likasinnade runt borås trakten?

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
MrGooFy skrev:
Vet du inte att det är gay att cuota sig själv :7peta :tungan

Men seriöst... åka hoj nu? det är ju kallt och salt ligger det på vägarna (inte bar för aluminiumramar. :D

SKa ju ändå gå igenom min hoj nu i vinter.. tvätta varenda del med tandborste :D

var faktiskt ut o drog idag..dock fyra mil..men var ner på stan och drog ett varv på stan..shiit vad alla kollade. :3freak

men halt som faen var det :banana :tuttar :lol

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
Chille skrev:
SKa ju ändå gå igenom min hoj nu i vinter.. tvätta varenda del med tandborste :D

var faktiskt ut o drog idag..dock fyra mil..men var ner på stan och drog ett varv på stan..shiit vad alla kollade. :3freak

men halt som faen var det :banana :tuttar :lol

du e allt lite :kocko
va tvungen å starta min igår bara för å höra ljudet...
va uppe i sthlm förra veckan å där kör dom me båge fortfarande, mest glidare men en å annan racer såg ja me!! :tummenupp

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
GSX-R Micke skrev:
du e allt lite :kocko
va tvungen å starta min igår bara för å höra ljudet...
va uppe i sthlm förra veckan å där kör dom me båge fortfarande, mest glidare men en å annan racer såg ja me!! :tummenupp

Det är väl iofs aldrig någon som har anklagat Stockholmarna för att vara speciellt kloka. :D

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
MrGooFy skrev:
Det är väl iofs aldrig någon som har anklagat Stockholmarna för att vara speciellt kloka. :D

a de e sant!!

har ett lite problem: köpte i god tro ett bolt on till min båge men de har suttit på vänster sida på en TL1000R typ och nu ville ja skicka tillbaka de till killen som ja jagat i 2 veckor per mail utan svar från han men ida så skrev han att ja får skicka tillbaka de men får inte tillbaka mina pengar för dom har han brännt på annat!! vet nån om man har nån lag bakom sig som köpare vid såna här tillfällen?? ja kollade me honom om ja fick häva köpet å de gick han me på!! tycker att de e lite väl svinigt av honom å göra så här!! vore tacksam om ni kunde hjälpa mig!!!!! skicka pm om ni har nåt förslag...

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
GSX-R Micke skrev:
a de e sant!!

har ett lite problem: köpte i god tro ett bolt on till min båge men de har suttit på vänster sida på en TL1000R typ och nu ville ja skicka tillbaka de till killen som ja jagat i 2 veckor per mail utan svar från han men ida så skrev han att ja får skicka tillbaka de men får inte tillbaka mina pengar för dom har han brännt på annat!! vet nån om man har nån lag bakom sig som köpare vid såna här tillfällen?? ja kollade me honom om ja fick häva köpet å de gick han me på!! tycker att de e lite väl svinigt av honom å göra så här!! vore tacksam om ni kunde hjälpa mig!!!!! skicka pm om ni har nåt förslag...

Fan va drygt. jag tror du har en ångervecka när det gäller privat köp.. men jag är inte alltför insatt. men vart bor killen!?. finns han här på sporthoj elleR?

jag är inte den som är den....... :fatta! :lol

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
Chille skrev:
Fan va drygt. jag tror du har en ångervecka när det gäller privat köp.. men jag är inte alltför insatt. men vart bor killen!?. finns han här på sporthoj elleR?

jag är inte den som är den....... :fatta! :lol

a han fins här å heter rsnisse
nu säger han typ att ja får skylla mig själv att jag köpte det av honom å att han lagt fram all fakta men om de blir polisanmälan så kommer de bli dyrt för han måste åka ner hit från umeå eller va faan han nu bodde!! ska kolla med konsumentverket imorgon om dom kan hjälpa mig...

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
GSX-R Micke skrev:
a han fins här å heter rsnisse
nu säger han typ att ja får skylla mig själv att jag köpte det av honom å att han lagt fram all fakta men om de blir polisanmälan så kommer de bli dyrt för han måste åka ner hit från umeå eller va faan han nu bodde!! ska kolla med konsumentverket imorgon om dom kan hjälpa mig...

Han har varit inne i denna tråden och tittat nu iaf.
20:58

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
han har antagligen varit här för att ja skrivit här... har kollat me advokat å såna grejer om hur ja ska lösa de å just nu verkar de väldigt ljust för min del å lite mörkare för honom... :tummenupp :arsele :fatta!

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
GSX-R Micke skrev:
han har antagligen varit här för att ja skrivit här... har kollat me advokat å såna grejer om hur ja ska lösa de å just nu verkar de väldigt ljust för min del å lite mörkare för honom... :tummenupp :arsele :fatta!

låter bra.. man ska gefan i o jävlas med andra hoj-bröder... :mad:

lura på varandra gamla rosthögar till bilar är helt annan sak. :lol

Markku

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
cb900f -83, zx-6r -97, ns125f -86, cb125t -77
:hej
Förhoppningsvis har jag lite mer tid till hojåkning under 2004, blev inte så många mil under 2003. Jag hakar gärna med nån tur under våren :banana

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
Markku skrev:
Förhoppningsvis har jag lite mer tid till hojåkning under 2004, blev inte så många mil under 2003. Jag hakar gärna med nån tur under våren :banana

låter bra.. känner du mera folk så säg åt dom o regga sej här på sporthoj då! :banana

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Chille skrev:

Hjälp mig komma ihåg att jag aldrig ska köpa bil av dig. :rolleyes: :D

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Chille skrev:

Satan.. har ägt ett dussin gamla rosthögar de senaste åren.. att burna på backen med en Volvo 360 har sin charm..

/Felix

PS Vad skall gänget heta nu gubbar!! jag längtar till sommaren brutalt.. gixxern är snart redo att tas ut på grön bete och få vädra framhjul!!! DS

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
MrGooFy skrev:
Hjälp mig komma ihåg att jag aldrig ska köpa bil av dig. :rolleyes: :D

Vadå!?. vill du inte köpa min Hynda!? .. civic 1.5... 93:a absolut ingen rost! skitfin i motorn och drivlina! tyvärr är serviceboken på drift men den är kanon servad.. :D .. och.. endast 36.500 mil :tummenupp :3freak

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
Felix skrev:
PS Vad skall gänget heta nu gubbar!! jag längtar till sommaren brutalt.. gixxern är snart redo att tas ut på grön bete och få vädra framhjul!!! DS

7-härad street warriors?

7-härad kamikaze?

ACAB MC...(All cops are bastards) :yoparty

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Markku skrev:

Jävlar :jisses en till från Bollebygd... :tummenupp

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
räserbajs borås..
road rage MC
no rev limit borås
fortkörnings patrullen
öööhh.. lite spontan namn-spåning på jobbet sådär bara...

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Chille skrev:
Vadå!?. vill du inte köpa min Hynda!? .. civic 1.5... 93:a absolut ingen rost! skitfin i motorn och drivlina! tyvärr är serviceboken på drift men den är kanon servad.. :D .. och.. endast 36.500 mil :tummenupp :3freak

:rofl :lol

Ett kort på min bil (helt seriöst)

Bifogat

• min3.JPG
    min3.JPG
    47.4 KB · Visningar: 28

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Chille skrev:

36500.. va i helvete, det måste vara nåtslags rekord för en sån bil :3freak

själv kör jag (ingenting just nu) volvo 142a '69a, den har "bara" gått 24000 mil.. men så är den ju bara 24 år äldre också...

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept