Felix skrev:Nu är det snart dags för vårens första körning... kan vi säga ett datum??? hur ser helgen ut??
/F
Felix skrev:Nu är det snart dags för vårens första körning... kan vi säga ett datum??? hur ser helgen ut??
/F
Chille skrev:är det varmt så är jag på!! har dålig packbox så det blir inga hårda kurvor.. utan bara bakhjul och wheelie träning!!
... (för o köra sönder packboxarna helt)
sven666 skrev:sitter du på kneget chille?(sitter du isf kan komma bort å döda lite tid =P) eller är du bara uppe å nattsuddar?
Vägra vurpa skrev:Skulle också vilja ta ut min Hynda i helgen, säg till om ni vill ha sällskap.
Vägra vurpa skrev:Ja vädret ser inte skönt ut, ställer nog in.
Men hur gör jag om jag vill bli med i ADHD??
Eller är det kanske fullt så man får stå i kö, som på vissa Hd-klubbar??
App app, du måste kunna slanga minst 1 km, samt kunna trycka i dig två bigmac på under minuten samtidigt som tjejerna tycker att du är den hetaste snubben i 7-härad... detta är vad vi andra har fått leva upp till!McB skrev:Hur du gör? Tja, bo runtomkring Borås och säg att du vill bli medlem. Svårare än så är det inte.
Felix skrev:App app, du måste kunna slanga minst 1 km, samt kunna trycka i dig två bigmac på under minuten samtidigt som tjejerna tycker att du är den hetaste snubben i 7-härad... detta är vad vi andra har fått leva upp till!
Om du skall bli roadracingsnubbe som McB funkar det också och håller inte något av ovanstående så måste du iaf. kunna bööörna utav helvete...
Hmmmm, vad hände på bilden efterC@rro skrev:Jag vill ha mc-säsong nuuuuuuuuuuuuuuuu
Carro o Goofy i den sena vårnatten.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |