likasinnade runt borås trakten?

Josefsson

Nu med Akra rykrör...
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
KTM 950 SM
Räkna in mig också Chille...

Fan, det måste ju vara nån motard med i gänget
OK ni kommer att bröta om mig så det sjunger i grejerna, men jag ska nog ha sköj i alla fall. he he

Josefsson

Nu med Akra rykrör...
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
KTM 950 SM
1. Chille
2. McB
3. Felix
4. $noop
5. GSX-R Micke
6. RSV_R
7. MrGooFy
8. Josefsson

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Chille skrev:
blir det nå supa i helgen då grabbar!?!.

:fyllisar :D

Fan gubbar, det blir ett gött gäng till våren, finns det någon bra samlingsplats innan vansinnigheterna börjar!!!!?? :D

Förslag!!?

Jag ölar! :fyllisar

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
1. Chille
2. McB
3. Felix
4. $noop
5. GSX-R Micke
6. RSV_R
7. MrGooFy
8. Josefsson
9. sven666

jamen va fan, missade helt att tråden dök upp igen =P
jag spottar inte i glaset (kommer inte ens ihåg det förra inlägget) å visst fan.. jag knegar ju på ericsson jag med .. hehe.. Rau2 extern rep.

men måste det vara sån jävla organisation hela tiden, kan man inte bara enas om ett namn åsså dricka bärs å bränna gummi när man känner för det? (är ni det minsta som mig så rycker det i gashanden hela tiden, lär bli mycket åka av)... har man väl träffats en gång så är det väl bara att ringa runt när man e sugen?
svårare än så behöver det väl inte vara, eller?

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
sven666 skrev:
1. Chille
2. McB
3. Felix
4. $noop
5. GSX-R Micke
6. RSV_R
7. MrGooFy
8. Josefsson
9. sven666

jag spottar inte i glaset (kommer inte ens ihåg det förra inlägget) å visst fan.. jag knegar ju på ericsson jag med .. hehe.. Rau2 extern rep.

men måste det vara sån jävla organisation hela tiden, kan man inte bara enas om ett namn åsså dricka bärs å bränna gummi när man känner för det? (är ni det minsta som mig så rycker det i gashanden hela tiden, lär bli mycket åka av)... har man väl träffats en gång så är det väl bara att ringa runt när man e sugen?

håller me helt å hållet!! fint väder= massa körning, så e de bara!! flickvänner å sånt tjafs tycker ja ska komma i andra hand vid de tillfället!!!! (tur att man e singel) :fyllisar

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
sven666 skrev:
1. Chille

åå en till ericsson broder!! :hej

Näe så seriöst behöver det väl inte vara... men om man ska spela in lite cracy filmer och sånt så lär man ju ha en hemsida iaf.. där ha rdu ju oxå en samlingtspunkt!! :tummenupp

men det är då enligt min mening.. plus så kanske man vill ha egna tröjor!? stickers? ..etc etc..

krävs ju bara att några st eldsjälar som gillar o hålla på med det.. så är saken biff lixom..
:fyllisar

sven666

Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
tröjjor å hemsida å sånt är ju självklart.. emn det kommer ju med tiden.. själva åkandet är ju det som ska fokuseras på till en början tycker jag, få lite rutin på det å lära känna varann först (fy fan va gay det där lät men aja, det är ju så =/)

ska försöka värva ännu en ericsson polare som går i motard tankar... just give him that final push :7peta :D

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
sven666 skrev:
tröjjor å hemsida å sånt är ju självklart.. emn det kommer ju med tiden.. själva åkandet är ju det som ska fokuseras på till en början tycker jag, få lite rutin på det å lära känna varann först (fy fan va gay det där lät men aja, det är ju så =/)

ska försöka värva ännu en ericsson polare som går i motard tankar... just give him that final push :7peta :D

:tummenupp

jag står i ALLVARLIGA funderingar på o dra på mej skinnstället... och dra ut o åka... 5 + ute... är man :kocko.....så är man :D

NÅN SOM HAKAR PÅ!?!?!? :hördu

sven666

Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Chille skrev:
:tummenupp

jag står i ALLVARLIGA funderingar på o dra på mej skinnstället... och dra ut o åka... 5 + ute... är man :kocko.....så är man :D

NÅN SOM HAKAR PÅ!?!?!? :hördu

aaah hade det inte varit för att hojjen är avställd, körkortet är indraget plus att jag sitter på jobbet så hade jag fan hakat på...
va ute å körde lite för en 2-3 veckor sen, fy för satan va kallt asså, trodde fan att händerna skulle ramla av i 200 blås =P

men spela roll, det är altid kul att åka hoj, om man så sitter naken i hagelstorm med den.. :p

furious

åker på plastraketer
Gick med
6 Jun 2003
Hoj
jüngmeister sport
Bor ifs i Göteborg, men jag är gärna med, inga problem, det är ju inte så långt....bara man har fått tag i hoj fram tills dess....får man va me även om man e gbg:are... :banana

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
sven666 skrev:
aaah hade det inte varit för att hojjen är avställd, körkortet är indraget plus att jag sitter på jobbet så hade jag fan hakat på...
va ute å körde lite för en 2-3 veckor sen, fy för satan va kallt asså, trodde fan att händerna skulle ramla av i 200 blås =P

men spela roll, det är altid kul att åka hoj, om man så sitter naken i hagelstorm med den.. :p

precis!! :D

var ju ute i torsdags o filmade lite.. mötte saltbilen i 200 +... då kände man att man verkligen är...... :kocko

vad hände med körkortet då?!

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
furious skrev:
Bor ifs i Göteborg, men jag är gärna med, inga problem, det är ju inte så långt....bara man har fått tag i hoj fram tills dess....får man va me även om man e gbg:are... :banana

Absolut! bara du fixar åkband åt oss på liseberg.. :D

näerå. ALLA får självklart åka med oss.. förutom fransnissar då... :D

sven666

Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Chille skrev:
precis!! :D

var ju ute i torsdags o filmade lite.. mötte saltbilen i 200 +... då kände man att man verkligen är...... :kocko

vad hände med körkortet då?!

no sweat, det kommer tilbaks feb 12 så jag är fit-for-fight när säsongen väl börjar.. om du vill läsa mer ingående så kan du kolla tråden "fan jag borde gasat" i övrigt kackel kategorin :3freak

saltbilen i 200+.. shit asså, då e man ute på tunn is :tungan

filmat mycket eller?, vore skoj å kika på nåndag..?

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
sven666 skrev:
no sweat, det kommer tilbaks feb 12 så jag är fit-for-fight när säsongen väl börjar.. om du vill läsa mer ingående så kan du kolla tråden "fan jag borde gasat" i övrigt kackel kategorin :3freak

saltbilen i 200+.. shit asså, då e man ute på tunn is :tungan

filmat mycket eller?, vore skoj å kika på nåndag..?

näe.. inte filmat mkt alls... köpte kameran för tre veckor sen.. och i torsdags var första ggn den var med ut på bågen! tog det hyfsat lugnt ändå! var ju så kallt i backen.. ville inte lägga sej det siata man gör :crash

men bilden var helt okej! lita på att vi ska filma till våren.. :banana

furious

åker på plastraketer
Gick med
6 Jun 2003
Hoj
jüngmeister sport
Chille skrev:
Absolut! bara du fixar åkband åt oss på liseberg.. :D

näerå. ALLA får självklart åka med oss.. förutom fransnissar då... :D

KANON :tummenupp låter skoj att få ihop ett gäng att köra ihop med då o då...

Åkband vet jag inte om jag kan skaffa, men jag tror nog att vi kommer att ha 100 ggr roligare när vi kör, än om vi hade lekt på Liseberg.

Nu har man något att se fram emot till våren...

Så jag sätter väl upp mig på listan då :

1. Chille
2. McB
3. Felix
4. $noop
5. GSX-R Micke
6. RSV_R
7. MrGooFy
8. Josefsson
9. sven666
10. Furious

Men kan inte någon hålla i detta och lägga upp alla på sin pm lista o skicka pm när det blir dax, eller så gör vi en vanlig mejl lista?

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
RSV_R skrev:

kanske borde skicka dej på svenska kurs oxå då...*pekar på signaturen*

:lol :lol

fan va jag ska köra ifrån din sura gamla mille på banan i sommar :yoparty

Nyheter
EICMA 2024: Ducati