Linköping / Norrköping

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
LUTHOR skrev:
Är det någon som är intresserad av att åka en sväng på lördag?
Det kanske blir sista gången.

Jag är grymt sugen men på lördag är jag bortrest så... kanske en tur på söndag. Men det ska bli fint, 15-20 grader på lördag ser det ut som.

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Kommer ni och hjälper till nästa lördag på B-racet då? Jag behöver någon som hjälper mig med skamkärran.

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Neutral skrev:
Kommer ni och hjälper till nästa lördag på B-racet då? Jag behöver någon som hjälper mig med skamkärran.

Jag kommer troligtvis, får veta om jag får ledigt från jobbet i dag..

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
Neutral skrev:

Jag ska försöka komma och hjälpa till på B-racet. Dock har jag ingen funktionärserfarenhet men hur svårt kan det vara ;-)

Det värsta är att det är så tidigt på lördan, men men... :gäspasmiley
Kan man vara funkis halvdag bara? Typ em-passet?

LUTHOR

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2004
Hoj
KTM 1190 Adventure-14
Det är några som är sugna på en sväng. Ska vi säga imorgon vid 12.30 och vart vi ska åka är öppet, kom med förslag!
En kompis från Norrköping hänger också med så då verkar det iallafall bli 4 st.
Om ni vill så vi kan träffas i Norrköping så kan vi köra för er kanske lite "okända" vägar.

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
RuffRyder skrev:
Jag ska försöka komma och hjälpa till på B-racet. Dock har jag ingen funktionärserfarenhet men hur svårt kan det vara ;-)

Det värsta är att det är så tidigt på lördan, men men... :gäspasmiley
Kan man vara funkis halvdag bara? Typ em-passet?
Jag ska lära dig allt jag kan och jag lovar att det inte tar lång tid. :D

Kaffe är gratis för funktionärer. :banana Nu kommer du va?

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Hoj
DR 650 RSE
Neutral skrev:

Peter jag åker gärna med dig på skamkärran. jag mailade Patrik om att jag gärna ville ha en funktionärspostering som gjorde att jag kunde fota under rejsen och det går ju med skamkärran som bara kör mellan rejs. Får jag plats hos dig tro?

/Stefan

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
oXydex skrev:
Peter jag åker gärna med dig på skamkärran. jag mailade Patrik om att jag gärna ville ha en funktionärspostering som gjorde att jag kunde fota under rejsen och det går ju med skamkärran som bara kör mellan rejs. Får jag plats hos dig tro?

/Stefan
Fast det kan ju vara bråttom att åka ut så det är ju inte så bra om har klättrat upp i ett träd två kilometer bort. :tungan

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
Neutral skrev:
Jag skulle vilja, men kan inte vara med hela dagen då jag har innebandymatch på eftermiddagen. Frågan är om man kan smita ifrån 2h. Får maila Patrik och fråga.
RuffRyder skrev:
Jag ska försöka komma och hjälpa till på B-racet.
Avdelning "Har vi hört den förut". ;)
LUTHOR skrev:
Det är några som är sugna på en sväng. Ska vi säga imorgon vid 12.30 och vart vi ska åka är öppet, kom med förslag!
En kompis från Norrköping hänger också med så då verkar det iallafall bli 4 st.
Om ni vill så vi kan träffas i Norrköping så kan vi köra för er kanske lite "okända" vägar.
Okända vägar runt Norrköping låter skoj! Då slipper jag ligga först och klyva luften åt alla andra för en gångs skull. :D

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Sitter precis i telefonkö till polisen och skall anmäla stöldförsök på hojen...igen :mad:
Om den är körbar dyker jag upp i Zormins kölvatten, men var blir det samling 12.30?

LUTHOR

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2004
Hoj
KTM 1190 Adventure-14
FZ1 skrev:
Sitter precis i telefonkö till polisen och skall anmäla stöldförsök på hojen...igen :mad:
Om den är körbar dyker jag upp i Zormins kölvatten, men var blir det samling 12.30?
Skoj, då blir vi ett gäng. Vi träffas vid statoil i Norsholm strax efter 12.30 (min kompis kommer till mig 12.30).

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Har återmonterat demonterad bromsskiva, konstaterat att styrdämparen är borta, tändningslåset sönderbrutet, styrlåshålet i ramen uppskavt...men min pärla är körbar, tror jag.

Försäkringsbolaget blev inte så glada när jag anmälde andra stöldförsöket sedan juli och hotade med att nu blir det ingen mer ersättning! Polisen har visserligen gripit två typer, men de har säkerligen inga tillgångar så det blir kanske att slanta ur egen ficka. Polisen ville inte lämna ut personnumren (jag frågade mest på skämt), men det börjar bli dags att skipa lite lag och ordning i det här landet :4skrika

Ses imorn!

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Tråkigt att höra FZ1. :( Har du hojen utomhus då du fått flera påhälsningar på en säsong?

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Neutral skrev:
Tråkigt att höra FZ1. :( Har du hojen utomhus då du fått flera påhälsningar på en säsong?
Tråkigt, det är i och för sig "bara" materiellt, men man blir lite konfunderad över vart samhället är på väg, skillnaden på mitt och ditt...I garage i samfälligheten.
Vid förra stöldförsöket tröck (stavning?) de sönder garageporten med en bil, nu kom dem in genom en sidodörr, tror vi.

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
FAN! Måste jobba den 15de.. suck!

någon mer från lkpg som ska till gelleråsen på tisdag o köra?

enhjuling

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
R1200GS
Hemma igen efter en lagom runda på daggvåta vägar.
Helbra på det hela taget.
När jag hade svängt upp på motorvägen vid Åby och åkt nån km stannade nästan hjärtat när jag blåste förbi en Polis som stog vid sidan och spanade...
Kom ni förbi där helskinnade?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...