Det låter skoj! Vad är det för tider som gäller?LOTTAK skrev:Ikväll kör vi 2:a deltävlingen i Beviks/KTM-cupen på Sviestad.
Kom gärna och kolla eller varför inte vifta flagga om ni inte har annat för er.
Det låter skoj! Vad är det för tider som gäller?LOTTAK skrev:Ikväll kör vi 2:a deltävlingen i Beviks/KTM-cupen på Sviestad.
Kom gärna och kolla eller varför inte vifta flagga om ni inte har annat för er.
Vee-twn skrev:Det låter skoj! Vad är det för tider som gäller?
Tyvärr hinner jag inte med flaggningen, men jag dyker nog upp lite senare.Syss skrev:17-20 är tävlingarna enligt LMS hemsida. Inträde 50 spänn.
Om du vill flagga är det bra om du är där vid fyra så jag kan portionera ut folk på lämpligt sätt...
//Syss, funkisansvarig i kväll
crashtestdummy skrev:ni som säger att Östgötapolisen är så hårda och elaka, jag drog om dom igår utanför Finnspång i 250+ när jag satte en satzymupp på plats, sen kom dom och ville prata när jag stannat några mil senare. mycket trevliga tjejer var det.
haha. kanske det.raceman_peps skrev:SOMMARVIKARIER!!!
Vee-twn skrev:Är det någon som tänkt åka nått i eftermiddag/kväll? Jag är sugen...
Ninjaboy skrev:Jag och en polare kommer att åka till Vadstena. Det är ju motorträffar där varje onsdagkväll under sommaren. Blir fint att fika där en sån här dag.
Jag är på. När/var kan vi träffas?Ninjaboy skrev:Jag och en polare kommer att åka till Vadstena. Det är ju motorträffar där varje onsdagkväll under sommaren. Blir fint att fika där en sån här dag.
Ninjaboy skrev:Jag och en polare kommer att åka till Vadstena. Det är ju motorträffar där varje onsdagkväll under sommaren. Blir fint att fika där en sån här dag.
ozto skrev:kan vi från lkpg inte bestämma att vi ses någonstans om en timme eller så?!
någon som har förslag?
edit:fummel på tangentbordet
RuffRyder skrev:Vi kan vänta en liten stund så Ninjagrabben hinner svara.. för mig passar det helst efter 17:30 typ men kan smita ifrån om alla andra vill tidigare.
Peace!
Det låter skoj!! Jag är på! Vilken tid som helst passar mig... Måste bara stoppa i mig lite mat och besten lite soppa.RuffRyder skrev:Låter skoj! Ska vi samlas o åka ihop dit? Aldrig varit på Vadstenaträffen tidigare. Zormin är också på.
Ninjaboy, föreslå en tid + plats om ni vill ha sällskap.
/Ruff Ryder
Vee-twn skrev:Det låter skoj!! Jag är på! Vilken tid som helst passar mig... Måste bara stoppa i mig lite mat och besten lite soppa.
Åker du med till Vadstena oxå eller?ozto skrev:vi ser till att träffat på ngn bensinmack då.. om en halvtimme eller så..
Vee-twn skrev:Åker du med till Vadstena oxå eller?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|