likasinnade runt borås trakten?

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
har varit upp mot (s)tockholm å jobbat så ja ligger efter lite men läst de mesta... party imorgon?? sen va de nåt mer men de kommer ja inte ihåg...

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
GSX-R Micke skrev:
har varit upp mot (s)tockholm å jobbat så ja ligger efter lite men läst de mesta... party imorgon?? sen va de nåt mer men de kommer ja inte ihåg...

suck.. nä party nästa fredag... :fatta!

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
sven666 skrev:
suck.. nä party nästa fredag... :fatta!
håller precis på o flyttar in de sista grejerna..sen skaj ag till ikea imorron och handla lite nya grejor som vi måste festa in!! =)

jag har tillgång till bastu..... är det något som är intressant eller??

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Chille skrev:
håller precis på o flyttar in de sista grejerna..sen skaj ag till ikea imorron och handla lite nya grejor som vi måste festa in!! =)

jag har tillgång till bastu..... är det något som är intressant eller??

Bastu e ju klockret!! Va kan bli bättre än lite bögfest så här i början...? :tungan :fyllisar :hihi

Vägra vurpa

Ny medlem
Gick med
31 Dec 2003
Hoj
Fireblade 929 -01
Oj, det var h-e vad många som skrivit i denna tråd, orkade inte läsa igenom allt så här på kvällen, men skulle gärna vilja haka på i sommar på en tripp med motorcykeln.

Ha det gott nu alla! :tummenupp

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Vägra vurpa skrev:
Oj, det var h-e vad många som skrivit i denna tråd, orkade inte läsa igenom allt så här på kvällen, men skulle gärna vilja haka på i sommar på en tripp med motorcykeln.

Ha det gott nu alla! :tummenupp

Klart du e välkommen!! Ska du me på partyt den 6 också? :7peta :fyllisar

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
RSV_R skrev:
Klart du e välkommen!! Ska du me på partyt den 6 också? :7peta :fyllisar
Om jag inte har en jävla tur kommer jag vara i Finland och jobba den 6, helvete också.. jaja blir det så så kommer det väl fler turer...

/F

Vilgsbiker

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Cbr600-99,Cb750-97
MrGooFy skrev:
Vågar jag vara så fräck att jag strör lite salt i såren??
Hmm ja det känns som om vi "känner" varandra tillräckligt för att vara lite tykna. :D

Jag har fått min premie för i år nu. 6500kr för helförsäkring/halvår och den står skriven på mig med rätt hästkraftsantal. Jag fyller 25 i år
Ibland så lönar det sig att bo på landet ;)

Salt i såren va de så här får ni min premie.3978kr halvförs/helår .Visserligen bara en Cbr600 men den är ju också en klass 7 hoj.Är väl inte värt att avslöja åldern bland er youngsters men än klarar man av att gå utan rullator :D

sven666

Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
vraaför får man inte kära glidrae i våran klubb egentligen... fy fan vilka puckon ni e..HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH... as! :FU

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
sven666 skrev:
vraaför får man inte kära glidrae i våran klubb egentligen... fy fan vilka puckon ni e..HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH... as! :FU

Hahah.... varit ute på sjunde eller?? :arsele :D

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
RSV_R skrev:
Och vart bor du?? Vilket bolag?? Ska fan flytta till jordkällare i skogen..... :huvet

Rångedala
Trygg Hansa men jag måste ringa och kolla så att jag verkligen får den premien, jag har blivit lovad att få den och den ska vara sparad i datorn plus att jag har namnet på personen som lovade mig den.
Men T-H har väl ändrat sitt system tror jag va?
Hmm får kolla upp detta.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
MrGooFy skrev:
Rångedala
Trygg Hansa men jag måste ringa och kolla så att jag verkligen får den premien, jag har blivit lovad att få den och den ska vara sparad i datorn plus att jag har namnet på personen som lovade mig den.
Men T-H har väl ändrat sitt system tror jag va?
Hmm får kolla upp detta.

Alltid be om skriftligt. ALLTID! :fatta!

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
kompisen fick 1500/mån på sin gixxer 750 -98 hos TH!! faan va förvånad ja blev men de va massa strul me självrisken om man vurpa...

Sedis

Har nog gått vilse...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 - 06=)
Längesen man läste på denna tråden! Men men..jobbar man och sliter så!!!

Har en ruskig abstinens efter min mc...ska väl ut och titta på den någon dag men tänkte att snön skulle försvinna så det går att putta igång den. Startade den innan jul och då gick den ett tag och sen dog den och ville inte starta igen.

Tyvärr kan jag inte medverka på festen då jag är i sthlm istället men hoppas ni får kul!!

Hittade förresten ett gym, Borås Atletklubb som kostar 900:-/år!!!

Namnen på klubben duger vilket som, bara man får vara med om man har en hoj som min!!

Sedis

Ska fortsätta fira min födelsedag nu!!!

sven666

Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Sedis skrev:
Längesen man läste på denna tråden! Men men..jobbar man och sliter så!!!

Har en ruskig abstinens efter min mc...ska väl ut och titta på den någon dag men tänkte att snön skulle försvinna så det går att putta igång den. Startade den innan jul och då gick den ett tag och sen dog den och ville inte starta igen.

Tyvärr kan jag inte medverka på festen då jag är i sthlm istället men hoppas ni får kul!!

Hittade förresten ett gym, Borås Atletklubb som kostar 900:-/år!!!

Namnen på klubben duger vilket som, bara man får vara med om man har en hoj som min!!

Sedis

Ska fortsätta fira min födelsedag nu!!!

GRATTIS! :D :tummenupp

du är inte ensam om att ha en grym hojabstinens förresten.. jag skakar som ett asplöv när jag tänker på min sköna... :4skrika

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln