LUTHOR
Ny medlem
Neutral skrev:2386523Hehe, i stugan på Gotland nästa år blir det nästan jämvikt nu då.
Honda?
Det kan bli värre än en Honda, och i sånt fall blir det inget Gotland nästa år.
Neutral skrev:2386523Hehe, i stugan på Gotland nästa år blir det nästan jämvikt nu då.
Honda?
LUTHOR skrev:2386640Det kan bli värre än en Honda, och i sånt fall blir det inget Gotland nästa år.
Nej tack, så långt kommer jag aldrig att sjunka.enhjuling skrev:2386667H-D ???
LUTHOR skrev:2386686Nej tack, så långt kommer jag aldrig att sjunka.
FZ1 skrev:2386936I hojflocken precis som i alla andra grupper måste det finnas en rangordning som alla inrättar sig efter, annars blir det anarki och kaos.
För de som är nya i hojkollektivet vill jag bara påminna hur ordningen är:
1 Kawasaki
2 Yamaha
3 Triumph
4-5 De andra jappsen
6-8 Italien Österrike
9 Koreaner
10 Glocalnet
11-12 H-D, BMW
Nä nu jävlar Vilka påhopp, likställa BMW och H-D och placera dessa tillsammans på sista platsenhjuling skrev:2386953Tror det är BMW han är ute efter?? försäkring lägre än glocalnet va?
Är de smålänningar i Norsholm?
LUTHOR skrev:2387016Nä nu jävlar Vilka påhopp, likställa BMW och H-D och placera dessa tillsammans på sista plats
Nu blir helt förvirrad, en gammal trogen Yamaha-förare konverterar helt och hållet. Vad använder sig Kawasaki av för metoder kan man undra.
Nä, det får ni inte.enhjuling skrev:2387093Få höra dina planer/funderingar då......
MZ ?
FZ1 skrev:2386936I hojflocken precis som i alla andra grupper måste det finnas en rangordning som alla inrättar sig efter, annars blir det anarki och kaos.
För de som är nya i hojkollektivet vill jag bara påminna hur ordningen är:
1 Kawasaki
2 Yamaha
3 Triumph
4-5 De andra jappsen
6-8 Italien Österrike
9 Koreaner
10 Glocalnet
11-12 H-D, BMW
Det hjälper kanske om man stavar rätt. Hynda är väl inte något trevligt heller eller..?Babar skrev:2387395Kan bifoga vad kawazaki har för betydelse enligt en ordlista på nätet..
A motorcycle beyond reproach. Often compared to Hondas, Suzukis and Yamahas, when it is obvious all the while that green machines are a class above.
"I was cranked over, scraping everything, and that Kawasaki went around my outside like i was standing still..." - Disgruntled owner of a lesser sportsbike.
FZ1 skrev:2385311Jaha, då är det snart hjul igen, har beställt en ER6 som skall komma nästa vecka.
Får man fortsätta åka med er med en så'n hoj, eller får jag stå och skäms i vassen
RuffRyder skrev:2381187Uppdatering. Paul kommer.
Vi har just nu 2 osäkra och en hoj för lite.
1. Håkan (skjutsar inte)
2. Zormin
3. Dojan
4. Ozzie
5. Ozzie´s lillebror Johan
6. RuffRyder
7. nodblj
8. Paul
9. Naurin
10. Babar
11. JoUh?
12. Neutral?
13.
Dbl-R
Black Adder skrev:2388248Jag kan ställa upp om det inte regnar (inte så sugen på att köra om det regnar så här på hösten, våren är en helt annan sak ) och ni om ni behöver fler hojar.
Följer i så fall givitvis Neutrals inslagna väg och bokar upp sigeltjejerna
/ Stefan
hannesjanzen skrev:2392573Hej Alla!
Tack så jätte mycket för att så många ställde upp. Nu är det så att det kommer antagligen regna imorgon vilket betyder att det inte går att åka motorcykel... så vi har varit tvungna att ta till plan B skit tråkigt men måste ta det säkra före det osäkra. Tack igen! /Hannes
RuffRyder skrev:2421020Hallå,
några här som ställt av inför vintern? Känns som det är hög tid nu.
Peace!
RuffRyder
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring