Josefsson skrev:1. Chille
2. McB
3. Felix
4. $noop
5. GSX-R Micke
6. RSV_R
7. MrGooFy
8. Josefsson
Chille skrev:blir det nå supa i helgen då grabbar!?!.
sven666 skrev:1. Chille
2. McB
3. Felix
4. $noop
5. GSX-R Micke
6. RSV_R
7. MrGooFy
8. Josefsson
9. sven666
jamen va fan, missade helt att tråden dök upp igen =P
jag spottar inte i glaset (kommer inte ens ihåg det förra inlägget) å visst fan.. jag knegar ju på ericsson jag med .. hehe.. Rau2 extern rep.
men måste det vara sån jävla organisation hela tiden, kan man inte bara enas om ett namn åsså dricka bärs å bränna gummi när man känner för det? (är ni det minsta som mig så rycker det i gashanden hela tiden, lär bli mycket åka av)... har man väl träffats en gång så är det väl bara att ringa runt när man e sugen?
svårare än så behöver det väl inte vara, eller?
sven666 skrev:1. Chille
jamen va fan, missade helt att tråden dök upp igen =P
jag spottar inte i glaset (kommer inte ens ihåg det förra inlägget) å visst fan.. jag knegar ju på ericsson jag med .. hehe.. Rau2 extern rep.
men måste det vara sån jävla organisation hela tiden, kan man inte bara enas om ett namn åsså dricka bärs å bränna gummi när man känner för det? (är ni det minsta som mig så rycker det i gashanden hela tiden, lär bli mycket åka av)... har man väl träffats en gång så är det väl bara att ringa runt när man e sugen?
svårare än så behöver det väl inte vara, eller?
sven666 skrev:tröjjor å hemsida å sånt är ju självklart.. emn det kommer ju med tiden.. själva åkandet är ju det som ska fokuseras på till en början tycker jag, få lite rutin på det å lära känna varann först (fy fan va gay det där lät men aja, det är ju så =/)
ska försöka värva ännu en ericsson polare som går i motard tankar... just give him that final push
Chille skrev:
jag står i ALLVARLIGA funderingar på o dra på mej skinnstället... och dra ut o åka... 5 + ute... är man :kocko.....så är man
NÅN SOM HAKAR PÅ!?!?!?
sven666 skrev:aaah hade det inte varit för att hojjen är avställd, körkortet är indraget plus att jag sitter på jobbet så hade jag fan hakat på...
va ute å körde lite för en 2-3 veckor sen, fy för satan va kallt asså, trodde fan att händerna skulle ramla av i 200 blås =P
men spela roll, det är altid kul att åka hoj, om man så sitter naken i hagelstorm med den..
furious skrev:Bor ifs i Göteborg, men jag är gärna med, inga problem, det är ju inte så långt....bara man har fått tag i hoj fram tills dess....får man va me även om man e gbg:are...
Chille skrev:precis!!
var ju ute i torsdags o filmade lite.. mötte saltbilen i 200 +... då kände man att man verkligen är...... :kocko
vad hände med körkortet då?!
sven666 skrev:no sweat, det kommer tilbaks feb 12 så jag är fit-for-fight när säsongen väl börjar.. om du vill läsa mer ingående så kan du kolla tråden "fan jag borde gasat" i övrigt kackel kategorin
saltbilen i 200+.. shit asså, då e man ute på tunn is
filmat mycket eller?, vore skoj å kika på nåndag..?
Chille skrev:Absolut! bara du fixar åkband åt oss på liseberg..
näerå. ALLA får självklart åka med oss.. förutom fransnissar då...
McB skrev:Tycker jag känner igen din hoj. Det är inte så att du jobbar på Ericsson?
Japp!Chille skrev:har du gått charmkurs eller?
RSV_R skrev:
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |