Linköping i helgen...

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
ft skrev:
Annars är det Ågatan upp och ner som gäller, även Mörners vid stora torget är trevligt. Platens om man vill ge sig in på köttmarknaden och dansa. Plaza har god öl och bra biljard. Cosmic Bowling ligger längre ner längs Ågatan, över S:t Larsgatan och ett kvarter åt höger (förbi Claes Ohlson, Åhlens och Hemköp).

Bra då vet vi vem som INTE ska vara lekfarbror den dag vi ordnar en SH/Linköpingsrunda :3freak :hihi

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
issi skrev:
Har ni kamin i tältet skall eldvakten även ha en ruska-lång...
enl SÄKI-tält...

:brinnerup

Skall eldvakten ha en ruskigt lång... ?! Jisses, nog för att SäkI är skumma av och till (åtta sidor för att få lov att ta ett dopp på kvällen!) men det kravet tar ändå priset!

Jaja, är det så tänker jag ta den törnen i mitt manliga ego det innebär att påstå mig vara klent utrustad och få sova ostört i fortsättningen. :D

Vänta nu... du är ju tjej. Det där hittar du på! Det är bara ett sätt för dig att få sova. Avslöjad! Mig lurar du minsann inte så lätt! ;)

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Santo skrev:
Bra då vet vi vem som INTE ska vara lekfarbror den dag vi ordnar en SH/Linköpingsrunda :3freak :hihi

Urvalet av ställen eller vägbeskrivningen som diskvalificerar mig? Gött i alla fall, jag avskyr att vara lekfarbror. :tummenupp

(OBS! Viktigt påpekande vad gäller Plaza: Fjortishak på de nedre våningarna, så är det inte biljard och öl med egna medtagna vänner som är syftet, undvik. Dock en separat övervåning med bord om man vill komma från glina.)

issi

* 3 äpplen hög, som en smurf... *
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
KTM EXC 250f Sixdays -13, 690 Duke -09
ft skrev:
Skall eldvakten ha en ruskigt lång... ?! Jisses, nog för att SäkI är skumma av och till (åtta sidor för att få lov att ta ett dopp på kvällen!) men det kravet tar ändå priset!

Jaja, är det så tänker jag ta den törnen i mitt manliga ego det innebär att påstå mig vara klent utrustad och få sova ostört i fortsättningen. :D

Vänta nu... du är ju tjej. Det där hittar du på! Det är bara ett sätt för dig att få sova. Avslöjad! Mig lurar du minsann inte så lätt! ;)

Hmmmm jo nog är jag tjej alltid, en farlig sådan med guld på kragen....

Det finns all anledning till att se över era eldställningar....

Man vet aldrig.... :kulspruta

/ B-styrkan

issi

Gick med
3 Aug 2005
Hoj
För att inte skrämmas allt för mycket så är B-styrkan relativt snäll och skjuter enbart lösplugg.....

:angel

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
issi skrev:
För att inte skrämmas allt för mycket så är B-styrkan relativt snäll och skjuter enbart lösplugg.....

Njaeee... lite rädd är jag nog ändå. Guldbitar på kragen och så... det är ruskigt. Jag tror du måste för det första skjuta lösplugg och för det andra ta med bullar till kaffet för att jag skall känna mig lugn och trygg!

(Ja, jag gör ALLT för att få fikabröd!:tummenupp )

issi

Gick med
3 Aug 2005
Hoj
ft skrev:
Njaeee... lite rädd är jag nog ändå. Guldbitar på kragen och så... det är ruskigt. Jag tror du måste för det första skjuta lösplugg och för det andra ta med bullar till kaffet för att jag skall känna mig lugn och trygg!

(Ja, jag gör ALLT för att få fikabröd!:tummenupp )

Bullar av sprängdeg??

:rofl

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
issi skrev:
Är FV-tjej och därefter MSS... du??

Ganska nyss kommit igång inom FMCK så man kan säga att jag är rätt grön... :hihi

MSS, ligger väl här i Kvarn och så utanför Skövde? Men det står Stockholm? :va

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Kom till Harrys på lördag Sara! Jag dansar där då och kunde va kul om man fick träffa dej!

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Emmi skrev:
Kom till Harrys på lördag Sara! Jag dansar där då och kunde va kul om man fick träffa dej!

Va ska du dansa på Harrys för? Bara en massa bönner 40+ som luktar svett och e apfulla... ok kanske lite överdrivet men inte långt ifrån den bistra sanningen :3freak

Kan tänka mig att det e det sista stället man kan impa med gogo-dance på. Lycka till iaf :)

raceman_peps

I år med fälgstripes!!
Gick med
3 Dec 2003
Bortom Nykil i 240 m2 verkstad och 110 m2 bostad!!
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat. Husqvarna 250TE, Honda TRX500 Fourman hydrostatik. Cresent Tarfek sport 7v, SISU LYX universal 3vxl!
Santo skrev:
Va ska du dansa på Harrys för? Bara en massa bönner 40+ som luktar svett och e apfulla... ok kanske lite överdrivet men inte långt ifrån den bistra sanningen :3freak

Efter gårdagen är jag benägen att hålla med. 40+ va det gott om... och lördagen är nog värre...

(borde inte jag vara på torget nu...? :7peta

glenoyne

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
ZX7-97 RGV 250-90 RMZ 250-06
raceman_peps skrev:
Efter gårdagen är jag benägen att hålla med. 40+ va det gott om... och lördagen är nog värre...

(borde inte jag vara på torget nu...? :7peta

Gick förbi på stora torget nu, men såg inga ansikten jag kände igen? Skulle ni träffas idag eller imorgon?

MVH Martin

raceman_peps

I år med fälgstripes!!
Gick med
3 Dec 2003
Bortom Nykil i 240 m2 verkstad och 110 m2 bostad!!
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat. Husqvarna 250TE, Honda TRX500 Fourman hydrostatik. Cresent Tarfek sport 7v, SISU LYX universal 3vxl!
glenoyne skrev:
Gick förbi på stora torget nu, men såg inga ansikten jag kände igen? Skulle ni träffas idag eller imorgon?

MVH Martin

I dag, men responsen här har ju varit... obefintlig...
Jag kom inte in till stan förens kl 20 heller. Trots att jag körde så fort jag vågade...

Men nu är jag redo för en öl eller tre...

glenoyne

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
ZX7-97 RGV 250-90 RMZ 250-06
raceman_peps skrev:
I dag, men responsen här har ju varit... obefintlig...
Jag kom inte in till stan förens kl 20 heller. Trots att jag körde så fort jag vågade...

Men nu är jag redo för en öl eller tre...

Synd att jag gick hem då!!

MVH Martin

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Santo skrev:

Kan tänka mig att det e det sista stället man kan impa med gogo-dance på. Lycka till iaf :)

För att Elo Calypso ska dit och jag jobbar för dem. Jag styr inte upp vart jag jobbar, det gör min chef/bokare.
Det är mitt jobb, jag får betalt vare sej det är ett kul bra ställe eller ett skitdåligt ställe där jag har tråkigt. Men vare sig jag har tråkigt eller inte så är det ett bättre jobb än att stå på ICA och tjäna 8 gånger mindre.
Jag är inte där för att "impa med gogo-dance", jag är där för att krogen har bokat en dansare till showen och för att jag tjänar pengar på det.. :fakta

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Emmi skrev:
För att Elo Calypso ska dit och jag jobbar för dem. Jag styr inte upp vart jag jobbar, det gör min chef/bokare.
Det är mitt jobb, jag får betalt vare sej det är ett kul bra ställe eller ett skitdåligt ställe där jag har tråkigt. Men vare sig jag har tråkigt eller inte så är det ett bättre jobb än att stå på ICA och tjäna 8 gånger mindre.
Jag är inte där för att "impa med gogo-dance", jag är där för att krogen har bokat en dansare till showen och för att jag tjänar pengar på det.. :fakta

Jag menade inget dumt med mitt inlägg, ville bara förbereda dig på vad som väntar ikväll :pannkyss

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024