Klockan 18.00 på Shell Braskens (har redan avtalat med kompisen). Jag måste fylla soppa och luft efter Gotland Ring i helgen. Vi åker direkt till Vadstena (Mantorp, Skänninge) så är rutten fri på tillbakavägen i stället (gärna över Borensberg).Zormin skrev:Jag är på. När/var kan vi träffas?
Ninjaboy skrev:Klockan 18.00 på Shell Braskens. Jag måste fylla soppa och luft efter Gotland Ring i helgen. Vi åker direkt till Vadstena så är rutten fri på tillbakavägen i stället (gärna över Borensberg).
Kom gärna dit om ni vill.
Vee-twn skrev:Kan någon vänlig själ upplysa en nyinflyttad var Shell Braskens ligger?
Vee-twn skrev:Kan någon vänlig själ upplysa en nyinflyttad var Shell Braskens ligger?
Perfa! Då vet jag!!raceman_peps skrev:Shellmacken vid McDonalds och OK/Q8 söder om Tannefors, väster om SAAB.. typ...
Blir kanoners! Vi ses.Ninjaboy skrev:Klockan 18.00 på Shell Braskens...
Vee-twn skrev:Tack för en trevlig tur
Vägen till Borensberg var verkligen super!!
glenoyne skrev:Någon som vill köra en sväng ikväll?? På söndag åker jag till Tyskland och handlar sprit så då kan inte jag.
MVH Martin
Ninjaboy skrev:Tycker också det var en trevlig kväll.
Jag har inget speciellt planerat i helgen, vad säger ni om att åka typ Borensberg - Tjällmo - Ljusfallshammar - Hjortkvarn - ?. Någon som kan trakten kan väl koppla ihop det bättre kanske.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|