håkan
Brumm brumm
jag kan inte skjutsa på min... om man inte gillar att sitta TRÅNGT har ingen skjutssadel...
men börna ska nog inte va nåt större problem
men börna ska nog inte va nåt större problem
hannesjanzen skrev:2369023Hejsan!
Vad kul att det är så många som vill ställa upp. Det som gäller är följande, Vi ska som sagt göra en entré inför nollorna utanför Herrgårn i ryd. Detta ska ske måndag den 21 aug kl 19.30 och då skulle vi behöva hjälp av minst 12 st hojar som kan köra fram oss dit. Det vore grymt om det var några som åkte före och brännde lite gummi och showade loss lite. Ni får gärna köra upp på bakdäcket och trixa lite om ni vill det. Men hur många hojar skulle ni i Ruff Ryders kunna få fram?
/ Hannes
Elin Players
1. HåkanRuffRyder skrev:2370414
Så länge jag inte fått svar kan jag inte lova nåt.
/RuffRyder
...och hur mycket tjejer är det på en sådan fest då?hannesjanzen skrev:2374539Tjena!
Vad bra att det är så många som verkar ställa upp! Men vi behöver några till...
Som tack till de som kör oss så kommer vi bjuda på eftersläppsbiljetter till vår stora avslutningsfest "La Grande Finale" som är på Kårallen den 3 september. Det kommer bli en grymt rolig fest så hjälp oss att få fram 12 st hojar!
/ Mvh Hannes
hannesjanzen skrev:2376818det är väll runt en 400-500 st tjejer på en sån fest..=)
Kan man boka in en snygg singeltjej redan här? Vad praktiskt!RuffRyder skrev:2376924Hannes, hur många av Elin Players är tjejer? Jag paxar en iaf, vill inte skjutsa en Urban, 196cm-115 kilo
Boka?? Du borde ha problem att mota bort dem efter din framkörning...Neutral skrev:2376955Kan man boka in en snygg singeltjej redan här? Vad praktiskt!
hannesjanzen skrev:2377271Det kommer finnas tjejer så det räcker och blir över... men det behövs ju några fler hojar. jag måste kunna spika det här så snart som möjligt så snälla hjälp till att få fram de 12 hojarna som kan skjutsa oss.
/ Hannes
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |