Limez mekskola

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
istället för att ge falska förhoppningar om att vi får se nästa del när som helst så är det väl bättre att inte säga något alls?
helt plötsligt så länkar du till youtube bara :)

då slipper vi spamma sönder tråden med 70% inlägg om när vi får se nästa del!

:rolleyes:

:) :) :)

Den kommer snart

:rolleyes:

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Nu finns del 6 uppe i första inlägget! Äntligen kan man gå till sängs med gott samvete. Gonatt!

:) :tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
"Nu är vi jävligt ferbri, frebi, ferbrila här vettu. Det här blir bra, fan vad bra! skål!"

:rofl :rofl :rofl

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Nu finns del 6 uppe i första inlägget! Äntligen kan man gå till sängs med gott samvete. Gonatt!

:) :tummenupp

Fy fan vad du e bra!!!!!!!!:tummenupp
Jag vet ju en som behöver gå i skola hos dig som skulle vara snäll o sätta på fälgstripes på min sprillans nya hoj igår o det främre depåstödet fuckar upp sig så hojen trillar, ahhhhhh:gnissla Tur att han räddade hojen med liv o lem, he he....

Du e grym, bara så du vet:D :)

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Ha ha det där med sidostödsplattan var ju ganska onödigt. Man lär ju se helt jävla handikappad ut om man plockar fram den när man e ute o kör :rofl. Riktigt underhållande dock, gillar "reklampausen" ha ha :D

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
stereon med tillhörande låt va grym! :yoparty

ska vi alla samla in lite pengar till verktyg till lilla limez? att hålla på med spik och järnrör är väl ingen höjdare?:rofl

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Skitbra :rofl :lol

Tack ödmjukast för filskolan :Bugar

Vassegod:tummenupp :)

Ha ha det där med sidostödsplattan var ju ganska onödigt. Man lär ju se helt jävla handikappad ut om man plockar fram den när man e ute o kör :rofl. Riktigt underhållande dock, gillar "reklampausen" ha ha :D

Är det inte det som är meningen? Att man ska vara udda? Det ska fan bli min grej. Att parkera och bra hala fram plattan:yoparty

:) :D :hihi

Fy fan vad du e bra!!!!!!!!:tummenupp
Jag vet ju en som behöver gå i skola hos dig som skulle vara snäll o sätta på fälgstripes på min sprillans nya hoj igår o det främre depåstödet fuckar upp sig så hojen trillar, ahhhhhh:gnissla Tur att han räddade hojen med liv o lem, he he....

Du e grym, bara så du vet:D :)

Haha, får väl lära honom att fixa såntdära, tänkte köpa mig lite fälgstripes när ekonomin jämnar ut sig(jävla biljävel):huvet

Tack tack:tummenupp :tuttar :yoparty

:krama

"Nu är vi jävligt ferbri, frebi, ferbrila här vettu. Det här blir bra, fan vad bra! skål!"

:rofl :rofl :rofl

:D :D

Så blir det när man kör utan omtagningar:gnissla :hihi

stereon med tillhörande låt va grym! :yoparty

ska vi alla samla in lite pengar till verktyg till lilla limez? att hålla på med spik och järnrör är väl ingen höjdare?:rofl

Hehe, det var en spontan idé, höll på att pilla dit stereon i bilen men den ville inte riktigt(jag som är kass på bil-el) så den fick bli rekvisita iställlet:) :tummenupp

Det låter som en bra idé :tummenupp

:) :krama

Riktigt underhållande:banana Klockrent !:rofl

Tack tack, kul att det gillas:tummenupp

Tunis

MNK är min gud.
Gick med
24 Apr 2007
Hoj
2002 års Buell
"Ja vi går in bakvägen istället..." ... Alla avsnitt är så sjukt bra! :D... Myyycket underhållande. Subtilt och roligt! Satan va nice! Du har talang Limez! Är du även lika mystiskt underfundig IRL? Eller var det; det du mena med; sjuk självdistans? :)... Fortsätt mer än gärna med detta även när det blir säsong! :D....

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
"Ja vi går in bakvägen istället..." ... Alla avsnitt är så sjukt bra! :D... Myyycket underhållande. Subtilt och roligt! Satan va nice! Du har talang Limez!

Tackar för berömmet!

Är du även lika mystiskt underfundig IRL? Eller var det; det du mena med; sjuk självdistans? :)...

Det får nog dem som träffat mig IRL svara på:)

Skulle väl dock inte säga att jag "gör mig till" i filmerna, det är nog sån jag är :näsblod :) :gnissla Jag kan säga det som så, jag har inget emot att bjuda på mig själv om det kan bjuda till skratt hos någon annan:tummenupp

Fortsätt mer än gärna med detta även när det blir säsong! :D....

Helt klart, det är ju då alla "tummenmittihanden-polare" ska ha massa "mekhjälp", då får man ju ställa upp och fixa skiten, mot en lite avgift förståss, man är ju inte dum:)

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Det är sjukt fiffigt om man har stelt skinnställ/tung hoj!

Men man ska klippa ut två jack mittemot varandra så att man kan linda upp snöret, samt en skåra där man fäster änden.

Men visst, man ser ut som ett mongo, men de bju ja på!
(använder det faktiskt inte själv, då min nuvarande stödplatta är en hockeypuck med urgröpning för stödfoten, man tager vad man hittar där man parkerar, sedan behåller man det)

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Jag lästa dedär om stödplattan i nån tidning i somras. kommer inte ihåg vart bara.

dom fick det att låta som typ årets happening för touringåkare. va lite roligt att läsa faktiskt:D

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka