McB: Dags för dig att kliva in och ta över scenenGSX-R Micke skrev:klart vi ska ha tröjor men ja har inte fått någe klarhet i loggan än så att vi kan göra ett provtryck...
McB: Dags för dig att kliva in och ta över scenenGSX-R Micke skrev:klart vi ska ha tröjor men ja har inte fått någe klarhet i loggan än så att vi kan göra ett provtryck...
GSX-R Micke skrev:de e bara å säga till när den e klar!! va ute på en runda på 5 mil ida å så tog ja lite kort på bågen me!! de va lite kallt om knäna men fyy faan va gött de va!!!! e de nån mer som varit ute än eller?? ja ska nog ut imorrn me om vädret tillåter...
Felix skrev:Ställde på idag och var ute en sväng på en mil, mest för att kolla att allt var som det ska! och det var det...
Satan var kallt, hade iofs bara jeans och jacka plus hjälm men å andra sidan gick resan enbart på 50 väg fram och tillbaks till macken...
Kan inte dra åt helvete snart... jag vill ha sommar!!
Har du redan varit ute din lyckost!!!!!Felix skrev:Ställde på idag och var ute en sväng på en mil, mest för att kolla att allt var som det ska! och det var det...
Satan var kallt, hade iofs bara jeans och jacka plus hjälm men å andra sidan gick resan enbart på 50 väg fram och tillbaks till macken...
Kan inte dra åt helvete snart... jag vill ha sommar!!
McB skrev:Det verkar som om vi börjar bli ett gäng nu, men frågan är hur många?
För att få en egen forumdel här på siten så behöver vi vara minst 20 aktiva medlemmar. Det är alltså 20 aktiva forummedlemmar, inte klubbmedlemmar. Skriv upp er på denna lista, så att vi kan få lite koll. Så snart vi har kommit upp i 20, så ordnar Swedie ett eget forum åt oss.
1. McB
2. GSX-R Micke
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
Vill oxså vara med......!!!!GSX-R Micke skrev:de e ju rätt många som varit inne å skrivit så om vi ska gå tillbaka några sidor å skicka pm till dom som inte e så aktiva i just våran tråd...
Prez skrev:Vill oxså vara med......!!!!
Felix skrev:Vilka vill med till karlskoga 12 maj, jag har en V70 diesel = billig, vi hyr släp för 2 hojar! kom igen, behöver boka denna vecka...
/Felix
Chille skrev:låter intressant!! .. ska vi inte hyra ett för 3 då? eller går inte det?
McB skrev:Ja, jag har tråkigt på jobbet.
Chille skrev:Kanske jobba för omväxlings skull?
McB skrev:Job... Joab... Obj... Nä, jag kan inte säga det.
GSX-R Micke skrev:när kommer loggan då??
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|