likasinnade runt borås trakten?

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
haha såg äntligen din film chille, den ÄGER juh.. kanske ingen ghostrider men den va fanimig underhållande med alla släpp å så :D

ska bli jävligt kul å köra ihop i sommar !!!

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
sven666 skrev:
haha såg äntligen din film chille, den ÄGER juh.. kanske ingen ghostrider men den va fanimig underhållande med alla släpp å så :D

ska bli jävligt kul å köra ihop i sommar !!!

Jag har sett den nu och jag måste säga att den totaläger. :yoparty
Snacka om att man blev sugen på att köra. :gnissla

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
MrGooFy skrev:
Jag har sett den nu och jag måste säga att den totaläger. :yoparty
Snacka om att man blev sugen på att köra. :gnissla

Hehe.. vi ska göra asfräna filmer i sommar. med betoning på humor!.. alla dagens filmer ska vara så hårda som möjligt...men eftersom att jag inte har varken den skicklighet eller utrustning som krävs för o va så extrem som grabbarna GR och packet...så kan man ju busa och ...även ha kul!!? .....eller är jag helt ute o cyklar? :va

nu drar jag iväg på jordens kryssning om 24 timmar.. :yoparty :fyllisar :tuttar

http://www.mondaybar.com/events/luciakryss03.asp

:banana

sven666

Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Chille skrev:
Hehe.. vi ska göra asfräna filmer i sommar. med betoning på humor!.. alla dagens filmer ska vara så hårda som möjligt...men eftersom att jag inte har varken den skicklighet eller utrustning som krävs för o va så extrem som grabbarna GR och packet...så kan man ju busa och ...även ha kul!!? .....eller är jag helt ute o cyklar? :va

FUCKIN-A!!!

är ingen GR jag heller.. men som sagt.. att ha kul är ju inte tråkigt :D

verkar vara mycket :tuttar :tuttar :tuttar på den kryssningen.. inte helt fel :D

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Chille skrev:

Jag är på. Har köpt en hållare till kameran som är skitbra som man sätter på tanken av en kille på forumet, har dock inte haft tillgång till en kamera. :D

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
MrGooFy skrev:
Jag är på. Har köpt en hållare till kameran som är skitbra som man sätter på tanken av en kille på forumet, har dock inte haft tillgång till en kamera. :D

hehe... köp en på nettonett.... 5 papp ;)

dock kommer jag antagligen ha två kameror i sommar.. vi får se :hihi

vad kostade hållaren!?

sven666

Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
har varken kamera eller hållare.. men man får väl ta å göra en heltenkelt... hållare asså... vore grymt att ha en nere vid framhjulet då min hoj har kolsvart kåpglas.

ska spåna på detta under vintern...

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
sven666 skrev:
har varken kamera eller hållare.. men man får väl ta å göra en heltenkelt... hållare asså... vore grymt att ha en nere vid framhjulet då min hoj har kolsvart kåpglas.

ska spåna på detta under vintern...

Ska man ha en kamera där nere så bör man nog ha en liten rörkamera som man köper och kopplar in i en kamera som ligger i tex ryggsäcken! .. det är nog ingen höjdare och låta kameran hänga fritt utan skydd för linsen :rolleyes: ..ett litet stenskott och det är gonatt! :död

men då måste man köpa en kamera med AV ingång och den.... är inte billig....plus att man lär jköpa den lilla skitkameran till...... :huvet

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
Chille skrev:
Ska man ha en kamera där nere så bör man nog ha en liten rörkamera som man köper och kopplar in i en kamera som ligger i tex ryggsäcken! .. det är nog ingen höjdare och låta kameran hänga fritt utan skydd för linsen :rolleyes: ..ett litet stenskott och det är gonatt! :död

men då måste man köpa en kamera med AV ingång och den.... är inte billig....plus att man lär jköpa den lilla skitkameran till...... :huvet

ja har några kameror liggandes men dom e ju så jävla stora så dom e ivägen om man sätter den på tanken så ja tänkte svarva å svetsa till nått halvtaskigt ställ på styrkronan så att man får ner huvet om man ska köra fort... ja ska be en kompis å ladda ner filmen så att ja oxå får se den!! nån som ska på metallica den 30 maj? :yoparty :fyllisar :fyllisar

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
GSX-R Micke skrev:
ja ska be en kompis å ladda ner filmen så att ja oxå får se den!! ......nån som ska på metallica den 30 maj? :yoparty :fyllisar :fyllisar

ja det tycker jag verkligen att du ska göra :tummenupp

:D

nä ni grabbar..¨nu går mitt x2000 om en timme... som tar mej till himlen....eller båten då... men det skulle visst bli kuling så man kanske druttar i!! :D

ha de gött i helgen nu... :fyllisar

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Chille skrev:
hehe... köp en på nettonett.... 5 papp ;)

dock kommer jag antagligen ha två kameror i sommar.. vi får se :hihi

vad kostade hållaren!?

Kommer faktiskt inte ihåg tror ja gav 100 spänn eller nåt. Ska väl inte vara speciellt svårt att göra en sådan om man har grejjer till det, tycker iofs att det såg riktigt stabilt ut som du har kameran. :tummenupp

Angående det här med kamera så kanske vi ska göra som Radical Raiders i Skåne har gjort. Dom gick ihop ett gäng och hyrde en bra kamera, om man e 10 pers o lägger 50 spänn var i månaden så blir ju det 500 spänn och det måste man ju få en bra kamera för på tex Thorn??

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
GSX-R Micke skrev:
ja har några kameror liggandes men dom e ju så jävla stora så dom e ivägen om man sätter den på tanken så ja tänkte svarva å svetsa till nått halvtaskigt ställ på styrkronan så att man får ner huvet om man ska köra fort... ja ska be en kompis å ladda ner filmen så att ja oxå får se den!! nån som ska på metallica den 30 maj? :yoparty :fyllisar :fyllisar

Kan knappt fatta att Länghem ska få bredband före Rångedala :huvet :4skrika
Vi har ju iofs bredbant till skolan i R-dala (10Mbit fiber) och den får vi koppla in oss på men det kostar fläskmycke. Meeen tanka filmen med modem (det gjorde ju jag.). ;)

Metallicabiljetter är införskaffade. :yoparty

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
MrGooFy skrev:
Vi har ju iofs bredbant till skolan i R-dala (10Mbit fiber) och den får vi koppla in oss på men det kostar fläskmycke. Meeen tanka filmen med modem (det gjorde ju jag.). ;)

Jobbigt att amn sitter här på jobbet då o tillverkar laser opto kort på 10Gbit/sek...... Kan koppla ihop 32st i en enda fiber... Mumma!! Skulle man ha i lägenheten.....320 Gbit/sek..... Lite dyrt med 680 000 tusen/kort bara....

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
RSV_R skrev:
Jobbigt att amn sitter här på jobbet då o tillverkar laser opto kort på 10Gbit/sek...... Kan koppla ihop 32st i en enda fiber... Mumma!! Skulle man ha i lägenheten.....320 Gbit/sek..... Lite dyrt med 680 000 tusen/kort bara....

Du jobbade på Eriksson sa du va?? :hihi

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
MrGooFy skrev:

ja har inte tålamod till å tanka ner den!! de skulle nog kosta runt 1500 i anslutning 300 i månaden men de e de värt!!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept