likasinnade runt borås trakten?

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Chille skrev:
kanske borde skicka dej på svenska kurs oxå då...*pekar på signaturen*

:lol :lol

fan va jag ska köra ifrån din sura gamla mille på banan i sommar :yoparty

DU behöver nog både TURBO och RAKET motor om du tänkt ta millen o mej!!! Som du harvade runt på Gelleråsen i sommras så lär nog stödhjul sitta fint på gixxern..... Man behöver liksom styrfart för att komma runt i kurvorna! :arsele Eller satsa du på knäskrap? Kan ju förklara en del av vobblet.....
Du me din "vassa" gixxer som tar allt..... Vill minnas att när vi åkte häromdan, så visade du inte röven en enda gång!!
När man valde att titta bak så visst såg man en svart gixxer ligga EFTER..... :arsele

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
RSV_R skrev:
DU behöver nog både TURBO och RAKET motor om du tänkt ta millen o mej!!! Som du harvade runt på Gelleråsen i sommras så lär nog stödhjul sitta fint på gixxern..... Man behöver liksom styrfart för att komma runt i kurvorna! :arsele Eller satsa du på knäskrap? Kan ju förklara en del av vobblet.....
Du me din "vassa" gixxer som tar allt..... Vill minnas att när vi åkte häromdan, så visade du inte röven en enda gång!!
När man valde att titta bak så visst såg man en svart gixxer ligga EFTER..... :arsele

vi får väl se i sommar!! :lol

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Blir ju bara att spara stålar som fan tills säsongen börjar nu då...Fan kunde man inte varit rik som ett svin istället :huvet

Inköpslistan...
Ny hoj + skinnställ + stövlar + handskar + div skydd och försäkring = Inte billigt :mad:

Det är ju så att man börjar gråta nästan...

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
$noop skrev:
Blir ju bara att spara stålar som fan tills säsongen börjar nu då...Fan kunde man inte varit rik som ett svin istället :huvet

Inköpslistan...
Ny hoj + skinnställ + stövlar + handskar + div skydd och försäkring = Inte billigt :mad:

Det är ju så att man börjar gråta nästan...

ja shit du.. jag ska bara skaffa stövlar å hjälm inför säsongen men bävar för bara det =P

hade inte suttit fel med en tipsvinst nu (comeoooon det måste vara min tur nu!)

7-härad kamikaze ska det vara, härligt komiskt å kaxigt på samma gång :D

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
vi får gå ihop o göra system varje vecka då... :tummenupp :D

alltså vi är nu 10 st på listan.. nu får vi brainstorma så vi får ett coolt namn.

alla MÅSTE komma med MINST TVÅ förslag.. ingen får upprepa ett redan sagt förslag.. och det är för att ni måste använda eran fantasi :D .. plus att det kanske kommer upp något fränt! :yoparty

sen så röstar vi helt enkelt.. flest röster vinner.. demokrati! :fatta! :lol

och...... inga förslag är dåliga :tummenupp

1. Chille - 7-Härad Lunitics, ADHD MC :D , Madmen of älfsborg. eller...
7-härad :kocko :D , 7-Härad warriors

2. McB
3. Felix
4. $noop
5. GSX-R Micke
6. RSV_R
7. MrGooFy
8. Josefsson
9. sven666
10. Furious

så kom igen nu och ös in coola förslag. Meningen är att alla ska få ha sagt sitt innan vi röstar fram 7-härad kamikaze som tydligen är populärt.. =)

Last edited:

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Har övergett gatåkat helt. Annars kunde jag ju visat dessa vägar IRL för er:

Högerklicka, spara mål som:

http://www.bikeproject.com/movies/sportbike_cruising.wmv

Tog med mig göteborgarna på den här turen för något år sedan. Finns många trevliga vägar runt Herrljunga.

Nåväl, hojta till om ni ska med på någon WEMI-körning på Gelleråsen nästa år, McB och Goofy kan ju guida er från Borås. Det finns både licens- och gatgrupper på WEMI:s körningar. :yoparty

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
abstruse skrev:
Har övergett gatåkat helt. Annars kunde jag ju visat dessa vägar IRL för er:

Högerklicka, spara mål som:

http://www.bikeproject.com/movies/sportbike_cruising.wmv

Tog med mig göteborgarna på den här turen för något år sedan. Finns många trevliga vägar runt Herrljunga.

Nåväl, hojta till om ni ska med på någon WEMI-körning på Gelleråsen nästa år, McB och Goofy kan ju guida er från Borås. Det finns både licens- och gatgrupper på WEMI:s körningar. :yoparty

givetsvis!. joh jag brukar åka runt herrljunga faktiskt! ..klotade min första hoj där så det är ngt spec med just herrljunga! :banana

WEMI??? ... :confused:

men jag har tänkt ta licens till våren ändå! kan ju vara bra och ha.. :tummenupp

Men du kan ju guida oss ändå... vi är ju outlaws :D :kocko

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Chille skrev:
givetsvis!. joh jag brukar åka runt herrljunga faktiskt! ..klotade min första hoj där så det är ngt spec med just herrljunga! :banana

WEMI??? ... :confused:

men jag har tänkt ta licens till våren ändå! kan ju vara bra och ha.. :tummenupp

Men du kan ju guida oss ändå... vi är ju outlaws :D :kocko

Har du kört vägarna som är med i filmen jag länkade till?

www.wemi.nu - anordnar bl a bandagar.

sven666

Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
jodå.. har åkt runt herrljunga en sväng jag med.. jobbade där *ryser vid tanken* ett tag så det blev några turer mellan borås - herrljunga.. najsiga högfarts slingor däremellan...

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
sven666 skrev:
jodå.. har åkt runt herrljunga en sväng jag med.. jobbade där *ryser vid tanken* ett tag så det blev några turer mellan borås - herrljunga.. najsiga högfarts slingor däremellan...

nån som ska med ut o köra i morrn!?!... kom igen nu grabbar..... ;) :banana

sven666

Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Chille skrev:
nån som ska med ut o köra i morrn!?!... kom igen nu grabbar..... ;) :banana

aaarrgghhh... sluta retas :gråta

ska nog försöka ta mig ut å hälsa på min fina hoj över helgen (den står instoppad i ett varmt fint garage på vischan över vintern)...

dra en wheelie eller två å sen komma på att det verkligen är för kallt för att åka =P

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
sven666 skrev:
aaarrgghhh... sluta retas :gråta

ska nog försöka ta mig ut å hälsa på min fina hoj över helgen (den står instoppad i ett varmt fint garage på vischan över vintern)...

dra en wheelie eller två å sen komma på att det verkligen är för kallt för att åka =P

kom igen nu!!... sluta var en sån kärring!! :blah

imorrn vid ett snåret så ska vi ut på en 5-6 mila tur .. oavsett om det snöar eller inte! :crash :yoparty

Josefsson

Nu med Akra rykrör...
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
KTM 950 SM
Nja... 5-6 mil var la lite att ta i kanske, men en massa bus blir det i alla fall...

sven666

Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
men fy för satan då va sugen man blir... hmmm...

fast fan, hojjen står avställd i öxabäck, å lappen är indragen.. hmm.. kan man få skjuts dit ut tro?
PM över ditt nummer så slår jag en pling imorron om vädret är fint, jag är ju fan helt :dummer

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Chille skrev:
vi får gå ihop o göra system varje vecka då...

alltså vi är nu 10 st på listan.. nu får vi brainstorma så vi får ett coolt namn.

alla MÅSTE komma med MINST TVÅ förslag.. ingen får upprepa ett redan sagt förslag.. och det är för att ni måste använda eran fantasi .. plus att det kanske kommer upp något fränt!

sen så röstar vi helt enkelt.. flest röster vinner.. demokrati!

och...... inga förslag är dåliga

1. Chille - 7-Härad Lunitics, ADHD MC :D , Madmen of älfsborg. eller...
7-härad :kocko :D , 7-Härad warriors

2. McB
3. Felix
4. $noop
5. GSX-R Micke
6. RSV_R
7. MrGooFy
8. Josefsson
9. sven666
10. Furious

så kom igen nu och ös in coola förslag. Meningen är att alla ska få ha sagt sitt innan vi röstar fram 7-härad kamikaze som tydligen är populärt.. =)

Nja, tror att 7-Härad Kamikaze är ett suveränt förslag, kan inte komma på ngt bättre :va
Inget Älvsborg eller Elfsborg i namnet bara :ajjabajja
Röstar väl så här då:
4. $noop - Fast & Furious MC, Slow & Boring MC, lägger in två dåliga förslag så ingen röstar på dessa :hihi

Last edited:

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Finns redan en massa mc-gäng som heter något med Kamikaze.

Men, egentligen är jag bara avundsjuk. Varför ordnade ingen något sådant här förra säsongen när jag fortfarande bodde i Borås? Kan man få vara hedersmedlem?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024