Det är väl det eller åka till Mantorp och kolla på racing.raceman_peps skrev:Någon som planerar en tur i dag?
Annars tar jag lite egen vägutforskning på temat hur många mil går det att klämma in mellan Linköping - kisa...
Det är väl det eller åka till Mantorp och kolla på racing.raceman_peps skrev:Någon som planerar en tur i dag?
Annars tar jag lite egen vägutforskning på temat hur många mil går det att klämma in mellan Linköping - kisa...
RuffRyder skrev:Raceman, där ser du, man ska INTE gå upp tidigt under helgen
Det blev en tur, jag och Zormin körde ca 14 mil, när vi körde halva sträckan och var på väg mot Tjällmo började det regna så vi vände mot stan istället.
Så var håller ni andra hus? Häromdan när jag skrev att jag funderade på att ställa av hoppade alla på mig och sa att det är en månad kvar av säsongen... men ni KÖR ju inte?!? Ingen som kommer på samåkningarna längre verkar det som. Upp till bevis nu!
Peace!
PS! Gjorde värsta stoppien idag som ni missade, fråga Zormin
Körde hoj mellan LKPG & Mantorp torsdag-söndag då jag jobbade vid STCC-finalen. Kan meddela att det var j*vligt kallt i fredags morse, mätaren på hojen visade +4 när jag kom fram till bananRuffRyder skrev:...Så var håller ni andra hus? Häromdan när jag skrev att jag funderade på att ställa av hoppade alla på mig och sa att det är en månad kvar av säsongen... men ni KÖR ju inte?!? Ingen som kommer på samåkningarna längre verkar det som. Upp till bevis nu!
rust29 skrev:Körde hoj mellan LKPG & Mantorp torsdag-söndag då jag jobbade vid STCC-finalen. Kan meddela att det var j*vligt kallt i fredags morse, mätaren på hojen visade +4 när jag kom fram till banan
Får iaf försöka hålla cykeln i rullning september månad ut sedan åker den på service och vinterförvaring.
Vekling!håkan skrev:själv fick man förträffligheten att åka skön BMW till mantorp i 3 dagar
mkt trevligare än att åka på fryst hoj!
//håkan
Åtvid-Kisa-Malex- då kanske Max 12.30 är bättre?RuffRyder skrev:Några av oss som var på Sviestad i onsdags snackade om en samåkning (årets sista?) i helgen.
Vilka är intresserade om vi kör t.ex. imorn lördag kl 13, samling MacDonalds Vallarondellen?
Det ska vara fint väder, 15-18 grader enl prognoserna. Vore rätt nice att avsluta säsongen med en rolig större gruppkörning.
Skriv gärna om ni är intresserade. Tiden är bara ett förslag.
Peace!
Max 12:30 funkar för mig! Mer på rätt sida stan för den turen.FZ1 skrev:Åtvid-Kisa-Malex- då kanske Max 12.30 är bättre?
Neutral skrev:Är det någon som har en racebuss att låna ut så jag kan hämta min racehoj i Malmö imorgon? Alla verkar vara uthyrda då det tydligen är flytthelg. Jag betalar naturligtvis.
Kris! Jag har inte ens drag på bilen.
Fast det är ju bara intressant för de som bor i närheten, jag kan ju inte åka till Dalarna för att låna en buss när jag ska till Malmö. Hoppas att de som bor i trakten kollar denna tråd.RuffRyder skrev:Har bara ett par idéer att komma med.
1) Posta frågan i MC-relaterade diskussioner-forumet där det är mkt större chans att nån ser och kan hjälpa till.
2) Kan man inte frakta på tåg i värsta fall?
Det är en racehoj så du kan absolut inte köra hem den? Om du bara saknar speglar är det väl inte hela världen? Eller har du inga lampor osv ens?
Hoppas det löser sig.
Synd att du inte har dragkrok. Jag har tillgång till den ultimata mc-transporten. Hästsläp! Hoppas det fixar sig.Neutral skrev:Fast det är ju bara intressant för de som bor i närheten, jag kan ju inte åka till Dalarna för att låna en buss när jag ska till Malmö. Hoppas att de som bor i trakten kollar denna tråd.
Allt som har med gata att göra ligger oanvänt i lådor som jag också måste få med mig.
FZ1 skrev:Åtvid-Kisa-Malex- då kanske Max 12.30 är bättre?
Om ingen annan har ett bättre förslag på tid och plats så...det är bra att inte komma iväg för sent då solen börjar bli så låg och ett par chilichees som start är aldrig fel.ninan skrev:Vi kanske kommer, är det Max 12.30 som gäller eller?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|