Linköping i helgen...

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Ort
HockeyTown i E-län
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
Santo skrev:
Va ska du dansa på Harrys för? Bara en massa bönner 40+ som luktar svett och e apfulla...

Försök att slita dig från Schlager-baren på övervåningen någon gång, och testa att gå ner i källaren istället. :7peta

De yngre brukar föredra lite modernare musik, vilket de äldre skyr som pesten (och den spelas på nedre dansgolvet, även det definitivt inte kan räknas som särskilt extremt musikval).

På sommaren har Harrys tydligen kört ihop med BK:s (för att möta konkurrensen från det ändå totalt ohotade "Metropol") och på BK:s hittar man inte många "gamla människor" (som tydligen är en riktig skräck för de små).

Allt det här vet du självklart redan...och då har du säkert hängt på Metropol hela sommaren. (Vet dock inte hur många lördagar till de har öppet.)
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Flagga skrev:
Försök att slita dig från Schlager-baren på övervåningen någon gång, och testa att gå ner i källaren istället. :7peta

Sätter inte min fot på det där stället :tummenupp

Flagga skrev:
På sommaren har Harrys tydligen kört ihop med BK:s (för att möta konkurrensen från det ändå totalt ohotade "Metropol") och på BK:s hittar man inte många "gamla människor" (som tydligen är en riktig skräck för de små).

Jo tack jag jobbade i baren på BK i två år.

Flagga skrev:
Allt det här vet du självklart redan...och då har du säkert hängt på Metropol hela sommaren. (Vet dock inte hur många lördagar till de har öppet.)

Endast genom att blunda för det tragiska utelivet i lkpg har jag gått dit ngn gång då mina polare envisats om det... tur att de oftast tycker som jag iaf :tummenupp


Men som vi alla vet är utesvängen i Lkpg mycke speciellt så man får väl göra det bästa av situationen eller åka härifrån o roa sig så ofta som möjligt :fyllisar
 

Trötter

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Ort
Stockolm/Tullinge
Hoj
på gång
Hittade ni nått roligt ställe då?, själv så gick man upp till Hamlet och käkade, sen
landade man på verandan nere på torget
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top