Klockan 18.00 på Shell Braskens (har redan avtalat med kompisen). Jag måste fylla soppa och luft efter Gotland Ring i helgen. Vi åker direkt till Vadstena (Mantorp, Skänninge) så är rutten fri på tillbakavägen i stället (gärna över Borensberg).Zormin skrev:Jag är på. När/var kan vi träffas?
Ninjaboy skrev:Klockan 18.00 på Shell Braskens. Jag måste fylla soppa och luft efter Gotland Ring i helgen. Vi åker direkt till Vadstena så är rutten fri på tillbakavägen i stället (gärna över Borensberg).
Kom gärna dit om ni vill.
Vee-twn skrev:Kan någon vänlig själ upplysa en nyinflyttad var Shell Braskens ligger?
Vee-twn skrev:Kan någon vänlig själ upplysa en nyinflyttad var Shell Braskens ligger?
Perfa! Då vet jag!!raceman_peps skrev:Shellmacken vid McDonalds och OK/Q8 söder om Tannefors, väster om SAAB.. typ...
Blir kanoners! Vi ses.Ninjaboy skrev:Klockan 18.00 på Shell Braskens...
Vee-twn skrev:Tack för en trevlig tur
Vägen till Borensberg var verkligen super!!
glenoyne skrev:Någon som vill köra en sväng ikväll?? På söndag åker jag till Tyskland och handlar sprit så då kan inte jag.
MVH Martin
Ninjaboy skrev:Tycker också det var en trevlig kväll.
Jag har inget speciellt planerat i helgen, vad säger ni om att åka typ Borensberg - Tjällmo - Ljusfallshammar - Hjortkvarn - ?. Någon som kan trakten kan väl koppla ihop det bättre kanske.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |