likasinnade runt borås trakten?

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
RSV_R skrev:
ne. men springa runt bland självupptagna 14:isar som luktar hubbabubba o kiss e ju ingen höjdare..... Men du kanske går loss på d...? :rofl :arsele

bara det har ett par :tuttar så går jag igång :kocko :gnissla hehe...

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
haha. nu är ju sjuka..

hur var sporthojsfesten då?... vilka var det härifrån som var på den?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Chille skrev:
hur var sporthojsfesten då?... vilka var det härifrån som var på den?

Det var väl bara MrGooFy och jag, troligen. Skitkul var det iaf, så se till att hänga med på nästa. Kanske det blir någon liten tillställning här i Borås framåt vårkanten för speciellt inbjudna, och då ska givetvis hela ADHD MC vara med. :fyllisar

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
McB skrev:
Det var väl bara MrGooFy och jag, troligen. Skitkul var det iaf, så se till att hänga med på nästa. Kanske det blir någon liten tillställning här i Borås framåt vårkanten för speciellt inbjudna, och då ska givetvis hela ADHD MC vara med. :fyllisar
Räkna med mig!
Vi kanske borde fixa en lista med telnr och sånt när vi kommer igång..

Hur går det med rookiehoj införskaffandet McB

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
McB skrev:
de blir en hel del av den här varan då :fyllisar :zpy :öl

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Skulle vi köra på ferd eller lörd? Kan även tänka mej fred nu då.... Bara d inte blir Mc-Ewans!! :7peta Vem kör för partyt då? Chille? Vi kan ju även gasa lite hårdare o ta både 6 o 7..... :fyllisar

sven666

Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
RSV_R skrev:
Skulle vi köra på ferd eller lörd? Kan även tänka mej fred nu då.... Bara d inte blir Mc-Ewans!! :7peta Vem kör för partyt då? Chille? Vi kan ju även gasa lite hårdare o ta både 6 o 7..... :fyllisar

yeah fredag får det bli.. jag ska iväg på lördan iallfall..
mm fördjävligt att man missa mässan å det asså =/ får ta igen det nästa år :4skrika

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
RSV_R skrev:

Vi kör partyt på lördagen... det passar bäst för mig! och då har jag lite tid på mig och greja iordning lyan..

hoppas att alla är över 21?

JAJA VI KÖR FREDAG DÅ!!!! :mad: :D

sven666

Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Chille skrev:
Vi kör partyt på lördagen... det passar bäst för mig! och då har jag lite tid på mig och greja iordning lyan..

hoppas att alla är över 21?

JAJA VI KÖR FREDAG DÅ!!!! :mad: :D

haha sorry mannen.. men se det från den ljusa sidan.. ju mindre du packar upp desto mindre behöver du städa sen ;)

jorå, jag är 21..

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
de e knappt nån ide å skriva här om man inte har åldern inne!! eller?? va e de för fest ni snackar om?? e lite seg...

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
har ni börjat ringa runt å kollat försäkringar?? blir nog te å köra me trafik å lite försiktigare för de e ju sjuka priser ja fått... TH 34k!!! de va så man ville be dom dra åt helvete å hoppas på att dom går i konkurs!!

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
GSX-R Micke skrev:
har ni börjat ringa runt å kollat försäkringar?? blir nog te å köra me trafik å lite försiktigare för de e ju sjuka priser ja fått... TH 34k!!! de va så man ville be dom dra åt helvete å hoppas på att dom går i konkurs!!

Fick 120K från IF som erbjudande på min... Blev halv hos dom för 17K istället! Dom va billigast på halv konstigt nog,.... :kocko

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
GSX-R Micke skrev:
de e knappt nån ide å skriva här om man inte har åldern inne!! eller?? va e de för fest ni snackar om?? e lite seg...

ADHD mc festen....

Chille

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
GSX-R Micke skrev:

34k??.. det är ju gratis juh.. jag hade 14k ENDAST trafik. och 20K halv hos T-H

nu kör jag trafik på folksam 11k . men jag funderar på att sälja hojen till pappa. trafiken gäller ju oavsett vem som brukar hojen mest :D :tummenupp

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024