Linköping / Norrköping

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
frollo skrev:
Tror jag ska köra igen 24/8.Bara att hoppas på bra väder.Klart vi ska ta den turen.Jobbar du på dagarna lr ?Jag jobbar bara natt nu så em passar mig bra.
//Mange

ålrajt, jag pluggar nu men eftermiddager passar utom, tisdagar. det är ju kanonväder idag, kör bågen till skolan, alla glor så ögonen står ut på dom. :3freak

Jepp jepp! I veckan onsdag eller torsdag kanske blir perfekt!
 

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
LUTHOR skrev:
Är det några som ska ut och åka ikväll så hänger jag gärna på. Det kanske kan bli en tur till Vadstena eller nåt.

Vore gott med en tur till Vadstena igen för vädret verkar bli hur bra som helst men jag har lovat bort mig med att meka med poolarens avgassystem och stötdämpare. Får ta en tur själv efter det då kanske om det fortfarande är onsdag då ;)

/Stefan
 

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
ZX-10R
Jag tycker att ni ska åka till Vadstena så åker vi till Smultronstället imorron. Jag kan nämligen inte hänga på idag och glass två dagar i rad kanske blir lite mycket.
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Två dagar i rad är väl inget? :D Har hört att de ska ha våfflor med glass också, låter supergott. :)
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
De är bara öppna 9 dagar till! :skrämd Är det väder sticker jag dit i kväll. De stänger 20.00 så 18.00 på Max blir väl bra?
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Det blev bara Luthor och jag, Håkan dök aldrig upp. :confused: Men glassen var god för det och kaffet var gratis. :banana

Fin väg du hittade också Luthor, kurvig och go även om jag höll på att köra av i en dubbelvänster på slutet. :skrämd
 

Bifogat

  • se_MapImageLocator.gif
    se_MapImageLocator.gif
    114.3 KB · Visningar: 70
Last edited:

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
någon som ska med ut o åka en sväng i morgon kväll? jag slutar jobbet vid 19 och skulle behöva åka en tur efter det!
 

LUTHOR

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2004
Ort
Mellan lkpg och nkpg
Hoj
KTM 1190 Adventure-14
Neutral skrev:
Det blev bara Luthor och jag, Håkan dök aldrig upp. :confused: Men glassen var god för det och kaffet var gratis. :banana

Fin väg du hittade också Luthor, kurvig och go även om jag höll på att köra av i en dubbelvänster på slutet. :skrämd
Det var godkänt, både motorcykelåkningen och glassen. Det finns några fina kurvor på den vägen. :banana Du skulle hängt på efter Norrköping, jag hade tänkt att vi skulle åka lite andra vägar en bit för att slippa motorvägen.
 

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 748 SPS
Neutral skrev:
Det blev bara Luthor och jag, Håkan dök aldrig upp. :confused: Men glassen var god för det och kaffet var gratis. :banana

Fin väg du hittade också Luthor, kurvig och go även om jag höll på att köra av i en dubbelvänster på slutet. :skrämd


:hihi Den vägen har Luthor lurat ut mej på oxå, den är skapligt skoj, även om speciellt en böj nyper ganska rejält i slutet
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
LUTHOR skrev:
Du skulle hängt på efter Norrköping, jag hade tänkt att vi skulle åka lite andra vägar en bit för att slippa motorvägen.
Jag kom på det sedan att jag nog kunnat åka med dig hela vägen till Norsholm men det var för sent då. :(
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top