sven666
~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
äh inte mitt fel.. jag ctrl-C ade nåns text..
GSX-R Micke skrev:har varit upp mot (s)tockholm å jobbat så ja ligger efter lite men läst de mesta... party imorgon?? sen va de nåt mer men de kommer ja inte ihåg...
håller precis på o flyttar in de sista grejerna..sen skaj ag till ikea imorron och handla lite nya grejor som vi måste festa in!! =)sven666 skrev:suck.. nä party nästa fredag...
Chille skrev:håller precis på o flyttar in de sista grejerna..sen skaj ag till ikea imorron och handla lite nya grejor som vi måste festa in!! =)
jag har tillgång till bastu..... är det något som är intressant eller??
Vägra vurpa skrev:Oj, det var h-e vad många som skrivit i denna tråd, orkade inte läsa igenom allt så här på kvällen, men skulle gärna vilja haka på i sommar på en tripp med motorcykeln.
Ha det gott nu alla!
Om jag inte har en jävla tur kommer jag vara i Finland och jobba den 6, helvete också.. jaja blir det så så kommer det väl fler turer...RSV_R skrev:Klart du e välkommen!! Ska du me på partyt den 6 också?
MrGooFy skrev:Vågar jag vara så fräck att jag strör lite salt i såren??
Hmm ja det känns som om vi "känner" varandra tillräckligt för att vara lite tykna.
Jag har fått min premie för i år nu. 6500kr för helförsäkring/halvår och den står skriven på mig med rätt hästkraftsantal. Jag fyller 25 i år
Ibland så lönar det sig att bo på landet
sven666 skrev:vraaför får man inte kära glidrae i våran klubb egentligen... fy fan vilka puckon ni e..HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH... as!
Chille skrev:Hahah.... varit ute på sjunde eller??
sven666 skrev:mmm.. sjunde... bakis.... jävla.... jobbarkompisar!
RSV_R skrev:Och vart bor du?? Vilket bolag?? Ska fan flytta till jordkällare i skogen.....
MrGooFy skrev:Rångedala
Trygg Hansa men jag måste ringa och kolla så att jag verkligen får den premien, jag har blivit lovad att få den och den ska vara sparad i datorn plus att jag har namnet på personen som lovade mig den.
Men T-H har väl ändrat sitt system tror jag va?
Hmm får kolla upp detta.
Sedis skrev:Längesen man läste på denna tråden! Men men..jobbar man och sliter så!!!
Har en ruskig abstinens efter min mc...ska väl ut och titta på den någon dag men tänkte att snön skulle försvinna så det går att putta igång den. Startade den innan jul och då gick den ett tag och sen dog den och ville inte starta igen.
Tyvärr kan jag inte medverka på festen då jag är i sthlm istället men hoppas ni får kul!!
Hittade förresten ett gym, Borås Atletklubb som kostar 900:-/år!!!
Namnen på klubben duger vilket som, bara man får vara med om man har en hoj som min!!
Sedis
Ska fortsätta fira min födelsedag nu!!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024