Limez mekskola

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
DT
Är det inte det som är meningen? Att man ska vara udda? Det ska fan bli min grej. Att parkera och bra hala fram plattan:yoparty

:) :D :hihi
Även fast det är asfalt där man ställer stödet! :D

Kan bara hålla med alla att det är riktigt underhållande filmer... fortsätt så. :banana

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Kan bara hålla med alla att det är riktigt underhållande filmer... fortsätt så. :banana

Man läser varje sommar om folk som fått resa sin cykel efter att stödet gått igenom asfalten, men slänger du ut plattan på cementgolvet i garaget så... :D

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms

Självklart, som GuW säger så är det lätt hänt att skiten sjunker i asfalten när det är varmt ute:tummenupp :)

Tack tack:Bugar

Man läser varje sommar om folk som fått resa sin cykel efter att stödet gått igenom asfalten, men slänger du ut plattan på cementgolvet i garaget så... :D

Haha, i garaget står den på depåstöd, men man kanske skulle skaffa 10 plattor och ha under depåstödet :gnissla :)

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Sluta driva nu pojkar! Tyckte det var bra tips :)

:)

Vill ni se mer? Kan hända att del 7 dyker upp i kväll/natt:)

Fick så jäkla positiv respons av Sanoj på krogen igår natt så nu är film-suget på topp:)

(Ni som väntar på svets-specialen får vänta lite till, måste stå ute och det gör jag gärna inte ikväll, får ta det någon eftermiddag)

Keep on Rocking:yoparty

twinpower

Loud pipes save lives!!
Gick med
2 Jan 2008
Hoj
*Såld*
Klart man e sugen på nästa del. Det här är ju vad man lever för på veckorna och vad man pratar om på lunchrasterna på jobbet. LIMEZ MEKSKOLA!! :) ;)

Gsx_R_killer

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2008
Hoj
Gixser
:)

Vill ni se mer? Kan hända att del 7 dyker upp i kväll/natt:)

Fick så jäkla positiv respons av Sanoj på krogen igår natt så nu är film-suget på topp:)

(Ni som väntar på svets-specialen får vänta lite till, måste stå ute och det gör jag gärna inte ikväll, får ta det någon eftermiddag)

Keep on Rocking:yoparty

Amen sluta larva dig nu det bra med tips :tummenupp Har du gjort många delar så ska du fortsätta klart så bring it onnnnn :krama

Gsx_R_killer

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2008
Hoj
Gixser
ja nu som sagt väntar jag...ska börja tidigt imorgon 07.00 tiden ..väntar på filmen heheheh du kan åckså lägga till hur man tappar ut olja som du på fyller som sagt....

jocke.w

full gas spar tid
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
Nån blå sak....
Jag höll på att komma för sent till jobbet förra veckan när del 6 kom ut. Va bara tvungen å kolla innan ja åkte

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
ja nu som sagt väntar jag...ska börja tidigt imorgon 07.00 tiden ..väntar på filmen heheheh du kan åckså lägga till hur man tappar ut olja som du på fyller som sagt....

Får se hur det går, har inte tillgång till den bärbara dator, som jag redigerar filmerna på, just nu, så jag får se om min sega stationära dator klarar av det:gnissla Men materialet till del 7 är filmat nu iaf.

Jag höll på att komma för sent till jobbet förra veckan när del 6 kom ut. Va bara tvungen å kolla innan ja åkte

Kul med entusiastiska tittare:tummenupp
:) :tummenupp :yoparty :hihi

Gsx_R_killer

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2008
Hoj
Gixser
:krama
Får se hur det går, har inte tillgång till den bärbara dator, som jag redigerar filmerna på, just nu, så jag får se om min sega stationära dator klarar av det:gnissla Men materialet till del 7 är filmat nu iaf.

Kul med entusiastiska tittare:tummenupp
:) :tummenupp :yoparty :hihi

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii vad roligt väntar ...:tummenupp :krama

Blaster

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2008
Hoj
Kawasaki zx7r -97
Fan jag som tänkte lägga mig, det kan jag ju inte göra nu om det kommer del 7 ikväll! Bättre låta det ta lite tid så det blir än lång film enligt mig =)

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Fan jag som tänkte lägga mig, det kan jag ju inte göra nu om det kommer del 7 ikväll! Bättre låta det ta lite tid så det blir än lång film enligt mig =)

Problemet är att förra filmen tog typ 20 timmar att ladda upp på Youtube, så del 7 blir nog lite kortare:)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka