Linköping / Norrköping

.luzt

Livsnjutare
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Superduke 05
Finns det några yngre förare i Linköpingsområdet? Då syftar jag på personer runt 18-20 :)
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
björn.e skrev:
2055681 Det ska du fan inte göra på min hoj gumman :mad:

björn


Du ser! Det gick ju bra!
Jag uiilade bara lite... I starten. Men det var inte mitt fel. :gnissla
:banana

.luzt skrev:
2071767 Finns det några yngre förare i Linköpingsområdet? Då syftar jag på personer runt 18-20 :)


Jomenvisst! Själv blir man ju 20 onsdag om en vecka! :banana
 

.luzt

Livsnjutare
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Superduke 05
Syss skrev:
2071959 Du ser! Det gick ju bra!
Jag uiilade bara lite... I starten. Men det var inte mitt fel. :gnissla
:banana




Jomenvisst! Själv blir man ju 20 onsdag om en vecka! :banana
Får man passa på att gratta i förskott! =D

Vore kul att samla flera jämnåriga för en tur nästa vecka :)
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Syss skrev:
2071959 Du ser! Det gick ju bra!
Jag uiilade bara lite... I starten. Men det var inte mitt fel. :gnissla
:banana

Bra och bra hur var det med bussen :7peta . Sen är det ju bra att hon får en mjukstart på säsongen, måste nog ta bort lite av Packalens tempramet ur henne :hihi Föresten uiilllaa gör man ur esset inte på startrakan :4skrika

björn
 

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Ort
Nkpg
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
ozto skrev:
2048463Polisen avgör vad som är inhägnat, men grundregeln är att ingen ska kunna råka knalla in på området uten att veta om det.. Så det kan va en motorbana, inhägnat industriområde eller liknande, även en grusgrop kan funka, men deyt är polisen som beslutar från fall till fall.

Vill man va riktigt rätt så ringer man polisen innan men kör och hör!

Det gjorde jag när jag jobbade med kortet. Jag frågade helt enkelt vilka inhägnade områden i trakten de ansåg vara OK, och fick till svar att det var Sviestad och inget annat.

Jo tjena.

De gjorde det väl iofs lätt för sig, inhägnade industritomter skall ju t ex gå för sig om man får lov att vara där och kan stänga om sig... men en parkering är alltså inte OK även om det finns staket runt och bara en infart.

Sedan vad de faktiskt bryr sig om att bråka om är väl en annan femma och helt beroende på person och situation.
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
.luzt skrev:
2072261 Får man passa på att gratta i förskott! =D

Vore kul att samla flera jämnåriga för en tur nästa vecka :)

Tackar! :)
Denna vecka är lite tight, men jag är på nästa gång! :tummenupp

björn.e skrev:
2072633 Bra och bra hur var det med bussen :7peta . Sen är det ju bra att hon får en mjukstart på säsongen, måste nog ta bort lite av Packalens tempramet ur henne :hihi Föresten uiilllaa gör man ur esset inte på startrakan :4skrika

björn


Apapap! Bussen är inte ett märke på som inte var där innan! :mattias
Mjukstart? Vafan! Måste du säga såna hemska sanningar sådär öppet? :hihi Å andra sidan, jag vägrar köra på gränsen, det kunde gått fan så mycket fortare, men det är definitivt INTE värt det... :brinnerup

Men hur skulle jag kunna veta var man ska uiiiila? Du får väl visa vid tillfälle! ;)
 

rust29

aka Stefan - Race on!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Vikingstad
Hoj
*såld*
Syss skrev:
Men hur skulle jag kunna veta var man ska uiiiila? Du får väl visa vid tillfälle! ;)
Hetsa nu inte farbror Björn för mycket så att han kraschar i morgon, har ingen lust att samla upp honom på skamkärran...

Grattis till licensen!
 

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Ort
Åtvidaberg
Hoj
-
Syss skrev:
2073182
Apapap! Bussen är inte ett märke på som inte var där innan! :mattias
Mjukstart? Vafan! Måste du säga såna hemska sanningar sådär öppet? :hihi Å andra sidan, jag vägrar köra på gränsen, det kunde gått fan så mycket fortare, men det är definitivt INTE värt det... :brinnerup

Men hur skulle jag kunna veta var man ska uiiiila? Du får väl visa vid tillfälle! ;)
Men du gumman du gjorde ju ingen megatjuvstart som vissa andra gör heller :tummenupp .
Tror att många av våra grabbar och tjejer börjar inse att startträning är viktig som det är nästan halva loppet :brinnerup
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
rust29 skrev:
2073214 Hetsa nu inte farbror Björn för mycket så att han kraschar i morgon, har ingen lust att samla upp honom på skamkärran...

Grattis till licensen!


Hehe, tackar! ;)

Farbror Björn borde faktiskt veta bättre än att bli hetsad av liten flickunge... :tungan

LOTTAK skrev:
2073308 Men du gumman du gjorde ju ingen megatjuvstart som vissa andra gör heller :tummenupp .
Tror att många av våra grabbar och tjejer börjar inse att startträning är viktig som det är nästan halva loppet :brinnerup


Nej, iofs! Men första starten gick fan jävligt bra, då drog jag två led! Hehe! :banana
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top