GSX-R Micke skrev:de e segt som faan me modem!!! får radio länk på 20 Mbit efter nyår!! då ska de tankas hem mycke mindre nyttig material!!!
Mummel mummel.
Och vart bor du då??
GSX-R Micke skrev:de e segt som faan me modem!!! får radio länk på 20 Mbit efter nyår!! då ska de tankas hem mycke mindre nyttig material!!!
sven666 skrev:haha såg äntligen din film chille, den ÄGER juh.. kanske ingen ghostrider men den va fanimig underhållande med alla släpp å så
ska bli jävligt kul å köra ihop i sommar !!!
MrGooFy skrev:Jag har sett den nu och jag måste säga att den totaläger.
Snacka om att man blev sugen på att köra.
Chille skrev:Hehe.. vi ska göra asfräna filmer i sommar. med betoning på humor!.. alla dagens filmer ska vara så hårda som möjligt...men eftersom att jag inte har varken den skicklighet eller utrustning som krävs för o va så extrem som grabbarna GR och packet...så kan man ju busa och ...även ha kul!!? .....eller är jag helt ute o cyklar?
nu drar jag iväg på jordens kryssning om 24 timmar..
http://www.mondaybar.com/events/luciakryss03.asp
Chille skrev:Hehe.. vi ska göra asfräna filmer i sommar. med betoning på humor!.. alla dagens filmer ska vara så hårda som möjligt...men eftersom att jag inte har varken den skicklighet eller utrustning som krävs för o va så extrem som grabbarna GR och packet...så kan man ju busa och ...även ha kul!!? .....eller är jag helt ute o cyklar?
nu drar jag iväg på jordens kryssning om 24 timmar..
http://www.mondaybar.com/events/luciakryss03.asp
MrGooFy skrev:Jag är på. Har köpt en hållare till kameran som är skitbra som man sätter på tanken av en kille på forumet, har dock inte haft tillgång till en kamera.
sven666 skrev:har varken kamera eller hållare.. men man får väl ta å göra en heltenkelt... hållare asså... vore grymt att ha en nere vid framhjulet då min hoj har kolsvart kåpglas.
ska spåna på detta under vintern...
MrGooFy skrev:Mummel mummel.
Och vart bor du då??
Chille skrev:Ska man ha en kamera där nere så bör man nog ha en liten rörkamera som man köper och kopplar in i en kamera som ligger i tex ryggsäcken! .. det är nog ingen höjdare och låta kameran hänga fritt utan skydd för linsen ..ett litet stenskott och det är gonatt!
men då måste man köpa en kamera med AV ingång och den.... är inte billig....plus att man lär jköpa den lilla skitkameran till......
GSX-R Micke skrev:ja ska be en kompis å ladda ner filmen så att ja oxå får se den!! ......nån som ska på metallica den 30 maj?
Chille skrev:hehe... köp en på nettonett.... 5 papp
dock kommer jag antagligen ha två kameror i sommar.. vi får se
vad kostade hållaren!?
GSX-R Micke skrev:ja har några kameror liggandes men dom e ju så jävla stora så dom e ivägen om man sätter den på tanken så ja tänkte svarva å svetsa till nått halvtaskigt ställ på styrkronan så att man får ner huvet om man ska köra fort... ja ska be en kompis å ladda ner filmen så att ja oxå får se den!! nån som ska på metallica den 30 maj?
MrGooFy skrev:Kan knappt fatta att Länghem ska få bredband före Rångedala
Vi har ju iofs bredbant till skolan i R-dala (10Mbit fiber) och den får vi koppla in oss på men det kostar fläskmycke. Meeen tanka filmen med modem (det gjorde ju jag.).
Metallicabiljetter är införskaffade.
RSV_R skrev:Jobbigt att amn sitter här på jobbet då o tillverkar laser opto kort på 10Gbit/sek...... Kan koppla ihop 32st i en enda fiber... Mumma!! Skulle man ha i lägenheten.....320 Gbit/sek..... Lite dyrt med 680 000 tusen/kort bara....
MrGooFy skrev:Kan knappt fatta att Länghem ska få bredband före Rångedala
Vi har ju iofs bredbant till skolan i R-dala (10Mbit fiber) och den får vi koppla in oss på men det kostar fläskmycke. Meeen tanka filmen med modem (det gjorde ju jag.).
Metallicabiljetter är införskaffade.
MrGooFy skrev:Du jobbade på Eriksson sa du va??
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|