björn.e skrev:2055681Det ska du fan inte göra på min hoj gumman
björn
.luzt skrev:2071767Finns det några yngre förare i Linköpingsområdet? Då syftar jag på personer runt 18-20
Får man passa på att gratta i förskott! =DSyss skrev:2071959Du ser! Det gick ju bra!
Jag uiilade bara lite... I starten. Men det var inte mitt fel.
Jomenvisst! Själv blir man ju 20 onsdag om en vecka!
.luzt skrev:2071767Finns det några yngre förare i Linköpingsområdet? Då syftar jag på personer runt 18-20
Haha, lägg till mig på msn; tomten73@hotmail.comNaurin skrev:2072281Är man helt passé om man är född -83? för det är jag!
Har du någon msn?Memmsan skrev:2072364Jorå, fyller 20 om nån vecka
Syss skrev:2071959Du ser! Det gick ju bra!
Jag uiilade bara lite... I starten. Men det var inte mitt fel.
Har lagt till dig på MSN!Frusch skrev:2072646Vore skoj att köra nästa vecka. Måste shoppa ett ställ bara
ozto skrev:2048463Polisen avgör vad som är inhägnat, men grundregeln är att ingen ska kunna råka knalla in på området uten att veta om det.. Så det kan va en motorbana, inhägnat industriområde eller liknande, även en grusgrop kan funka, men deyt är polisen som beslutar från fall till fall.
Vill man va riktigt rätt så ringer man polisen innan men kör och hör!
.luzt skrev:2072261Får man passa på att gratta i förskott! =D
Vore kul att samla flera jämnåriga för en tur nästa vecka
björn.e skrev:2072633Bra och bra hur var det med bussen . Sen är det ju bra att hon får en mjukstart på säsongen, måste nog ta bort lite av Packalens tempramet ur henne Föresten uiilllaa gör man ur esset inte på startrakan
björn
Hetsa nu inte farbror Björn för mycket så att han kraschar i morgon, har ingen lust att samla upp honom på skamkärran...Syss skrev:Men hur skulle jag kunna veta var man ska uiiiila? Du får väl visa vid tillfälle!
Men du gumman du gjorde ju ingen megatjuvstart som vissa andra gör heller .Syss skrev:2073182
Apapap! Bussen är inte ett märke på som inte var där innan!
Mjukstart? Vafan! Måste du säga såna hemska sanningar sådär öppet? Å andra sidan, jag vägrar köra på gränsen, det kunde gått fan så mycket fortare, men det är definitivt INTE värt det...
Men hur skulle jag kunna veta var man ska uiiiila? Du får väl visa vid tillfälle!
rust29 skrev:2073214Hetsa nu inte farbror Björn för mycket så att han kraschar i morgon, har ingen lust att samla upp honom på skamkärran...
Grattis till licensen!
LOTTAK skrev:2073308Men du gumman du gjorde ju ingen megatjuvstart som vissa andra gör heller .
Tror att många av våra grabbar och tjejer börjar inse att startträning är viktig som det är nästan halva loppet
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |