linan till skolan, jag gav upp när jag fick priset på anslutningsavgiften. Om man bor inom en 75-meters radie från skolan så kostar det 24 000kr (jag bor typ 2km ifrån skolan.).

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
34 mbit??

då är det antagligen JAG som sitter o gör skiten åt dej!! ditt as.. :D .. för själv sitter jag på kuk-comhem...... :kocko

ska nog allt trimma den länk-jäveln helt åt helvete .. 34 Kb/s :tummenupp :D :banana

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
Chille skrev:
34 mbit??

då är det antagligen JAG som sitter o gör skiten åt dej!! ditt as.. :D .. för själv sitter jag på kuk-comhem...... :kocko

ska nog allt trimma den länk-jäveln helt åt helvete .. 34 Kb/s :tummenupp :D :banana

fick höra av våran kommuns största data nörd att den skulle va på 34Mbit men dom sänder bara ut 2Mbit... de e ju bättre än modem iaf... hoppas ja kan dra anslutnings/månadsavgiften på farsans firma bara!! hur va de på kryssningen då?? tråkigt att dom stänger baren så tidigt bara...

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
GSX-R Micke skrev:
fick höra av våran kommuns största data nörd att den skulle va på 34Mbit men dom sänder bara ut 2Mbit... de e ju bättre än modem iaf... hoppas ja kan dra anslutnings/månadsavgiften på farsans firma bara!! hur va de på kryssningen då?? tråkigt att dom stänger baren så tidigt bara...

kryssningen var så jävla grym.... vadå stängde baren tidigt?!?.. sista dansgolvet stängde kl 06.00.. då gick jag o la mej iallafall... sen så öppnade det igen kl 14.00.. då var det bara o påt igen!! :yoparty :fyllisar :tuttar :D

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
Chille skrev:
kryssningen var så jävla grym.... vadå stängde baren tidigt?!?.. sista dansgolvet stängde kl 06.00.. då gick jag o la mej iallafall... sen så öppnade det igen kl 14.00.. då var det bara o påt igen!! :yoparty :fyllisar :tuttar :D

ja hade för mig när ja åkte att de stängde tre... va la så jävla fyller då då... kunde ju knappt gå av båten när vi kom te hamnen... kusinen garva som faan!! drog några öl så va man som en människa igen!! ladda ner din rulle innan me!! faan de e så man ska ta av skynket å fixa spikdäck å dra ut på isen om de blir nån!! ska nog dra in till borås å drifta lite me bilen!!

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
God jul på er alla fartdårar som ska med o åka nästa sommar!!.. (god jul på er andra med för den delen) :D :tomten

händer det något kul för er under julen då!?.. själv så är jag uppe i dalarna hos släkt och vänner. (super som ett as) :D..... massa snö.. och SÅ JÄVLA KALLT!! :jisses

GOO JUUL! :banana

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
gott nytt år!!! hoppas vi blir skonade från större olyckor detta året!! nyårs löfte?? nån som ska de??

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Nyårslöfte!
Överleva... är också i Dalarna´-15 idag, trökigt att man kör framhjulsdrivet bara..

/Felix

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
här e de härliga -0,5
men de skulle bli kallare imorgon, hoppas de inte e mulet bara för vi har köpt bomber å granater för 3000:- så de ska nog lyssa upp lilla länghem så fint så!!

Sedis

Har nog gått vilse...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 - 06=)
Gott Nytt år!

Hoppas ni alla får en trevlig kväll/natt! Själv är jag hos föräldrarna i Vänersborg och tar det lugnt, så kan det bli när man inte känner mycket folk i trakten!

Jag har iallafall lärt mig hitta lite i staden och börjar ju jobba på måndag! Visst var det någon som snackade fest snart, eller??

Ska ut till min hoj i helgen hade jag tänkt och se om den vill starta denna gången..*suckar*

Nyårslöften...*funderar* Det är inte lätt! Ska försöka sköta min kost bättre och äta lite nyttigare, eller nått!

Förresten har jag varit och kollat på gym i stan, och de är ju knäppa allihopa! 2500-6000/år för att lyfta skrot! Blir nog simning istället! Om det är någon som har tips på något ställe som säljer kosttillskott och vitaminer till bra priser så hojta till, LIFE-butikerna suger ju!

Sedis

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Godmorgon allihopa och gott nytt år.
Det blev Grand igår kväll det funkade helt klart, mer folk än vad jag trodde att det skulle vara. Men egentligen ska man ju vara på privatfest på nyår.
Jaja nu är det ju inte så långt kvar till sommaren iaf. :rolleyes:

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
MrGooFy skrev:
Godmorgon allihopa och gott nytt år.
Det blev Grand igår kväll det funkade helt klart, mer folk än vad jag trodde att det skulle vara. Men egentligen ska man ju vara på privatfest på nyår.
Jaja nu är det ju inte så långt kvar till sommaren iaf. :rolleyes:

tack detsamma!! vi drog en snabbis på kalendern å fick de till att om 90 dagar så e de dags igen!! fyy faan va de ska bli gött å komma ut på vägarna igen!! :D

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
sedis, ja har en polare som tränar i simhallen... de ska visst va billigt å bra me...

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
yeah god jul å gott nytt år allt det där.

wee nyårslöften .. nää.. shit asså.. vilken jävla julhelg det varit :död .. känns nästan skönt å va tebaks på kneget..

hey nu när det är träning på tapeten, va kostar ett årskort på badhuset?.. tror fan jag ska börja träna där med.. simma sig i form tills hojjen kommer ut... bara lyfta skrot pallar jag fan inte me :tråkad

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
ja ska kolla me min polare va de kostar... ja funderade på å börja där me men ska nog börja jobba i sthlm, får reda på om ja får jobbet imorgon men de e bara januari å februari än så länge... finns ju faan inga lastbilsjobb!! nån som behöver chaufför så e de bara å höra av sig... har alla behörigheter men inte buss...

Sedis

Har nog gått vilse...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 - 06=)
Hej!

Kollat på badhuset, tror de sa att det kostar 2500 för ett år med styrketräning och simning. Bara simning kostar 1000/år. Om man bara vill simma under terminerna så kostar det runt 700 kr. Rätt överkomligt!

Jag ska nog träna på stället där Borås athletklubb håller till, 900/år, klart bra!

Sedis

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
GSX-R Micke skrev:
ja ska kolla me min polare va de kostar... ja funderade på å börja där me men ska nog börja jobba i sthlm, får reda på om ja får jobbet imorgon men de e bara januari å februari än så länge... finns ju faan inga lastbilsjobb!! nån som behöver chaufför så e de bara å höra av sig... har alla behörigheter men inte buss...

Inga jobb? Det finns väl alltid jobb för lastbilschaufförer eller? Har du kollat med bilspedition och asg och sådant, dom brukar väl alltid behöva folk till småbilarna om inte annat. Eller vill du ha långkörningar?

Jag går in gratis på badhuset via mitt jobb. :tungan

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
MrGooFy skrev:
Inga jobb? Det finns väl alltid jobb för lastbilschaufförer eller? Har du kollat med bilspedition och asg och sådant, dom brukar väl alltid behöva folk till småbilarna om inte annat. Eller vill du ha långkörningar?

Jag går in gratis på badhuset via mitt jobb. :tungan

är du badvakt?.. hehe ;)

va fan.. chaffisar brukar det väl alltid vara sug efter?, eller är du uber-kräsen ? hehe..

1k om året låter klart bra.. ska nog köra på det.. nån som hakar på?

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning